Още една Акулка ;)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Тато
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Още една Акулка ;)
Като ти дадох радиатора си поговорихме малко. И аз се кефя на моята, когато върви на бензин и смятам, че най-добре е така. Ама, когато автомобилът е с претенции за пълен оригиналн и се кара само по събори и паради. Иначе просто няма смисъл. Отдавна минаха времената на цени от 0,20 лв. за 1 литър, както и възможности за държавна измяна, заличена с Бентонит. Излишно е да се мъчиш с тоя бензин. Ама било БМВ. Много важно. Правиш го за каране, не за състезания Предвид качеството на нафтата и бензина е много спорно, дали да се кара с тях или на газ.
Аз съм за газта. Пък и ще започне да ти трябва тая кола, не само за малки разстояния.
По отношение на цветовете. Аз съм за оранжевото. Има оригинални Е 21 в такъв подобен цвят и е удачен вариянт. Хем изглежда добре- хем не крещи с нищо. Синия металик е ........ не е за тая кола. Черния мат би му отивал, ако беше 2300 или 2800 с 16-ки, ниско и разчекнато с помляна и изправяна многократно муцуна, вандал. Не му отива. И си остави оригиналните джанти. Хубави са. Така де то вкус и цвят, приятели нямат нов се пак.

По отношение на цветовете. Аз съм за оранжевото. Има оригинални Е 21 в такъв подобен цвят и е удачен вариянт. Хем изглежда добре- хем не крещи с нищо. Синия металик е ........ не е за тая кола. Черния мат би му отивал, ако беше 2300 или 2800 с 16-ки, ниско и разчекнато с помляна и изправяна многократно муцуна, вандал. Не му отива. И си остави оригиналните джанти. Хубави са. Така де то вкус и цвят, приятели нямат нов се пак.

- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Тато написа:Като ти дадох радиатора си поговорихме малко. ..
Мерси за поста Тато

Хора... имам зов за помощ (поредния) в темата за части DMC беше пуснал, че е намерил една бяла акулка в Габрово, аз съм запазил таблото, седалки и предни кори, но нямам възможност да стигна до там, вече цяла седмица се опитвам да намеря някой навит, така че ако има такива да пишат тук да си делнем разходите. Акулката е още там до колкото знам, така че ако си харесате нещо... Имам номер ще се свържем с човека.
Предварително благодаря...
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Още една Акулка ;)
черния мат отива на е21 
това ми беше старата либоф... добра машинка и черния мат е лесен за подръжка, ако искаш повече подробности и снимки в черен мат - лично
имам и доста части 

това ми беше старата либоф... добра машинка и черния мат е лесен за подръжка, ако искаш повече подробности и снимки в черен мат - лично


- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Днеска отделих време на акулчо... много мъка беше.
Свалянето на стария радиатор стана за 2 минути, след това пробвах да поставя новия... е колкото и да исках няма да стане. Трябва да се режат *ушите* отстрани, но е и по-дебел и висок... нямам си на идея дали като се резне и напасне отстрани няма да е проблем, понеже ще трябва да се заварява да не вземе и да се спука.... направо ми се доплака...
Общо взето доста малко ми оставя да хвърля 1 майна на всичко и да пусна колата във форума... подкрепа имам единствено от мацката от обкръжението и всеки ден ми се пили на главата как съм си взел боклук... след тоя ден просто нз.....
Свалянето на стария радиатор стана за 2 минути, след това пробвах да поставя новия... е колкото и да исках няма да стане. Трябва да се режат *ушите* отстрани, но е и по-дебел и висок... нямам си на идея дали като се резне и напасне отстрани няма да е проблем, понеже ще трябва да се заварява да не вземе и да се спука.... направо ми се доплака...
Общо взето доста малко ми оставя да хвърля 1 майна на всичко и да пусна колата във форума... подкрепа имам единствено от мацката от обкръжението и всеки ден ми се пили на главата как съм си взел боклук... след тоя ден просто нз.....
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Още една Акулка ;)
Колега, много бързо се отказваш.
Не искам да те отчайвам, но с тези коли ще има такива дни и занапред, така че или свиквай или другия вариант е да размислиш навреме, преди да си вече много "навътре". 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Още една Акулка ;)
shrekypz написа:Днеска отделих време на акулчо... много мъка беше.
Свалянето на стария радиатор стана за 2 минути, след това пробвах да поставя новия... е колкото и да исках няма да стане. Трябва да се режат *ушите* отстрани, но е и по-дебел и висок... нямам си на идея дали като се резне и напасне отстрани няма да е проблем, понеже ще трябва да се заварява да не вземе и да се спука.... направо ми се доплака...
Общо взето доста малко ми оставя да хвърля 1 майна на всичко и да пусна колата във форума... подкрепа имам единствено от мацката от обкръжението и всеки ден ми се пили на главата как съм си взел боклук... след тоя ден просто нз.....
Споко човек. Преспи и премисли. С тая кола това не е кой знае какъв проблем. Вярно че това ти е първа кола, но не се притеснявай. Вземи някой с теб и обмислете варианта как да стане, но без да се отказваш пред най-малката трудност.

- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Така... след супер много мислене реших до финалното решение и то е че ще се разделям с акулката....
По спомени по ВИН беше Октомври 1982-ра , E21 315 1600 кубика и 75 кончета...
Колата е с нов въздушен филтър. Има нужда от кърпене на под и на багажник и съединителя отпуска малко по-нагоре...скоростния лост се движи "лесно" до колкото ми е известно се оправя с нов тампон отдолу на самия лост където е основата.. няма акумулатор и радиатора как разбрахте не е от най-читавите въпреки, че след като го прочистих и минах със силикон (вижда се на снимките) не е текъл. Бонус имате един радиатор от Е28 , който с малко играчка идва идеален.Скоростомера не измерва точно... има отклонение 20км назад (най-вероятно жило) , оборотомера не е вързан.
Към колата имате оригинален волан, оригинални дръжки, оригинални гуменетки за педали, оригинална щракалка за мигачи,дълги късни фарове от Щатите... не са монтирани + кабели за свещите, също не са монтирани.Колата има бъбреци, просто не съм ги поставил обратно (трябваха ми за интервенцията в радиатора)
Има 6 джанти, едната е крива 4 гуми летни и 4 гуми зимни,има застраховка, стар карбуратор, повдигач оригинален & разни други неща.
Колата е регистрирана, не е минала технически преглед и си върви нормално - може да се прекара на технически преглед, не тропа нищо отпред, майстор я е гледал предницата е Ок, няма винетка.
Цената която й търся е 650лв. твърдо.
Направил съм доста снимки след малко ще дам линк, ако някой ги иска да даде , за да му ги пратя.
Колата се намира в Пазарджик.
Пишете ми на лично или 0883 369 381 Георги Узунов.
По принцип съм в София и работя в София, но баща ми и майка ми са в Пазарджик, така че не е проблем да ви покажат колата... и без това ще им е кеф, че няма да я карам....
Снимки : http://www.album.bg/killbill/albums/124392/
По спомени по ВИН беше Октомври 1982-ра , E21 315 1600 кубика и 75 кончета...
Колата е с нов въздушен филтър. Има нужда от кърпене на под и на багажник и съединителя отпуска малко по-нагоре...скоростния лост се движи "лесно" до колкото ми е известно се оправя с нов тампон отдолу на самия лост където е основата.. няма акумулатор и радиатора как разбрахте не е от най-читавите въпреки, че след като го прочистих и минах със силикон (вижда се на снимките) не е текъл. Бонус имате един радиатор от Е28 , който с малко играчка идва идеален.Скоростомера не измерва точно... има отклонение 20км назад (най-вероятно жило) , оборотомера не е вързан.
Към колата имате оригинален волан, оригинални дръжки, оригинални гуменетки за педали, оригинална щракалка за мигачи,дълги късни фарове от Щатите... не са монтирани + кабели за свещите, също не са монтирани.Колата има бъбреци, просто не съм ги поставил обратно (трябваха ми за интервенцията в радиатора)
Има 6 джанти, едната е крива 4 гуми летни и 4 гуми зимни,има застраховка, стар карбуратор, повдигач оригинален & разни други неща.
Колата е регистрирана, не е минала технически преглед и си върви нормално - може да се прекара на технически преглед, не тропа нищо отпред, майстор я е гледал предницата е Ок, няма винетка.
Цената която й търся е 650лв. твърдо.
Направил съм доста снимки след малко ще дам линк, ако някой ги иска да даде , за да му ги пратя.
Колата се намира в Пазарджик.
Пишете ми на лично или 0883 369 381 Георги Узунов.
По принцип съм в София и работя в София, но баща ми и майка ми са в Пазарджик, така че не е проблем да ви покажат колата... и без това ще им е кеф, че няма да я карам....
Снимки : http://www.album.bg/killbill/albums/124392/
Последна промяна shrekypz на 25 Юли 2011, 0:26, променена общо 8 пъти
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
slatanic написа:Подозирам,че тая ралта така няма да стане ма да видим.
Дали ще стане или не времето ще си покаже

Вече и снимки в предишния пост.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Има си напълно редовни документи...
- big_shit333
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 18.04.2010
- Кара: e30
Re: Още една Акулка ;)
Жореее много бързо се отказа 

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Още една Акулка ;)
shrekypz написа:Има си напълно редовни документи...
Що се отказа? Заради парите които се хвърлят или самата кола не те кефи нещо?

- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Отказах се заради психическия напън от наще... от началото бяха против колата... всеки ден ми пилят на главата и не се издържа...
Парите... не са чак такъв проблем въпреки че не съм взел заплата и съм на червено меко казано... тъпото е че имам 1 свободен ден в който пътувам 120км в едната посока правя нещо по колата и се връщам 120км в другата посока лягам, умирам и възкръсвам на другия ден за работа....
Ако си намеря някакъв гараж тук в София има шанс да я докарам и да я запазя, но не ги виждам нещата... цената ще е доста солена...
Изобщо не ми се продава, но нямам време да я погледна, нямам пари... желание и кеф просто си нямате на идея до къде имам, но само с тях не става...
Парите... не са чак такъв проблем въпреки че не съм взел заплата и съм на червено меко казано... тъпото е че имам 1 свободен ден в който пътувам 120км в едната посока правя нещо по колата и се връщам 120км в другата посока лягам, умирам и възкръсвам на другия ден за работа....
Ако си намеря някакъв гараж тук в София има шанс да я докарам и да я запазя, но не ги виждам нещата... цената ще е доста солена...
Изобщо не ми се продава, но нямам време да я погледна, нямам пари... желание и кеф просто си нямате на идея до къде имам, но само с тях не става...
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Още една Акулка ;)
Гаража само за от време на време да я правиш ли ти трябва? или за постоянно да я държиш там?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани