За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:.....
По-скоро дайте някакви указания за окабеляването на м52 към е28цовата инсталация
Утре ще мога, че тръгвам на път. Ако не се оправите пиши.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Lenco написа:ogata написа:.....
По-скоро дайте някакви указания за окабеляването на м52 към е28цовата инсталация
Утре ще мога, че тръгвам на път. Ако не се оправите пиши.
Утре е идиално.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Я пиши, какво сте правили, и от какво е мотора, ЕВС има ли, и какъв е?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Едно такова гадно ми стана, като свалих компресора на климатика. И реших да я запълня тази празнина





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
баси малката ролка ..
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:Едно такова гадно ми стана, като свалих компресора на климатика. И реших да я запълня тази празнина![]()
Запази ми компресора със стойката, а този наистина ще ти трябва, че май е28 нямаше спиид сигнал, та ще караш м52-та до към 5000об/мин в авариен режим

Последна промяна Lenco на 14 Яну 2015, 22:14, променена общо 1 път
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
И така, дойде съботният ден.
Във връзка с един поет ангажимент към УНСС, в 14.00ч. точно размразявахме изпарителя на мотокара.

След малко повече от 1 час вече правилният картер беше поставен.

На снимката няма как да не забележите схемите с Г-та и Т-та, които предишният собственик е правил при монтажа на м50ковия колектор.
В този ред на мисли, се заиграх с дросела и бръкнах вътре. И О!
Толкова не можех да повярвам, че чак го свалих и това което усетих се оказа напълно реално

Та, това драги ми смехурковци е ефекта от картерната вентилация, която коментирахме с колегите тук
viewtopic.php?f=35&t=384681
Гомна в цилиндрите
Ядосах се и цялата система беше разкарана.
Дори в процеса на работа реших как ще оправя вакуумите, че всичко да си работи - но това на теория.
На практика ще го видим, като запалим мотора.

Съответно колектора беше натиснат в Меглио и беше оставен тази вечер да седи на СПА.
Ние си прибрахме инструментите и нямаше как да не си представем как ще седи най-новата придобивка

Във връзка с един поет ангажимент към УНСС, в 14.00ч. точно размразявахме изпарителя на мотокара.


След малко повече от 1 час вече правилният картер беше поставен.


На снимката няма как да не забележите схемите с Г-та и Т-та, които предишният собственик е правил при монтажа на м50ковия колектор.
В този ред на мисли, се заиграх с дросела и бръкнах вътре. И О!

Толкова не можех да повярвам, че чак го свалих и това което усетих се оказа напълно реално


Та, това драги ми смехурковци е ефекта от картерната вентилация, която коментирахме с колегите тук

Гомна в цилиндрите

Ядосах се и цялата система беше разкарана.

Дори в процеса на работа реших как ще оправя вакуумите, че всичко да си работи - но това на теория.
На практика ще го видим, като запалим мотора.

Съответно колектора беше натиснат в Меглио и беше оставен тази вечер да седи на СПА.

Ние си прибрахме инструментите и нямаше как да не си представем как ще седи най-новата придобивка




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Черното е цвета за е28 според мен

Това женско лилаво на такава мъжка кола като е28 не мога да го разбера.


Това женско лилаво на такава мъжка кола като е28 не мога да го разбера.


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Днеска беше една много готина и ползотворна неделя !
Още рано сутринта получих един готин подарък, който мечтах да забода като ектра. Ел. щора от е34.
Няма да казвам, кой е виновникът, ама само ще кажа, че е доста голяма форумна баДка

Нямах търпение до стигна до колата, за да наложа копчето, там където си мислих да го сложа и за моя голяма радост - все едно за там беше правено

После, започнах деня с почистване на дросел и колектори, който бая бяха поседяли в меглио.

Колектора го пръсках, четках и плакнех 6 пъти, докато започна да излиза бистра вода.
Ето какво беше и положението с дросела.

Сложих му разни илачи, и четчицата, която си бях купил вчера специално за него влезе в действие

След около половин час и той светна, че даже почна да ми минава през акъла, дали да не вадя водните шкурки и да го правя на огледало, но имах предвидена твърде много работа за днес, та го оставих да си съхне на мира.

Докато чаках помагачите да дойдат, реших да се заиграя с нещо самичък.
Изкарах всичките налични фарчета, и реших да си сглобя един читав комплект.

В този момент, отново ме удари ОЕМ вълната, и реших, че жълтите фарове не са подходящи за проекта, макар, че са чисто нови от магазина.
Защо ? Ами защото на тях няма щампата на бмв, придружена от 7 цифрен номер
Съответно си избрах стойки в най-добро състояние, които преминаха през стандартната процедура - пясък, грунд, боя
Събрах всички читави крепежи и врътки от всички фарове, винтовете накиснахме в нафта, пластмасите в меглио, а ринговете ги полирах ръчно с 2 вида хром прасти.


Докато чаках стойките да изсъхнат, реших да мина задната част на фарчетата на пясък и после и тях да ги грундирам и боядисам.

Накрая всичко беше готово и пристъпих към сглабяне.
На живо изглеждат брутално яко, нямах търпение да снимам и за това ги нагласих с мокри пръсти

Както казах, изкубах цялата система на картерните газове и за сега това е решението ми, докато не дойде времето и на кеч танка.

После реших да вапцам и изхабената кожичка на воланчето, с една боичка, която ми купиха

От миналата седмица си бях приготвил един камионджийски кран, дето го преправих на 4ник, за датчиците за СССР уредите, та и него монтирах
. Лично аз го оприличавам на меча на Крал Артур, забит не къде да е, ами в конзолата на масленият филтър

И понеже помагачите започнаха сериозно да закъсняват, реших да се заиграя с донора, да видя как ще пасне един голям радиатор от е36.
Оказа се, че може би има шанс да влезе, просто иска още малко заигравка - ще си покаже другата седмица.

В това време моите хора пристигнаха и успяхме да сглобим и скоростите към мотора
Наложи се да свалим феродото и притискателя, тъй като се оказа че не съм могъл да го центрирам на око както предполагах
, та използвахме жокер "Обади се на пловдивски фен, да ти домъкне резнат първичен вал" и магията стана.
Оригиналният стартер, с новият бендикс за м20ковият маховик заспа също, за което огромни благодарности на @txl

Другият уикенд - ПРОДЪЛЖАВАМЕ НАПРЕД



Още рано сутринта получих един готин подарък, който мечтах да забода като ектра. Ел. щора от е34.
Няма да казвам, кой е виновникът, ама само ще кажа, че е доста голяма форумна баДка



Нямах търпение до стигна до колата, за да наложа копчето, там където си мислих да го сложа и за моя голяма радост - все едно за там беше правено


После, започнах деня с почистване на дросел и колектори, който бая бяха поседяли в меглио.

Колектора го пръсках, четках и плакнех 6 пъти, докато започна да излиза бистра вода.
Ето какво беше и положението с дросела.

Сложих му разни илачи, и четчицата, която си бях купил вчера специално за него влезе в действие


След около половин час и той светна, че даже почна да ми минава през акъла, дали да не вадя водните шкурки и да го правя на огледало, но имах предвидена твърде много работа за днес, та го оставих да си съхне на мира.

Докато чаках помагачите да дойдат, реших да се заиграя с нещо самичък.
Изкарах всичките налични фарчета, и реших да си сглобя един читав комплект.

В този момент, отново ме удари ОЕМ вълната, и реших, че жълтите фарове не са подходящи за проекта, макар, че са чисто нови от магазина.
Защо ? Ами защото на тях няма щампата на бмв, придружена от 7 цифрен номер

Съответно си избрах стойки в най-добро състояние, които преминаха през стандартната процедура - пясък, грунд, боя

Събрах всички читави крепежи и врътки от всички фарове, винтовете накиснахме в нафта, пластмасите в меглио, а ринговете ги полирах ръчно с 2 вида хром прасти.


Докато чаках стойките да изсъхнат, реших да мина задната част на фарчетата на пясък и после и тях да ги грундирам и боядисам.

Накрая всичко беше готово и пристъпих към сглабяне.
На живо изглеждат брутално яко, нямах търпение да снимам и за това ги нагласих с мокри пръсти


Както казах, изкубах цялата система на картерните газове и за сега това е решението ми, докато не дойде времето и на кеч танка.

После реших да вапцам и изхабената кожичка на воланчето, с една боичка, която ми купиха




От миналата седмица си бях приготвил един камионджийски кран, дето го преправих на 4ник, за датчиците за СССР уредите, та и него монтирах




И понеже помагачите започнаха сериозно да закъсняват, реших да се заиграя с донора, да видя как ще пасне един голям радиатор от е36.
Оказа се, че може би има шанс да влезе, просто иска още малко заигравка - ще си покаже другата седмица.

В това време моите хора пристигнаха и успяхме да сглобим и скоростите към мотора

Наложи се да свалим феродото и притискателя, тъй като се оказа че не съм могъл да го центрирам на око както предполагах

Оригиналният стартер, с новият бендикс за м20ковият маховик заспа също, за което огромни благодарности на @txl


Другият уикенд - ПРОДЪЛЖАВАМЕ НАПРЕД



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Новобранец, феродовия диск се намества със скоростната кутия без да е стегнат притискателния.
Тоя дросел от м52, не е ли по-малък от м50.
Виж някой от форума махаше ЕВС-а и спиид сигнала, имаше и обява.
Тоя дросел от м52, не е ли по-малък от м50.
Виж някой от форума махаше ЕВС-а и спиид сигнала, имаше и обява.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
По-голям е с 1мм.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Тея дни ми се наложи да си поседя малко в къщи, обаче ми беше скучно и реших, че трябва да си направя манометъра за компресора - да изглежда добре и само да чака монтаж.
Общо взето не снимах процеса, ама изкарах vdo уреда от глупавата правоъгълна коруба на волво (има го в оригинален вид на 1ва страница) и взех един стар уред от камион на 52 мм. Отворих го, полирах го до огледало, за да свети повече, тъй като рефлектор не намерих. Малко се наложи да го обработя с дремела, че манометъра опираше тук-таме и накрая като на магия влезе една стокова крушка от табло на е36. Запълних фугите с малко черен силикон, да не бяга светлината, днес сутринта го затворих и пръснах пръстена
Много ми хареса как се получи.
Бялото е вакуум, жълтото е до 0.7, червеното е до 1.0




Общо взето не снимах процеса, ама изкарах vdo уреда от глупавата правоъгълна коруба на волво (има го в оригинален вид на 1ва страница) и взех един стар уред от камион на 52 мм. Отворих го, полирах го до огледало, за да свети повече, тъй като рефлектор не намерих. Малко се наложи да го обработя с дремела, че манометъра опираше тук-таме и накрая като на магия влезе една стокова крушка от табло на е36. Запълних фугите с малко черен силикон, да не бяга светлината, днес сутринта го затворих и пръснах пръстена

Много ми хареса как се получи.

Бялото е вакуум, жълтото е до 0.7, червеното е до 1.0







http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Много добре се е получило, само ме съмнява, че ще ти е малко, т.е. за вакуум - окей, но като почне да надува турбото уреда те ограничава в показанието си до 1 бар, което според мен е малко.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Hobbs написа:Много добре се е получило, само ме съмнява, че ще ти е малко, т.е. за вакуум - окей, но като почне да надува турбото уреда те ограничава в показанието си до 1 бар, което според мен е малко.
За компресор е идиален



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Hobbs написа:Много добре се е получило, само ме съмнява, че ще ти е малко, т.е. за вакуум - окей, но като почне да надува турбото уреда те ограничава в показанието си до 1 бар, което според мен е малко.
Тия барове за нищо ги нямате...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани