някои ще може ли да го преведе ?
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
някои ще може ли да го преведе ?
Мисля че става въпрос как за наи кратко време се разработва един двигател
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Мисля че ще е интересно и полезно на доста колеги.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Мисля че ще е интересно и полезно на доста колеги.
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
naskoksan написа:Най-общо казано ръчкай здраво първите
1000-2000км за да имаш здрав и дори по-
мощен двигател.
Ае не е точно така.... общо взето казва, че трябва да се прави "контролирано" ръчкане по определен начин... и само след като колата е загряла напълно... и обяснява начините за това - на dyno, на улицата и т.н... обяснява и няква игра с маслото...
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
За мен статията е много интересна и полезна. Имаше тема във форума за такова разработване и отзивите бяха отлични.
Кире нали така?
Кире нали така?

Honzik написа:naskoksan написа:Най-общо казано ръчкай здраво първите
1000-2000км за да имаш здрав и дори по-
мощен двигател.
Ае не е точно така.... общо взето казва, че трябва да се прави "контролирано" ръчкане по определен начин... и само след като колата е загряла напълно... и обяснява начините за това - на dyno, на улицата и т.н... обяснява и няква игра с маслото...
така де

има и нещо друго, ако не се лъжа
бях чел някъде, че това се практикува
доста отдавна от автомобилните производители,
като това т.нар. контролирано разработване
се прави на моторна спирачка (бремза)
и по-този начин пускат автомобилите директно
в пълен работен режим.
Но колко е вярно това

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
И при моя превод и аз останах с това обеждение,че колата трябва да се ръчка като се разработва
но нали са ни учили че наи важното при един нов мотор е тои да няма голямо натоварване и в първите км да не се вкарва в големи обороти, а от темата излиза че не е така.
И в краина сметка кое е вярното ГАЗ до ламарината или ГАЛЕНЕ на газта

И в краина сметка кое е вярното ГАЗ до ламарината или ГАЛЕНЕ на газта
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Ако превод на руски ви върши работа кажете!
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
LAST RIDE написа:И при моя превод и аз останах с това обеждение,че колата трябва да се ръчка като се разработвано нали са ни учили че наи важното при един нов мотор е тои да няма голямо натоварване и в първите км да не се вкарва в големи обороти, а от темата излиза че не е така.
И в краина сметка кое е вярното ГАЗ до ламарината или ГАЛЕНЕ на газта
В книжката на Е87, а и на Е90 и тн... Пише да не се кара във високи обороти, ако колата има kickdown, да не се ползва докато се разработва и да не се пробва да се вдигна максималната скорост на колата. Също така пишеше и за съединителят за колко километра се разработва, но не помня точните числа...
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
To човека си обяснява защо "в книжките пише друго" ,но всеки си решава сам. Аз след основен ремонт вече съм решил да разработвам по този начин /варианта с пистата/,проблем има само ако си купиш нова кола и го направиш,че губиш гаранцията,защото всичко се записва в ключа и ще има "не сте спазил предписанията"



- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
То за т'ва ламбото я изкара 20К километри, я не, и хоп - ремонт на ДВГ. 

It's not who You are, it's who You know...
10 мнения
• Страница 1 от 1