РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
ами като ти влезне в ушенцето навътре, е това е гадно щото неможеш да га извадиш 

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
В крайна сметка си го заварих отгоре , фабрично са 5 дупки , така че се оправих без да губя слух или част от епидермиса ми по лицето

Що е то "кръпка" и имали тя почва в 02 моделите... според първия майсто има място за такива кръпки по колата:

Това е някакъв текстилен материал , който беше залепен върху подпухнала ламарина... Според мен има място само за такива кръпки в този модел:




Дам , реших го , ще правя десния преден ъгъл , но определено няма да са никак лесни нещата. За момента си улесних достъпа до "огнището" , остава след няколко дни (тая седмица съм по Софията , университетски глупости) да го измисля къде ще режа.
Ето една бомба със закъснител , отброяването започва след първото каране в дъжд... може ли да се остави гола ламарина към гола ламарина , точно там ?

И панела под таблото ще ми пречи... и по-добре че го "разковах" , вижда се къде има ръждичка , проблема е че почти всички сглобки в колата са в такова състояние
:

И другата част от предната опора на задната седалка я махнах... да не се спъвам като обикалям из купето
.

И стана обширно и просторно:

Още корозия , още работа



Сигурно ще поразфърлям още предницата , от към детайли , горе ъгъла трябва да ми стане достъпен . Това 2002 е било в по-лошо състояние от москвича ми


Що е то "кръпка" и имали тя почва в 02 моделите... според първия майсто има място за такива кръпки по колата:

Това е някакъв текстилен материал , който беше залепен върху подпухнала ламарина... Според мен има място само за такива кръпки в този модел:




Дам , реших го , ще правя десния преден ъгъл , но определено няма да са никак лесни нещата. За момента си улесних достъпа до "огнището" , остава след няколко дни (тая седмица съм по Софията , университетски глупости) да го измисля къде ще режа.
Ето една бомба със закъснител , отброяването започва след първото каране в дъжд... може ли да се остави гола ламарина към гола ламарина , точно там ?

И панела под таблото ще ми пречи... и по-добре че го "разковах" , вижда се къде има ръждичка , проблема е че почти всички сглобки в колата са в такова състояние


И другата част от предната опора на задната седалка я махнах... да не се спъвам като обикалям из купето


И стана обширно и просторно:

Още корозия , още работа




Сигурно ще поразфърлям още предницата , от към детайли , горе ъгъла трябва да ми стане достъпен . Това 2002 е било в по-лошо състояние от москвича ми

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
ceco_mihailov написа: Това 2002 е било в по-лошо състояние от москвича ми
Може би защото в Москвича има нахвърляни повече и на места по-дебели ламарини?

Леле Цецо, нямаш вече отърване от собственици на акули...
Записвания за следващите 3 години... И на мен ми се въртят едни идеи...
Но нека се избистрят - един ден, с твое позволение, ще те потърся и аз.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Ааа, значи е имало още лейкопласт по купето
От скромната ми работа по купето и аз веднъж попаднах на такова място, само че от другата страна. Най-странно е, като си пилиш с телената четка и изведнъж почнат да хвърчат едни конци...
Радвам се, че работата по купето върви, аз също събирам материал да ви покажа някои нещица. 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Такааа , поотворих си още малко място


И вече гледам малко по конструктивно на нещата...
Подготвих се ей тоя панел:


Изглеждаше така:

А го свалих от тази предница-донор.... добре я разпарчетосах , за едно паналче (беше си със страницата)

Внимателно си отделих и част от колонката , но има голяма вероятност да не я възстановявам частично , ами да си сгъна нещо подобно
.

Купих си и една е такава джиджавка (32лв в бриколажа) , да видя дали ще мога да боря кофти местата лишени от възможноста да бъдат "облизани" от телената четка на флекса ми:

С пресят пясък от улицата (но пък е от баластриера , не от селската вада) келепир имаше...но си иска повече въздух , облекло и някаква мръсоизолация в гаража... и с трите мога да се справя , а че даже ще си отсея и само определен размер песъчинки от пясъка ми .
Ето тук изпробвах техниката:

Не виждах много много къде насочвам струята , затова е прошарено
. Но съм обнадежден , че ще направя целия гараж в пясък
.
А сега да разглеждам снимки... щото нито единия ъгъл , нито другия , имат оригиналната форма , а каква е тя , ще се опитам да ви я покажа идните дни
.



И вече гледам малко по конструктивно на нещата...

Подготвих се ей тоя панел:


Изглеждаше така:

А го свалих от тази предница-донор.... добре я разпарчетосах , за едно паналче (беше си със страницата)


Внимателно си отделих и част от колонката , но има голяма вероятност да не я възстановявам частично , ами да си сгъна нещо подобно


Купих си и една е такава джиджавка (32лв в бриколажа) , да видя дали ще мога да боря кофти местата лишени от възможноста да бъдат "облизани" от телената четка на флекса ми:

С пресят пясък от улицата (но пък е от баластриера , не от селската вада) келепир имаше...но си иска повече въздух , облекло и някаква мръсоизолация в гаража... и с трите мога да се справя , а че даже ще си отсея и само определен размер песъчинки от пясъка ми .
Ето тук изпробвах техниката:

Не виждах много много къде насочвам струята , затова е прошарено


А сега да разглеждам снимки... щото нито единия ъгъл , нито другия , имат оригиналната форма , а каква е тя , ще се опитам да ви я покажа идните дни

- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Купи си кварцов пясък.Не е скъп.Взимаш си направо с желаната едрина.Тия процедури ги прави по-добре навън,щото гаража ще се препълни с пясък.При работа си трябва добро защитно облекло-очила гащеризон с качулка(става от тези за боядисване) и читава маска за дихателните пътища.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
За формата на подкалниците мисля, че можеш да видиш от другата страница. Помня, че като рязахме донора едната страница (тази, която си почнал) беше подбита, то се вижда даже. Но другата по спомен беше ок. То си имаше и по този панел ръжди, нормално, но май поне не беше кърпено никъде и се виждаше оригиналната форма. Но какво да ти говоря де, той си е при теб панела, ти ще си видиш най-добре.
Само да поясня на незнаещите
Сега подкалниците така са изкърпени от първия майстор, че като се сложат калниците долната им част стърчи с около 4 пръста.

Само да поясня на незнаещите



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Евала ей тва е проекта !
Казвам го за пореден път в тезо 20 + страници
Много ми харесва прогреса и се радвам че не се бърза - така нещата стават качествено!
Имам въпрос за пясъка - въздуха от компресор ли идва и ако да какъв дебит има тоя комресор ? Регулира ли се и т.н. ?МОже и на ЛС Благодаря!
Казвам го за пореден път в тезо 20 + страници
Много ми харесва прогреса и се радвам че не се бърза - така нещата стават качествено!

Имам въпрос за пясъка - въздуха от компресор ли идва и ако да какъв дебит има тоя комресор ? Регулира ли се и т.н. ?МОже и на ЛС Благодаря!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
За технологията ТУК е описано достатъчно подробно
.
А сега по същество...
Вчера свърших някаква по-съществена работа с пясъка , почистих ей тази кухина:

Снощи докато ми беше открит ъгъла , го оправих:


С цинка личат по-добре кривите:


Днес заварих панела (след доизкусурявания) :


И подготвих частта от колонката за вратата :



Поради сериозните язви , отвън ще го Коростоп-ирам и после с фосфатен грунд .
Остана да почистя отвътре ръждата по колонката за тавана (в основата и) , с пясъка , видях я ръждата и не ме кефи , та ще я махна .

А сега по същество...
Вчера свърших някаква по-съществена работа с пясъка , почистих ей тази кухина:

Снощи докато ми беше открит ъгъла , го оправих:


С цинка личат по-добре кривите:


Днес заварих панела (след доизкусурявания) :


И подготвих частта от колонката за вратата :



Поради сериозните язви , отвън ще го Коростоп-ирам и после с фосфатен грунд .
Остана да почистя отвътре ръждата по колонката за тавана (в основата и) , с пясъка , видях я ръждата и не ме кефи , та ще я махна .
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Така , заварих го онова , направих и подкалника (останаха някви малки довършителни работи) иии край на убавите снимки... светкавицата му умря на фотоапарата , пари за друг няма... бюджета стремглаво ходи надолу...
Работата се закучи , всъщност се запраси
, отделно имах малко нерви с пасването на врата , купе , калник... ама уж като се сглоби накрая всичко , трябва да изглежда добре.
Напаснатите ламарини... бояджията да си ги дооправя

Колоноката... мината с фосфатен грунд на Лакпром ,кат не намерих друг...при ръждиви елементи го препоръчвам .

Тази долната притурка е от мен... избяга ми равнината на която ляга калника с много (вина има и в самия калник, не е като да ляга как си трябва, затова ще преправям колата по него) ... поне шината можех да си я местя без проблем....
И така мъчния ми подкалник :




За утре си оставих доста мръсна работа - пилене на заварки и някви подробности , за да е пълна картината.
Работата се закучи , всъщност се запраси

Напаснатите ламарини... бояджията да си ги дооправя


Колоноката... мината с фосфатен грунд на Лакпром ,кат не намерих друг...при ръждиви елементи го препоръчвам .

Тази долната притурка е от мен... избяга ми равнината на която ляга калника с много (вина има и в самия калник, не е като да ляга как си трябва, затова ще преправям колата по него) ... поне шината можех да си я местя без проблем....
И така мъчния ми подкалник :




За утре си оставих доста мръсна работа - пилене на заварки и някви подробности , за да е пълна картината.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
ще стане доста добре колата се прави с много желание и се изпипва доста добре като гледам
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
ceco_mihailov написа:Така , заварих го онова , направих и подкалника (останаха някви малки довършителни работи) иии край на убавите снимки... светкавицата му умря на фотоапарата , пари за друг няма... бюджета стремглаво ходи надолу...
Тази седмица ще ти звънна да се разберем, не може така без снимки.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Малко снимки ,с които само да вметна че се прехвърлих върху лявата част , оставяйки ъгъла така:


И разкования праг , всъщност и повечко поизрязах , но като се понасъберат снимки , пак ще пиша , технологията е изяснена , така че снимки само на готовите работи .

П.П. Жална му майка на чука ми... задава се голямо блъскане за новите дъна
.


И разкования праг , всъщност и повечко поизрязах , но като се понасъберат снимки , пак ще пиша , технологията е изяснена , така че снимки само на готовите работи .

П.П. Жална му майка на чука ми... задава се голямо блъскане за новите дъна

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Малко холивуд спешъл ефектс... летяща кола в гараж

А занятието бе нужно , за да си направя замерванията на болтовете за задния мост... десния , който трайно е заварен за купето , се оказа че добре съм мерил юли месец (ехеее) , излезна диагонала , както са го предписали в завода
.
Респективно и левия болт си намери мястото (1180мм е разстоянието между болтовете , някой ако се интересува и примерно иска да си слага мост от 2002 на ... Е92-ката
) :

дъното в този ъгъл окончателно придоби вид:

Довърших и ей този елемент , пък дали е така заводски , надявам се пенсионерите от Мюнхенските заводи да не ми се сърдят
:

П.П. Гадна работа е без светкавица ...


А занятието бе нужно , за да си направя замерванията на болтовете за задния мост... десния , който трайно е заварен за купето , се оказа че добре съм мерил юли месец (ехеее) , излезна диагонала , както са го предписали в завода

Респективно и левия болт си намери мястото (1180мм е разстоянието между болтовете , някой ако се интересува и примерно иска да си слага мост от 2002 на ... Е92-ката


дъното в този ъгъл окончателно придоби вид:

Довърших и ей този елемент , пък дали е така заводски , надявам се пенсионерите от Мюнхенските заводи да не ми се сърдят


П.П. Гадна работа е без светкавица ...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани