някои ще може ли да го преведе ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

някои ще може ли да го преведе ?

Мнение от LAST RIDE » 24 Яну 2007, 0:01

Мисля че става въпрос как за наи кратко време се разработва един двигател

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Мисля че ще е интересно и полезно на доста колеги.
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 24 Яну 2007, 11:21

ми незнам нищо научно не прочетох
в тази статия.
Най-общо казано ръчкай здраво първите
1000-2000км за да имаш здрав и дори по-
мощен двигател.
Обяснява за семерините, че в днешно време
не те правели компресията на двигателя :roll:
Бих го превел цялото, но нямам нужното време.
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 24 Яну 2007, 12:05

naskoksan написа:Най-общо казано ръчкай здраво първите
1000-2000км за да имаш здрав и дори по-
мощен двигател.


Ае не е точно така.... общо взето казва, че трябва да се прави "контролирано" ръчкане по определен начин... и само след като колата е загряла напълно... и обяснява начините за това - на dyno, на улицата и т.н... обяснява и няква игра с маслото...

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 24 Яну 2007, 12:07

За мен статията е много интересна и полезна. Имаше тема във форума за такова разработване и отзивите бяха отлични.
Кире нали така? :winky:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 24 Яну 2007, 12:27

Honzik написа:
naskoksan написа:Най-общо казано ръчкай здраво първите
1000-2000км за да имаш здрав и дори по-
мощен двигател.


Ае не е точно така.... общо взето казва, че трябва да се прави "контролирано" ръчкане по определен начин... и само след като колата е загряла напълно... и обяснява начините за това - на dyno, на улицата и т.н... обяснява и няква игра с маслото...


така де ;)

има и нещо друго, ако не се лъжа
бях чел някъде, че това се практикува
доста отдавна от автомобилните производители,
като това т.нар. контролирано разработване
се прави на моторна спирачка (бремза)
и по-този начин пускат автомобилите директно
в пълен работен режим.
Но колко е вярно това :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 24 Яну 2007, 17:16

И при моя превод и аз останах с това обеждение,че колата трябва да се ръчка като се разработва :shock: но нали са ни учили че наи важното при един нов мотор е тои да няма голямо натоварване и в първите км да не се вкарва в големи обороти, а от темата излиза че не е така.
И в краина сметка кое е вярното ГАЗ до ламарината или ГАЛЕНЕ на газта
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT

Мнение от Spit-Fire » 24 Яну 2007, 17:24

Ако превод на руски ви върши работа кажете!
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 24 Яну 2007, 17:36

LAST RIDE написа:И при моя превод и аз останах с това обеждение,че колата трябва да се ръчка като се разработва :shock: но нали са ни учили че наи важното при един нов мотор е тои да няма голямо натоварване и в първите км да не се вкарва в големи обороти, а от темата излиза че не е така.
И в краина сметка кое е вярното ГАЗ до ламарината или ГАЛЕНЕ на газта


В книжката на Е87, а и на Е90 и тн... Пише да не се кара във високи обороти, ако колата има kickdown, да не се ползва докато се разработва и да не се пробва да се вдигна максималната скорост на колата. Също така пишеше и за съединителят за колко километра се разработва, но не помня точните числа...
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 24 Яну 2007, 18:26

To човека си обяснява защо "в книжките пише друго" ,но всеки си решава сам. Аз след основен ремонт вече съм решил да разработвам по този начин /варианта с пистата/,проблем има само ако си купиш нова кола и го направиш,че губиш гаранцията,защото всичко се записва в ключа и ще има "не сте спазил предписанията" :shock: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 24 Яну 2007, 20:48

То за т'ва ламбото я изкара 20К километри, я не, и хоп - ремонт на ДВГ. :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dewey, nickstorm

Последни теми
Facebook