Проблем с налягането на Турбото!!
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Проблем с налягането на Турбото!!
Здравейте,
автомобила за който става въпрос не е БМВ, но се надявам да няма проблем че пиша в този форум?! Вярвам че хората тук знаят за "какво става вьпрос" и биха могли да ми помогнат
Та ситуацията е следната:
Мотора е 2.8ТДИ на Исузу. Турбото работи с пълна мощност (0.8бар според сервизния софтуер) едва след 3200оборота а максималния вьртящ момент трябва да е при 2100!
Налягането започва да се качва след 2000оборота константно и кам 2500 е около 0.5бара. При колата не се усеща и типичното ускорение при "заработване на турбото" какво при други турбо автомобили. Всички маркучи са проверени, филтрите са сменени, няма загуба на масло, байпас вентила отваря и затваря при рьчно подаване на налягане. Какьв може да е проблема според вас? 
автомобила за който става въпрос не е БМВ, но се надявам да няма проблем че пиша в този форум?! Вярвам че хората тук знаят за "какво става вьпрос" и биха могли да ми помогнат

Та ситуацията е следната:
Мотора е 2.8ТДИ на Исузу. Турбото работи с пълна мощност (0.8бар според сервизния софтуер) едва след 3200оборота а максималния вьртящ момент трябва да е при 2100!


1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff