74' BMW 2002 Tii
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 74' BMW 2002 Tii
И тук честито и много широки усмивки зад волана на 2 и 2-то
Всичко е ясно, ставаме повече и ще си правим 2 и 2 сбирки без модерните шаркове

Всичко е ясно, ставаме повече и ще си правим 2 и 2 сбирки без модерните шаркове

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Здравейте колеги! Реших да седна и да споделя някои интересни нещица независимо, че са малко в страни от колата, понеже за момента съм затрупан от работа и много много не остава време за да и се отдам. Е все пак вече сме с нови масла навсякъде и малко се повозихме тук там, защото не ме свърта да я гледам да седи само...
Та нещото за което пиша и смятам, че ще е интересно; тия дни ми върви на части и отупах стабилно брашнения чувал и независимо, че не са за нея не търпяха да ги подмина с лека ръка. По едно щастливо стечение на обстоятелствата с помоща на приятел ми изпадна двигателят и скоростите от Ti-то на г-н Илия Бонев (говоря за тренировъчното червено Ti не състезателното), който двигател си е с 121 TI глава, всмукателните колектори и вебери на него. Скоростите също са си от него, с по-дългите предавки характерни за 2000 кубиковите двигатели и гуменото им каре е с 8 болта както и трябва да бъде на TI i Tii моделите. Сметнах, че е ценен и за това го взех! Желанието ми е да го въстановя на първо време, а някога когато ми изпадне хубаво купенце ще се роди и хубава кола може би !
Другото нещо което стана днес е, че се срещнах с един бивш член вече за съжаление на 2002 "сектата" и от него взех каквото му е останало, а именно 2 кръгли стопа с много хубави стъкла, нуждаещи се от никел на ринговете, ляв мигач, който трябва да се почисти и още едни колектори с делорто на тях (солекса с колектора който се вижда ми го даде като бонус
). Интересното при тези колектори е, че са по-дълги и съдейки по надписа на лепенките им са италянски някакви явно. Снимал съм ги на една 121 глава за да добиете представа за разликата спямо оригиналните, аз лично за първи път виждам такива.
Та нещото за което пиша и смятам, че ще е интересно; тия дни ми върви на части и отупах стабилно брашнения чувал и независимо, че не са за нея не търпяха да ги подмина с лека ръка. По едно щастливо стечение на обстоятелствата с помоща на приятел ми изпадна двигателят и скоростите от Ti-то на г-н Илия Бонев (говоря за тренировъчното червено Ti не състезателното), който двигател си е с 121 TI глава, всмукателните колектори и вебери на него. Скоростите също са си от него, с по-дългите предавки характерни за 2000 кубиковите двигатели и гуменото им каре е с 8 болта както и трябва да бъде на TI i Tii моделите. Сметнах, че е ценен и за това го взех! Желанието ми е да го въстановя на първо време, а някога когато ми изпадне хубаво купенце ще се роди и хубава кола може би !
Другото нещо което стана днес е, че се срещнах с един бивш член вече за съжаление на 2002 "сектата" и от него взех каквото му е останало, а именно 2 кръгли стопа с много хубави стъкла, нуждаещи се от никел на ринговете, ляв мигач, който трябва да се почисти и още едни колектори с делорто на тях (солекса с колектора който се вижда ми го даде като бонус

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: 74' BMW 2002 Tii
Здрасти колега,
Преди всичко Христос Воскресе! Живи и здрави! За първи път пиша в тази тема, такаче 1во искам да кажа, че съм изключително впечатлен от колата
Изглежда много добре, имайки на предвид годинките
Пожелавам ти успех с реставрацията на машинката, а последните попадения са бомба, но стоповете са си черешката. 
Преди всичко Христос Воскресе! Живи и здрави! За първи път пиша в тази тема, такаче 1во искам да кажа, че съм изключително впечатлен от колата



- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Благодаря колега, да прав си да сме живи и здрави е преди всичко ! Относно "попаденията" винаги съм разсъждалвал, че като изпанде се взима, а не когато имаш пари. За това ровя търся и гледам да събирам, неща които ще са ми от полза . 

Последна промяна Ts. Govedarski на 23 Май 2014, 17:47, променена общо 1 път
- galin_82_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е21 е53
- Мечтае да кара: бмв
Re: 74' BMW 2002 Tii
тези коли на Илия Бонев като дете скачахме отгоре им
ако знаех за какви коли става въпрос.....
на снимката се вижда алпината а другата беше на отсрещния тротоар с закачена каравана 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: 74' BMW 2002 Tii
Направо ми се реве като ги видя така, особено 130 RS-a.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: 74' BMW 2002 Tii
galin_82_ написа:тези коли на Илия Бонев като дете скачахме отгоре имако знаех за какви коли става въпрос.....
на снимката се вижда алпината а другата беше на отсрещния тротоар с закачена каравана
Ти си за пребиване

https://forum.rally-club.bg/viewtopic.p ... 5&start=30
Прегледай снимките надолу...
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: 74' BMW 2002 Tii
michev написа:Шкодата отдавна е спасена, не в България за съжаление.
Важното е, че е спасена. Няма значение къде е. Въпросът е какво се случва с БМВ-тата

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 74' BMW 2002 Tii
Алпината също беше спасена. С другата не помня какво стана.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: 74' BMW 2002 Tii
И аз съм чувал разни слухове, че едната е спасена, но за съжаление никой не знае нищо със сигурност. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
alpina-ma6inata написа:И аз съм чувал разни слухове, че едната е спасена, но за съжаление никой не знае нищо със сигурност.


- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Малко да раздвижа: предния капак е на бояджия и аз реших да се позанимая малко с някои други дреболий. От "донорския" tii двигател взех всмукателния колектор и го приведох в доста приличен вид смея да твърдя с цел както писах по-рано да го сменя, защото сегашната шарения ме дразни. Купих си някои нови нещица от ДКар които ми се щеше да сменя, а именно:
-решетки
- 2 бр. маншони между тялото на дроселовата клапа и кутията на въздушните филтри
- гарнитури за всмукателния колектор
- комплект уплътнения за ангренажния капак
Уплътненията на ангренажния капак ги взех защото бяха на добра цена ей така да седят за зор заман. Решетките ги взех на далавера също защото попадаха в някакви списъци с ликвидация на залежала стока и излезнаха около 140 лева комплекта.
Поръчах си емблемата "2002tii" понеже моята е правена от две емблеми и също ме дразни и я чакам да дойде към петък.
Също може да го наречете прекалено втелясване, но си поръчах и гайките на капака на клапаните, които са с шапки оригинално
-решетки
- 2 бр. маншони между тялото на дроселовата клапа и кутията на въздушните филтри
- гарнитури за всмукателния колектор
- комплект уплътнения за ангренажния капак
Уплътненията на ангренажния капак ги взех защото бяха на добра цена ей така да седят за зор заман. Решетките ги взех на далавера също защото попадаха в някакви списъци с ликвидация на залежала стока и излезнаха около 140 лева комплекта.
Поръчах си емблемата "2002tii" понеже моята е правена от две емблеми и също ме дразни и я чакам да дойде към петък.
Също може да го наречете прекалено втелясване, но си поръчах и гайките на капака на клапаните, които са с шапки оригинално

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: 74' BMW 2002 Tii
Ts. Govedarski написа:Малко да раздвижа: предния капак е на бояджия и аз реших да се позанимая малко с някои други дреболий. От "донорския" tii двигател взех всмукателния колектор и го приведох в доста приличен вид смея да твърдя с цел както писах по-рано да го сменя, защото сегашната шарения ме дразни. Купих си някои нови нещица от ДКар които ми се щеше да сменя, а именно:
-решетки
- 2 бр. маншони между тялото на дроселовата клапа и кутията на въздушните филтри
- гарнитури за всмукателния колектор
- комплект уплътнения за ангренажния капак
Уплътненията на ангренажния капак ги взех защото бяха на добра цена ей така да седят за зор заман. Решетките ги взех на далавера също защото попадаха в някакви списъци с ликвидация на залежала стока и излезнаха около 140 лева комплекта.
Поръчах си емблемата "2002tii" понеже моята е правена от две емблеми и също ме дразни и я чакам да дойде към петък.
Също може да го наречете прекалено втелясване, но си поръчах и гайките на капака на клапаните, които са с шапки оригинално
Колко е комплектчето гарнитури за ангренажа, че и аз съм на един "лек" ремонт?

- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Специално то излезна 27.02 лв колега.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани