m10b20i- ГОТОВА

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 28 Окт 2009, 14:13

krika написа:Не ги слушай тия от горе с дроселите от р1 и с14, щото и ти ще изперкаш :wave:
:mhihi: За дроселите трябва да си много във филма, ама аз намерих къде да ми пипнат Кюгелфишера и май няма да се занимавам и аз. :twisted: :driving:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: m10b20

Мнение от krika » 29 Окт 2009, 4:03

alpina-ma6inata написа:
krika написа:Не ги слушай тия от горе с дроселите от р1 и с14, щото и ти ще изперкаш :wave:
:mhihi: За дроселите трябва да си много във филма, ама аз намерих къде да ми пипнат Кюгелфишера и май няма да се занимавам и аз. :twisted: :driving:

Това ше е яко, трябва да се види тая праисторическа мех. инжекция в действие :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Re: m10b20

Мнение от terziev » 30 Окт 2009, 14:11

Здравейте :) защо ще я направиш с един смукателен колектор от е30-ка с м10б18, по голяма дроселова клапа, megasquirt елактроника? мисля че ще се движи доста по добре от карбовете

teao написа:Аз съм в вебери 40ки на 2,1 литра М10 и вървя много хубаво до 6 000 об.
Ама трянбва да са читави, и ако са читави са страхотна техника. Ако се откажеш имам интерес към мотора.

а сега ако някой има желание да ми обясни как става 2.1 много ще се радвам
поздрави
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 16:02

terziev написа:Здравейте :) защо ще я направиш с един смукателен колектор от е30-ка с м10б18, по голяма дроселова клапа, megasquirt елактроника? мисля че ще се движи доста по добре от карбовете

teao написа:Аз съм в вебери 40ки на 2,1 литра М10 и вървя много хубаво до 6 000 об.
Ама трянбва да са читави, и ако са читави са страхотна техника. Ако се откажеш имам интерес към мотора.

а сега ако някой има желание да ми обясни как става 2.1 много ще се радвам
поздрави

По принцип доколкото знам нещата се подреждат така:

EFI > MFI > Карбовете...

Вече според средставата и желанията човек да си избира. Аз лично съм фен на първите две повече, но и Карбове не пречи, според мен пак колегата ще остане доволен, особено ако пипне още неща по колата...

Примерно по това, което чета по форуми, ако се сложат едни 45-ци вебери, вал примерно 292 гр., изпускателни колектори и компресия около 10:1, М10-ката отива на 170-80 коня.

Да не говорим, ако се портне главата и се направи на 2.1, да се вземат олекотени карантии и използваш някаква инжекция. :smoke:

В секцията тунинг има тема за 2.1-ците от Teao. Разтъргва се блока от 89 мм до 92 мм и се слагат бутала от М30Б35, тъй наречените Piano-Top, глава Е12 и се взема малко от блока и главата. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Re: m10b20

Мнение от denko » 30 Окт 2009, 18:52

A Като коне кво се получава грубо че и аз щя правя такова
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 19:15

Ако се направи на 2.1 (да бъдем по-точни 2.150) мисля, че се качваха около 10 коня и добър въртящ момент в ниските. teao да каже най-добре, това помня от разговора ми с него за крайния резултат. :) Аз мисля да го направя същото, но ще си поръчам къстъм бутала, хем да са ми по-лекички, хем да не се налага и да взимам от блока и главата и да не ги пипам тях. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 30 Окт 2009, 19:36

колеги за сега след толкова много 4етене, мислене и обсаждане реших- инжекцион+турбо на 0.5 примерно с по големи дюзи и регулатор на бензина на 3.5 бара. маховика няма да го барам да не по4не да тап4и а само по кас диф.

А забравих да отбележа 4е купето е е30 но пуснах темата в този раздел защото тук се срещат тези двигатели при моделите 2002, е12,е21,е28

Благодаря и бих обмислил секи един варянт които споделите. :yes: :yes: :yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 20:14

Разгледай тази тема:

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... /t,312774/

Може да ти свърши работа. В този форум има още мнооого такива теми, разгледай хубаво тази секция с проектите и основния им форум, със сигурност ще научиш още нещо полезно. :D

Успех и ни дръж в течение как върви работата с мотора. :yes:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: m10b20

Мнение от Lenco » 30 Окт 2009, 20:25

Интересното е, че този прословут М10 някой ненормални хора твърдят как държал на разстъргване до 92-94-95мм :shock: и вал от s14 с ход 84mm, а екстремния вариант с вал от M3 sport evo с ход 87мм.
Получавали се някакви М10Б23 и М10Б25 :shock:
Дали е правено в България :kuku:
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 22:58

Макс. разтъргването е 93.4 мм :shock: И вал от С14 ево и става на 2.5 май... :shock: Абе нека да е стар и умрял, ама М10 е много бойна машина за мен и има много потенциал. :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
Мечтае да кара: S50/52

Re: m10b20

Мнение от lubaka_320 » 30 Окт 2009, 23:02

nikola_gargov написа:колеги за сега след толкова много 4етене, мислене и обсаждане реших- инжекцион+турбо на 0.5 примерно с по големи дюзи и регулатор на бензина на 3.5 бара. маховика няма да го барам да не по4не да тап4и а само по кас диф.

А забравих да отбележа 4е купето е е30 но пуснах темата в този раздел защото тук се срещат тези двигатели при моделите 2002, е12,е21,е28

Благодаря и бих обмислил секи един варянт които споделите. :yes: :yes: :yes:



Добре си се ориентирал към инжекцията,колега.Аз съм с същия мотор на 21-цата и бях решил да минавам на м50/52,но сложих L-джетроник на м10-ката и нещата коренно се промениха,ама коренно.Не знам дали ги докарва 125 кончета,но определено си понаварвява доста повече,отколкото със добрия стар запушен solex :mhihi:
Успех :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
Мечтае да кара: S50/52

Re: m10b20

Мнение от lubaka_320 » 30 Окт 2009, 23:05

м10б25 :shock: :shock: :shock: ...Сериозно ме заинтригувахте!Ако някой знае нещо повече по въпроса,нека каже как стоят нещата,кво точно се сменя и на ква стойност горе-долу излиза целия филм,че се надъхах,ама яко :mrgreen:
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 23:07

Абе аз бих се метнал на 2.3 с 92 мм бутала и вал от С14, ама кой знае какви пари ще струва той... :paranoid:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: m10b20

Мнение от Gecallica » 30 Окт 2009, 23:43

alpina-ma6inata написа:Абе аз бих се метнал на 2.3 с 92 мм бутала и вал от С14, ама кой знае какви пари ще струва той... :paranoid:

Не знам за вал, но аз все още се замислям за м10 блок + с14 тиква. Дори съм намерил една и много се чудя дали да влизам във филма... :roll:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 30 Окт 2009, 23:59

Gecallica написа:
alpina-ma6inata написа:Абе аз бих се метнал на 2.3 с 92 мм бутала и вал от С14, ама кой знае какви пари ще струва той... :paranoid:

Не знам за вал, но аз все още се замислям за м10 блок + с14 тиква. Дори съм намерил една и много се чудя дали да влизам във филма... :roll:

Става, само, че има една маслена магистрала от изпускателната страна, която трябва се запълни и си ти. :) За други модификации примерно с веригата и т.н. не знам. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook