за "окачването" на М10 към купето

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

за "окачването" на М10 към купето

Мнение от stenly » 01 Авг 2005, 9:46

Колеги имам един бърз въпрос за "окачването" на М10 към купето.
Интересува ме: местата където планките от тампоните захващат блока еднакви ли са при Е21 и Е30?
Примерно от ляво (страната на шофьора) при Е30 планката се хваща за блока непосредствено зад щеката за маслото. При Е21 така ли е?

Защо питам - ами намерих един М10В20 в прилично състояние, но е от много стар модел - BMW 2000 и отляво планката хваща блока на съвсем различно място - към 20 см по-назад и 10-15 см по-горе отколкото при Е30. Същите тея дупки за болтовете ги има и на моя М10 - седят си неупотребени, но за съжаление стария двигател няма новите дупки и не може директно го пляснеш в коша на Е30. Пък ако на Е21 влиза - начи ше се търси Е21-ца - таман ще стане пълна класика в жанра :)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 01 Авг 2005, 15:22

Абе може и да греша ама дупките на блока са еднакви за е30 и е21. И когато разменяш двигателите сменяш само петите които се закачват към блокаи моста. Не съм сигурен за първите (ранните е21-ци)
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 01 Авг 2005, 15:31

Бесен,
щеше ми се да е толкова просто, но блокът от 69-та просто няма дупки за болтове там, където блокът на Е30 ги има :confused:
Или може би не съм те разбрал правилно, но ако идеята ти е да ползвам блока от 69-а със неговите си планки (планки = пети, нал тъй?), то те едва ли ще дойдат на мястото на захващане към купето.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Авг 2005, 8:41

Мисля, че дупките за петите на самия мотор са еднакви при всички М10 - поне на моята бракма (Е12-М10В20) бяха същите. А тя е 74-ти набор. Би трябвало да стане само със смяна на опорите :confused:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook