Маслена помпа

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Маслена помпа

Мнение от Mr Charger » 28 Окт 2005, 16:48

При стартиране на двигателя /М20/ започва да се чува един звук, приблизително: с-с-с-с. Като съскане. След като се затопли двг-то звукът намалява и почти изчезва. Някои разбирачи казват: лагер на маслена помпа!? /Масло на по-малко от 3000 км, лампата на маслото си загасва нормално след паленето, датчикът е чисто нов/ Моля, за Вашите мнения колеги. :help:
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 28 Окт 2005, 21:40

Приятелю,така без да се чуе едва ли някой може да каже какво е.
А пък нали знаеш кой е правилният човек за диагностика и ремонт ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Мнение от Mr Charger » 31 Окт 2005, 9:12

Знам, ама не съм в Пловдив и няма изгледи да ходя скоро :!:
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 01 Ное 2005, 11:09

Като смуче въздух от "непозволени" места се чува точно съскане. А като стопли мотора, маркуча омеква, вакуума го дърпа и уплътнява - съскането намалява и дори спира. Правил ли си скоро ремонти по мотора?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Мнение от Mr Charger » 01 Ное 2005, 14:58

Не съм правил някакъв ремонт с отваряне на двигателя. Сменени са тапите на блока, масленият датчик и един гумен маркуч, който кара вода към изпарителя на АГУто :!:
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 01 Ное 2005, 15:42

Mr Charger написа:Не съм правил някакъв ремонт с отваряне на двигателя. Сменени са тапите на блока, масленият датчик и един гумен маркуч, който кара вода към изпарителя на АГУто :!:
Точно това имах предвид. Правиш нещо по мотора, и, случайно разместваш/късаш/охлабваш някой маркуч за въздух (вакуум).
Провери маркучите дали някъде не смуче въздух допълнително.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook