Ok Laides, време за съвети. Тема: 525е (М20Б27)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ok Laides, време за съвети. Тема: 525е (М20Б27)
Здрасти,
Мернал съм една Е28ца 525е (528е). За двигателя знам че е много здрав и с много въртяш момент и че спира да върви на около 5000оборота. Въпросите са ми следните:
1. Окачване! Как се сравнява с 525i примерно. Седи ли добре на пътя? Суче ли се добре?
2. Често срещани проблеми и неща на които да обърна внимание като я гледам?
3. Става ли за изпълнения с вратите на пред?
4. Чувал съм за "е to i swap" Някой правил ли го е? Трудно? Лесно? Идеи? Също ако има някой други трикове да се извади некое друго конче от тази машинка? По възможност по лесни и бързи, щото след една година ще права евакуация към Европа такаче няма смисъл да я права неква луда.
Ако някой му се гледа, говоря за това:
http://www.carsales.com.au/pls/carsales/!cs_content.private_vehicle?vehicle_id=2445306¤t_rec=1&used_rec=0&total_rec=1&sort_type=&total_rec=1&sort_type=&make_id=13&model_id=535&state_id=4&search_distance=25
Мерси
Мернал съм една Е28ца 525е (528е). За двигателя знам че е много здрав и с много въртяш момент и че спира да върви на около 5000оборота. Въпросите са ми следните:
1. Окачване! Как се сравнява с 525i примерно. Седи ли добре на пътя? Суче ли се добре?
2. Често срещани проблеми и неща на които да обърна внимание като я гледам?
3. Става ли за изпълнения с вратите на пред?
4. Чувал съм за "е to i swap" Някой правил ли го е? Трудно? Лесно? Идеи? Също ако има някой други трикове да се извади некое друго конче от тази машинка? По възможност по лесни и бързи, щото след една година ще права евакуация към Европа такаче няма смисъл да я права неква луда.
Ако някой му се гледа, говоря за това:
http://www.carsales.com.au/pls/carsales/!cs_content.private_vehicle?vehicle_id=2445306¤t_rec=1&used_rec=0&total_rec=1&sort_type=&total_rec=1&sort_type=&make_id=13&model_id=535&state_id=4&search_distance=25

Мерси

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Здравей,
вж. тук за инфо: http://carpoint.ninemsn.com.au/portal/a ... fault.aspx
По въпросите:
1. Окачването е идентично! Не може да се сравнява с 525i, като динамика.
Това е преди всичко един добре балансиран и икономичен за времето и размерите си автомобил. Не е за гонки
2. Същите, като и на другите Е28-ци. Виж историята на поддръжката на автомобила, ако има такава. Ако редовно е сменян ремъка и маслото тоя двигател няма чупене. Виж как са скоростите, но не би трябвало да има проблеми.
3. Става, като направиш някои upgrades!
4. Става, ама се слагаше глава от 524 td, ако не се лъжа: има тема във форума. Ами лесно и бързо: тури спортен филтър, гърне, чип, диф, НОС и ще бъдеш boss
Нека и други да кажат де
вж. тук за инфо: http://carpoint.ninemsn.com.au/portal/a ... fault.aspx
По въпросите:
1. Окачването е идентично! Не може да се сравнява с 525i, като динамика.
Това е преди всичко един добре балансиран и икономичен за времето и размерите си автомобил. Не е за гонки

2. Същите, като и на другите Е28-ци. Виж историята на поддръжката на автомобила, ако има такава. Ако редовно е сменян ремъка и маслото тоя двигател няма чупене. Виж как са скоростите, но не би трябвало да има проблеми.
3. Става, като направиш някои upgrades!
4. Става, ама се слагаше глава от 524 td, ако не се лъжа: има тема във форума. Ами лесно и бързо: тури спортен филтър, гърне, чип, диф, НОС и ще бъдеш boss

Нека и други да кажат де

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Много въртящ момент в ниски обороти
малък харч (като за 2.7 де), ако това те притеснява.А, ако искаш да я правиш да върви мисля, че се слагат доста части от м20б25 както и еку'то.. и ствана.. мнооого зла..

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Еее Чарджър, евала. Даже ми го намери от Австралийска страница
Хмм, ще трябва да се види защото аз съм чувал малко по различни отзиви. Все пак 240Нм не е малко.
Също пише че окачването не е идентично а че има разлики от 525и.
Ей сега следобед ще ходя да я гледам и да видя за какво става дума. Ще и врътна и едно по етусиастко кръгче да видя за какво става дума. Ясно че не е бегачка но все пак трябва да върви.
В краен случай ако е читава, зимам, купувам и една 528и с автоматик (има такива доста), и ще стане нещо от сорта на M20B27<->M30B28 и после ще има мухи по страничните прозорци.

Tractor-like 525e engine with 4700 rpm redline is best suited to Sunday church or traffic jams
Хмм, ще трябва да се види защото аз съм чувал малко по различни отзиви. Все пак 240Нм не е малко.
Също пише че окачването не е идентично а че има разлики от 525и.
Ей сега следобед ще ходя да я гледам и да видя за какво става дума. Ще и врътна и едно по етусиастко кръгче да видя за какво става дума. Ясно че не е бегачка но все пак трябва да върви.
В краен случай ако е читава, зимам, купувам и една 528и с автоматик (има такива доста), и ще стане нещо от сорта на M20B27<->M30B28 и после ще има мухи по страничните прозорци.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
WeiSTD написа:Еее Чарджър, евала. Даже ми го намери от Австралийска страница![]()
Айде и аз да ти дам нещо по въпроса "e2i". Е не е от австралийска страница но почти:
http://www.bimmersport.co.nz/forums/ind ... topic=2664
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ок, значи огледах колата.
Първи впечатления са добри. Много чиста и запазена вътре и вънка, поддържана от добър механик. Ръжда няма никъде, и даже има оригиналните БМВ инструменти в багажника.
Върви добре, седи на пътя добре, вообще изглежда супер. Климатика духа много студено, всички електрики работят.
Генерацията е сменена с Stainless Steel спортна, заедно с гърне и т.н. Звучи добре.
Пише че е на 168000км и всички дати и км на фактурите от сервиза са точни, и въпреки че съм доста сигурен че е на повече километри, няма да е с много. На фактурите пише че в скоростната кутия и диференцяла има синтетично масло.
Също има Alpine уредба. Не е от най новите но звучи доста добре.
Удряна е леко от пред, но изглежда че предницата е права. И радиатора е нов.
Нещата които имат нужда от внимание:
Ангренажния ремък трябва да се смени защото вече е на доста километри близо 70к ако километража е верен.
Ремъка за алтернатора е пред скъсване и спешно трябва да се смени
Колекторите изпускат съвсем лекичко някъде, но почти не се чува.
На последния доклад от механика пише че и трябват нови кабели за свещите.
Мисля тоя уикенд да хвана бащата да я прегледа и тогава ще правя по сериозни решения.
Един, мерси
Първи впечатления са добри. Много чиста и запазена вътре и вънка, поддържана от добър механик. Ръжда няма никъде, и даже има оригиналните БМВ инструменти в багажника.
Върви добре, седи на пътя добре, вообще изглежда супер. Климатика духа много студено, всички електрики работят.
Генерацията е сменена с Stainless Steel спортна, заедно с гърне и т.н. Звучи добре.
Пише че е на 168000км и всички дати и км на фактурите от сервиза са точни, и въпреки че съм доста сигурен че е на повече километри, няма да е с много. На фактурите пише че в скоростната кутия и диференцяла има синтетично масло.
Също има Alpine уредба. Не е от най новите но звучи доста добре.
Удряна е леко от пред, но изглежда че предницата е права. И радиатора е нов.
Нещата които имат нужда от внимание:
Ангренажния ремък трябва да се смени защото вече е на доста километри близо 70к ако километража е верен.
Ремъка за алтернатора е пред скъсване и спешно трябва да се смени
Колекторите изпускат съвсем лекичко някъде, но почти не се чува.
На последния доклад от механика пише че и трябват нови кабели за свещите.
Мисля тоя уикенд да хвана бащата да я прегледа и тогава ще правя по сериозни решения.
Един, мерси

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Ако тук, в БГ имаше толкова запазена 525е бих се хвърлил веднага
Може да е "tractor like", но си е "high quality motoring"
Ама все пак ти си в Австралия, родината на великия Hemi Chrysler Valiant Charger from the 70s
Пък аз все пак съм Mr Charger
Но разбира се BMW rulz 










Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ако имах оферта за М30, заглавието на темата щеше да бъде "Вижте кво си купих!"
Нищо, сега отиваме с баща ми да я гледаме пак тази. Ще ви държа в течение.

Нищо, сега отиваме с баща ми да я гледаме пак тази. Ще ви държа в течение.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Еми отидохме, видяхме, харесахме, спазарихме!
Живот и здраве, в вторник или сряда я взимам.

Живот и здраве, в вторник или сряда я взимам.




БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Сега идва трудната част. Интересувам се дали мотора в тази кола е оригиналния ЕТА мотор или Супер ЕТА?
Интересува ме защото чипа който искам не е предназначен за Супер ЕТА мотора.
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=027-000
Някой може ли да ме насочи в правилната посока за информация.
Имам номера на мотора.
Още един въпрос. Кормилото на колата е малко голямо и искам да си сложа едно от Е36. Могат ли да се менкат така или не?
Интересува ме защото чипа който искам не е предназначен за Супер ЕТА мотора.
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=027-000
Някой може ли да ме насочи в правилната посока за информация.
Имам номера на мотора.
Още един въпрос. Кормилото на колата е малко голямо и искам да си сложа едно от Е36. Могат ли да се менкат така или не?
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Търси ///М волан от Е30.Той става едно към едно.А този от Е36 няма да стане и въобще
не е малък,освен ако и той не е ///М.Но ако намериш за Е36 няма да го откажа
не е малък,освен ако и той не е ///М.Но ако намериш за Е36 няма да го откажа

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Първо да ти е честита и да те радва! Карах малко същата със шпер и останах с великолепни впечатления.
Вчера на връщане от морето попаднах на човек,който притежава уникална Е28-ца,черна 2,8 и още две 520-ки,едната имаше триточков волан! Има нужда от претапициране,но пък вероятно ще го даде евтинко. Ако имаш интерес питай Том,той го познава,а и са наблизо

Вчера на връщане от морето попаднах на човек,който притежава уникална Е28-ца,черна 2,8 и още две 520-ки,едната имаше триточков волан! Има нужда от претапициране,но пък вероятно ще го даде евтинко. Ако имаш интерес питай Том,той го познава,а и са наблизо

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани