За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
1 бар + м52, последната грижа са показанията на уреда
Ако са правилно подбрани компонентите и е направена добра настройка, дори на 0,5-0,6 резултатите биха били впечатляващи.
Като знам на Венци Е34-ката с такъв сетъп какво прави...

Ако са правилно подбрани компонентите и е направена добра настройка, дори на 0,5-0,6 резултатите биха били впечатляващи.
Като знам на Венци Е34-ката с такъв сетъп какво прави...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Тази седмица успях да отметна малко работа пак от вкъщи
Реших, че ще е добре да направя и другите светлинки
Стоповете бяха в ужасно състояние. Все пак можеха да бъдат и по-зле и за това реших да се занимавам с тях вместо да си търся други.

С 2500 водна шкурка внимателно махнах боята от единия, беше си напразна заигравка, защото основната ми презумция беше да не нараня хрома отдолу. За мое съжаление, той вече беше малко "тръгнал". По-тъпото е че фаровете не подлежат на разглабяне, че да ги дам на хромиране
.
Както и да е. Измих ги, Полирах хрома и на двата, при единия се получи добре, при другия не чак толкова. После си взех пастички на 3M и след 15 минути с кичето и дремела станаха като лакирани

Направи ми впечатление, че гарнитурите, които седят между стопа и купето са доста стари и напукани. Мислих си да купувам нови, но цената ме отказа. Днес случайно намерих решение в един строителен магазин. Черна пореста изолация за прозорци - за мой късмет с абсюлютно същата ширина и дебелина като оригиналната гарнитурка. Взех си 4ри метра за 3.20 и тази вечер ги довърших.


Колкото и да се старах, там където ги снаждах се получиха малки цепнатини, които запълних лекичко с черен силикон.
Мисля, че се получи доста културно.

Накрая изчистих пистите и крачетата на фасонките за по-добър контакт, смених всички крушки и оставих силиконЯ да съхне на терасата

Преди това обаче се заех с мигачите.

Отворих ги, имаше някакви остатъци от сива боя вътре и като цяло изглеждаха много зле.
Измих ги и тях, изшкурих старата боя, и реших да ги боядисам с един спрей с хром ефект, който намерих на работа.

Смених и тяхните крушки, че старите ползвах да не влезе боя във фасонката. Полирах им стъкълцата и ги сглобих.

Бъбреците станаха най-бързо.

Разглобих ги, измих черните решетки (обмислях да ги пръсна, но се отказах, защото след като се измиха добре - светнаха)
И заблестяха отново след полиране с две пасти за хром


Сега като гледах темата на колегата @Hobbs ме хвана яд, че пропуснах да взема и плафоните за номера, но тези дни и тях ще ги направя

Реших, че ще е добре да направя и другите светлинки

Стоповете бяха в ужасно състояние. Все пак можеха да бъдат и по-зле и за това реших да се занимавам с тях вместо да си търся други.

С 2500 водна шкурка внимателно махнах боята от единия, беше си напразна заигравка, защото основната ми презумция беше да не нараня хрома отдолу. За мое съжаление, той вече беше малко "тръгнал". По-тъпото е че фаровете не подлежат на разглабяне, че да ги дам на хромиране

Както и да е. Измих ги, Полирах хрома и на двата, при единия се получи добре, при другия не чак толкова. После си взех пастички на 3M и след 15 минути с кичето и дремела станаха като лакирани


Направи ми впечатление, че гарнитурите, които седят между стопа и купето са доста стари и напукани. Мислих си да купувам нови, но цената ме отказа. Днес случайно намерих решение в един строителен магазин. Черна пореста изолация за прозорци - за мой късмет с абсюлютно същата ширина и дебелина като оригиналната гарнитурка. Взех си 4ри метра за 3.20 и тази вечер ги довърших.


Колкото и да се старах, там където ги снаждах се получиха малки цепнатини, които запълних лекичко с черен силикон.
Мисля, че се получи доста културно.

Накрая изчистих пистите и крачетата на фасонките за по-добър контакт, смених всички крушки и оставих силиконЯ да съхне на терасата


Преди това обаче се заех с мигачите.

Отворих ги, имаше някакви остатъци от сива боя вътре и като цяло изглеждаха много зле.
Измих ги и тях, изшкурих старата боя, и реших да ги боядисам с един спрей с хром ефект, който намерих на работа.

Смених и тяхните крушки, че старите ползвах да не влезе боя във фасонката. Полирах им стъкълцата и ги сглобих.

Бъбреците станаха най-бързо.

Разглобих ги, измих черните решетки (обмислях да ги пръсна, но се отказах, защото след като се измиха добре - светнаха)
И заблестяха отново след полиране с две пасти за хром



Сега като гледах темата на колегата @Hobbs ме хвана яд, че пропуснах да взема и плафоните за номера, но тези дни и тях ще ги направя



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Браво ,че се заиграваш така, ефекта е супер. Само дано нямаш проблем с теч от стоповете. Брат ми имаше теч в багажника, (смени уплътнението на багажника- 140лв) и се оказа,че влиза вода между стопа и купето. За съжаление решението бе -силикон във фугата м/у стопа и купето!
Сучииии!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Направо нямам думи от къде да започна с хваленето относно новите придобивки , за това ще започна от днешният ден назад
Изпаднаха ми едни емкови колектори от s50, които просто не успях да се сдържа да не взема.
Първоначално си мислих да си взимам от колега от форума "спортни", но те се оказаха, че нямат особени предимства пред стандартните.
Основните различия са това, че са по-тънки дори от ламаринените на м52 и това че са "плетени".
s50ковите освен че са плетени, които пък плетки са мислени от Ханс, разработени и тествани в заводски условия ами на всичкото отгоре и са с по-големи отвори спрямо стандартните. Абе общо взето щом са слагани на ///M, явно има нещо по-специално в тях


естествено не издържах и понеже времето го позволяваше, часове след като ги придобих, бяха наложени за проба

Надяваме се че ще има някакъв ефект от тях
------
По-завчера в багажника на бежовият донор открих оригинален десен халоген, но в много лошо състояние.

А, това изскочи от вътре след като ги отворих

В крайна сметка реших, че щом оставаме с оем фаровете след като ги възстановихме, трябва да изхвърлим и жълтите халогенчета приличащи на оригинални и да си търсим наистина оригинални. За моя радост, поне стойката беше здрава, измих я и я оставих да съхне на спокойствие.

За съжаление, 1 бр. халоген в дару струва скромните 260 лв. След кратко проучване из нета установих, че е30ковите (двоен стоп) халогени са абсюлютно идентични с е28цовите.
Завчера имах път нагоре-надолу, но от предишната вечер си бях извадил над 50 телефона от интернет, на всевъзможни търговци на авточасти из цяла България. След извъртяни над 75 телефона (тези 50) и още 25 на приятели и познати, леко започнах да се отчайвам, че в ББС пристилката просто ще зеят две дупки
Тогава Божията помощ (това което се случи наистина беше чудо) влезе в действие. Съвсем случайно, чрез приятели попаднах на човек във Видин, от който намерих 1 бр. халоген. Цената му беше под 20 лв. Не се замислих и го поръчах веднага. Все пак е по-добре в последствие да търсиш 1 халоген, отколкото 2 . След още няколко часа прекарани в път и телефонни обаждания намерих и ляв е30ков халоген, който беше също под 20 лв.
Направо не можах да повярвам, че успях да намеря толкова дефицитна стока, на такава цена и то да си сглобя комплект - за един ден , при това чисто нови - без абсюлютно никакви усилия освен постоянство и над 100 разговора.
На другият ден по път за еконт, си мислих, че най-вероятно ще са някакви китайци и дори няма да са еднакви, но все пак по-добре врабец в ръката, отколкото патка в задника, дето се вика. Получих си 2та пакета и започнах трескаво да разопаковам. Първа се падна пратката от Видин. От вътре изкочи, чисто новичък ZKW, Made in Austria в оригиналната си кутия. Във втората пратка се откри и чисто нов ZKW, Made in Austria в оригинална кутия
Радостта ми беше неописуема
Нямах търпение да се прибера за да монтирам единият халоген в кутийката от е28 и заедно да ги наредя до възстановените мигачи


В този момент се сетих, че @Ивчо ми беше харизал и едни странични мигачи, полирах им пластмасите и на тях и ги приготвих за слагане

----------
В края на изминалата седмица се сдобих с едни полуоски от 3.5 е23.
По принцип ги гласях за донори на карета за моите си полуоски, но малко по-късно след като ги наредих една до друга размислих.
Оказа се че всичко им е еднакво - междуболтовото, дължината, каретата, но е32ковите са доооооста по-масивни и реших тях да сложа.
Всъщност първо ще ги наложа и ако паснат - в което нямам особено големи съмнения, просто ще бъдат свалени за да бъдат освежени и донатъпкани с грес и ще бъдат окончателно монтирани.



Не на последно място доста търсих маркуч с който да свържа стъпковото моторче с колектора, след премахването на системата за картерни газове.
Условията на които трябваше да отговаря този маркуч бяха две.
- Да може да направи 180 градуса, без да се пречупи.
- Да бъде дебел, за да може да понася напрежението от компресора
Купувах и мерих какво ли не. И все нещо не беше като хората.
Или се прегъваше гадно, или беше някакъв кекав или беше идиален, но с малко фи и щуцерите на всмукателя и стъпковият не влизаха.
...Докато случайно окото ми не попадна на едно водно съединение, което се мотаеше в багажника на е28цата преди да почна да я разглабям.
Оказа се в идиално здраве и състояние. Диаметъра изглеждаше такъв какъвто ми трябва. Водно съединение с конци - значи и на някво налягане ще издържа. Имаше фабрична чупка, причилаща на 180ца. Реших да го наложа. Премерих го няколко пъти, резнах го.И резултата ...
Ако имаше оем кит за ccv delete, то щеше със сигурност да съдържа този маркуч
Стана КАТО фабрично



Изпаднаха ми едни емкови колектори от s50, които просто не успях да се сдържа да не взема.

Първоначално си мислих да си взимам от колега от форума "спортни", но те се оказаха, че нямат особени предимства пред стандартните.
Основните различия са това, че са по-тънки дори от ламаринените на м52 и това че са "плетени".
s50ковите освен че са плетени, които пък плетки са мислени от Ханс, разработени и тествани в заводски условия ами на всичкото отгоре и са с по-големи отвори спрямо стандартните. Абе общо взето щом са слагани на ///M, явно има нещо по-специално в тях



естествено не издържах и понеже времето го позволяваше, часове след като ги придобих, бяха наложени за проба


Надяваме се че ще има някакъв ефект от тях

------
По-завчера в багажника на бежовият донор открих оригинален десен халоген, но в много лошо състояние.

А, това изскочи от вътре след като ги отворих

В крайна сметка реших, че щом оставаме с оем фаровете след като ги възстановихме, трябва да изхвърлим и жълтите халогенчета приличащи на оригинални и да си търсим наистина оригинални. За моя радост, поне стойката беше здрава, измих я и я оставих да съхне на спокойствие.

За съжаление, 1 бр. халоген в дару струва скромните 260 лв. След кратко проучване из нета установих, че е30ковите (двоен стоп) халогени са абсюлютно идентични с е28цовите.
Завчера имах път нагоре-надолу, но от предишната вечер си бях извадил над 50 телефона от интернет, на всевъзможни търговци на авточасти из цяла България. След извъртяни над 75 телефона (тези 50) и още 25 на приятели и познати, леко започнах да се отчайвам, че в ББС пристилката просто ще зеят две дупки

Тогава Божията помощ (това което се случи наистина беше чудо) влезе в действие. Съвсем случайно, чрез приятели попаднах на човек във Видин, от който намерих 1 бр. халоген. Цената му беше под 20 лв. Не се замислих и го поръчах веднага. Все пак е по-добре в последствие да търсиш 1 халоген, отколкото 2 . След още няколко часа прекарани в път и телефонни обаждания намерих и ляв е30ков халоген, който беше също под 20 лв.
Направо не можах да повярвам, че успях да намеря толкова дефицитна стока, на такава цена и то да си сглобя комплект - за един ден , при това чисто нови - без абсюлютно никакви усилия освен постоянство и над 100 разговора.

На другият ден по път за еконт, си мислих, че най-вероятно ще са някакви китайци и дори няма да са еднакви, но все пак по-добре врабец в ръката, отколкото патка в задника, дето се вика. Получих си 2та пакета и започнах трескаво да разопаковам. Първа се падна пратката от Видин. От вътре изкочи, чисто новичък ZKW, Made in Austria в оригиналната си кутия. Във втората пратка се откри и чисто нов ZKW, Made in Austria в оригинална кутия




Радостта ми беше неописуема

Нямах търпение да се прибера за да монтирам единият халоген в кутийката от е28 и заедно да ги наредя до възстановените мигачи



В този момент се сетих, че @Ивчо ми беше харизал и едни странични мигачи, полирах им пластмасите и на тях и ги приготвих за слагане


----------
В края на изминалата седмица се сдобих с едни полуоски от 3.5 е23.
По принцип ги гласях за донори на карета за моите си полуоски, но малко по-късно след като ги наредих една до друга размислих.
Оказа се че всичко им е еднакво - междуболтовото, дължината, каретата, но е32ковите са доооооста по-масивни и реших тях да сложа.
Всъщност първо ще ги наложа и ако паснат - в което нямам особено големи съмнения, просто ще бъдат свалени за да бъдат освежени и донатъпкани с грес и ще бъдат окончателно монтирани.




Не на последно място доста търсих маркуч с който да свържа стъпковото моторче с колектора, след премахването на системата за картерни газове.
Условията на които трябваше да отговаря този маркуч бяха две.
- Да може да направи 180 градуса, без да се пречупи.
- Да бъде дебел, за да може да понася напрежението от компресора

Купувах и мерих какво ли не. И все нещо не беше като хората.
Или се прегъваше гадно, или беше някакъв кекав или беше идиален, но с малко фи и щуцерите на всмукателя и стъпковият не влизаха.
...Докато случайно окото ми не попадна на едно водно съединение, което се мотаеше в багажника на е28цата преди да почна да я разглабям.
Оказа се в идиално здраве и състояние. Диаметъра изглеждаше такъв какъвто ми трябва. Водно съединение с конци - значи и на някво налягане ще издържа. Имаше фабрична чупка, причилаща на 180ца. Реших да го наложа. Премерих го няколко пъти, резнах го.И резултата ...
Ако имаше оем кит за ccv delete, то щеше със сигурност да съдържа този маркуч



Стана КАТО фабрично





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 325_TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Всичко ок баце, ама си сложи едни истински скоби на маншоните на полуските, не се излагай с тез миши опашки.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
325_TDS написа:Всичко ок баце, ама си сложи едни истински скоби на маншоните на полуските, не се излагай с тез миши опашки.
Мисля, че не си прочел това което съм написал, а само си гледал картинките



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Страхотно е, когато човек е възнаграден за усилията и постоянството си
Изборът ти на колектор, също е максимално добър.
Какъв точно е компресорът, който си подбрал и какво си намислил за електрониката?

Изборът ти на колектор, също е максимално добър.
Какъв точно е компресорът, който си подбрал и какво си намислил за електрониката?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Еaton m62 съм напазарувал.
Електрониката ще е стоковата на мотора, просто ще я поверя на виден форумен мапер, който обеща, че ще се справи
Електрониката ще е стоковата на мотора, просто ще я поверя на виден форумен мапер, който обеща, че ще се справи



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ох, тея мигачи с тея халогении тези дребни детайли ме карат да се кефя максимално , пък на тебе смао мога и да предполагам какво ти е .
за вниманието към дребните неща! 


Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Дойде момента в който да мислим и лапите на мотора.
Принципно логиката ми беше следната:
е34 има фабрично м50 и компонентите по предницата имат доста общо с тези на е28.
м50, чисто конструктивно има доста прилики със м52.
Съответно, чисто теоретично лапите от е34 м50, поставени на м52 би трябвало да наместят някак си мотора в коша на е28
Реших, че на прима виста може би тука някъде ще се крие ключа от бараката. Напазарувах си лапите от е34 м50, заедно с едни тампони с изместен център, ако трябва да лекуваме някакви милиметри. Дясната направо заспа, но лявата се разминаваше с дупките на блока с цели 10 мм.
За това реших да направя на лазерно рязане една планка от 6мм ламарина, която да е един вид адаптер.
В две от дупките има болтовете, които минават през лапата, планката и влизат в резбите на блока.
В следващите две дупки прикапах едни якички болтове, които да придържат лапата към планката и да компенсират разликата.
И последните болтове придържат планката към блока. Реално мисля, че няма да има проблем така.
Лапата отново се държи на 4ри болта за блока, а ако се допре до смяна на износени тампони се демонтира заедно с планката.



Реших да измеря в този вариант разстоянието от център на дупката на едната лапа, до центъра на дупката на другата лапа и беше около 500 мм.
След това реших да измеря на моста на донора разстоянието от център до център на шпилките на м20ковите тампони и пак разстоянието беше 500 мм
Направих още малко измервания и може би ще се размине с някакви милиметри и със сервото.
Но това всичко е на теория. На практика ще видим съвсем скоро, дали съм мерил правилно, като тръгнем тестово да мятаме матаретката
Защо другата, а не тази ? Eдно от първите мнения в тази тема беше ето това
За това аз реших, да се направи една генерална репетиция с купето. Натоварих го на служебката на един колега

И го пратих при един колега от форума, да му замерят диагоналите и да го опънат малко ако е нужно
Току-що ми съобщи, че утре ще е готова и тази седмица трябва да ходя да си я прибирам, за да продължава боят


Принципно логиката ми беше следната:
е34 има фабрично м50 и компонентите по предницата имат доста общо с тези на е28.
м50, чисто конструктивно има доста прилики със м52.
Съответно, чисто теоретично лапите от е34 м50, поставени на м52 би трябвало да наместят някак си мотора в коша на е28

Реших, че на прима виста може би тука някъде ще се крие ключа от бараката. Напазарувах си лапите от е34 м50, заедно с едни тампони с изместен център, ако трябва да лекуваме някакви милиметри. Дясната направо заспа, но лявата се разминаваше с дупките на блока с цели 10 мм.
За това реших да направя на лазерно рязане една планка от 6мм ламарина, която да е един вид адаптер.
В две от дупките има болтовете, които минават през лапата, планката и влизат в резбите на блока.
В следващите две дупки прикапах едни якички болтове, които да придържат лапата към планката и да компенсират разликата.
И последните болтове придържат планката към блока. Реално мисля, че няма да има проблем така.
Лапата отново се държи на 4ри болта за блока, а ако се допре до смяна на износени тампони се демонтира заедно с планката.



Реших да измеря в този вариант разстоянието от център на дупката на едната лапа, до центъра на дупката на другата лапа и беше около 500 мм.
След това реших да измеря на моста на донора разстоянието от център до център на шпилките на м20ковите тампони и пак разстоянието беше 500 мм
Направих още малко измервания и може би ще се размине с някакви милиметри и със сервото.
Но това всичко е на теория. На практика ще видим съвсем скоро, дали съм мерил правилно, като тръгнем тестово да мятаме матаретката

Защо другата, а не тази ? Eдно от първите мнения в тази тема беше ето това

Lenco написа:Намери си една схема с всички размери на купето, виж и сходимоста предни/задни на стенд, подсили купето, рогове, бомбета, и ако всичко е ОК, продължи с мечтите.
За това аз реших, да се направи една генерална репетиция с купето. Натоварих го на служебката на един колега


И го пратих при един колега от форума, да му замерят диагоналите и да го опънат малко ако е нужно

Току-що ми съобщи, че утре ще е готова и тази седмица трябва да ходя да си я прибирам, за да продължава боят





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
мноо куул да знаиш 
Имам разни части от е34, ако треа нещо питай. Не продавам

Имам разни части от е34, ако треа нещо питай. Не продавам

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Брат да не ти кърша хатъра или да кълна ама с тия лапи... Между тампоните може и да е еднакво разстоянието ама къде ще дойде между щита/маската? Ъгъла също не съм сигурен дали ще ти се запази, а и ако се запази (поне на м50), идва много високо мотора, самия двг е по висок от м20/30. Сантим тук, сантим там и упре у капака или тунела. Сервото винаги е на мм, за съжаление пречещи а не минаващи.
Хубавото ако не стане с тия лапи е, че после ще има кой да ми даде чертежи на лапи за м50/52 в е28 за мойта кола
Байдауей, не видях докъде си с тоците ама ако има драма, звънни или пиши да видиш най сладката работа от тоя проект къде е.
Хубавото ако не стане с тия лапи е, че после ще има кой да ми даде чертежи на лапи за м50/52 в е28 за мойта кола

Байдауей, не видях докъде си с тоците ама ако има драма, звънни или пиши да видиш най сладката работа от тоя проект къде е.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
На м20, м50 и м52, както и с50, и с54 отворите на блоковете са на едно и също място или част от отворите.
Лапи от м20 стават (без един болт понякога), оригинални от е28, но мотора трябва да се наклони още 10 градуса надясно.
По-лесно е да наместиш мотора в коша, а после домашни лапи.
При е21 всмукателния колектор с изпилени ребра минава на 2-3мм от сервото, а то е двойно.
ПП: Споменах Ви, преди време, да направим важна тема за връзване на пластмасови мотори в акули...ама нали сте все любители на ОЕМ-а....
Лапи от м20 стават (без един болт понякога), оригинални от е28, но мотора трябва да се наклони още 10 градуса надясно.
По-лесно е да наместиш мотора в коша, а после домашни лапи.
При е21 всмукателния колектор с изпилени ребра минава на 2-3мм от сервото, а то е двойно.
ПП: Споменах Ви, преди време, да направим важна тема за връзване на пластмасови мотори в акули...ама нали сте все любители на ОЕМ-а....
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ами, нали ви казах.
Просто се събудих една сутрин с тая идея за планката и то за едни вземания на мерки и 5 лв за лазерно, не си струваше изобщо да се коментира.
Нека да го наложа, пък после ще го мислим.
Искам да изкажа огромни благодарности на всички, които ми помагат до тук.
Кой с акъл, кой със разни дреболии - страхотни сте.
При така разположени лапи трябва да седи на 2-3 см. от щита и трябва да има около 14 см. до маската.
За височината виж - не се сетих да го погледна.
Просто се събудих една сутрин с тая идея за планката и то за едни вземания на мерки и 5 лв за лазерно, не си струваше изобщо да се коментира.
Нека да го наложа, пък после ще го мислим.
Искам да изкажа огромни благодарности на всички, които ми помагат до тук.
Кой с акъл, кой със разни дреболии - страхотни сте.

Tano написа:Брат да не ти кърша хатъра или да кълна ама с тия лапи... Между тампоните може и да е еднакво разстоянието ама къде ще дойде между щита/маската?
При така разположени лапи трябва да седи на 2-3 см. от щита и трябва да има около 14 см. до маската.
За височината виж - не се сетих да го погледна.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
И мотора влезе
...

... и сервото заспа
...

.... даже и място за радиатор и виско има
....

... и капака се затвори



... и сервото заспа


.... даже и място за радиатор и виско има


... и капака се затвори




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани