помощ за 323и

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

помощ за 323и

Мнение от ristakis » 26 Фев 2008, 21:56

работи неравномерно на ниските се дави на високите не и стига гориво смених горивен филтар и всички маркучи.Възможно ли е да е клапанчето за излишното гориво сега сработва на 3.5бара а маи требва да е на 2,5бара.Темата я пускам тук щот се пак е е21 но със сменена инжекционна система от е30 ако сметнат модераторите да я изместят или изтрият :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 27 Фев 2008, 22:52

начи нема кои да помогне :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 01 Мар 2008, 19:07

пални си чак картера с бензин помогнете ,кажете ко стаа и на ко се далжи :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 03 Мар 2008, 13:52

уш много и разбиращи фенове а никои не мои да ми каже ко да сменя за да се опраи колата :bcry:

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 04 Мар 2008, 20:53

смени колата
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 04 Мар 2008, 23:45

ам тия дюзи на кво дередже са
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 06 Мар 2008, 15:13

speedmaster написа:смени колата


Ей ти си бил страшен съветник бе :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 06 Мар 2008, 20:09

само в дебитомера и клапана на излишнто гориво не съм сигурен свещите са сменени горивен филтър сменен кабелите и капачката също и ни6то не се получава :(

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 06 Мар 2008, 20:18

VENBO написа:
speedmaster написа:смени колата


Ей ти си бил страшен съветник бе :)


имаш по добър съвет за даване ли ?

теб бих те посъветвал същото !
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 06 Мар 2008, 20:29

1. Пътьом си провери и помпата, както и сондата и филтъра й в резервоара - тя може да е затлачена, а помпата да живее последни дни - това е за недостига на гориво... Може и възвратният клапан да не е в ред - да сработва при понижено налягане, но е малко вероятно...
2. За неравномерните обороти - и на студено и на топло ли го прави по еднакъв начин? Наистина ли инжекторите са ти читави, дали не са запушени или пък да "пикаят" - махай свещите една по една при работещ двигател и си направи сметка - кой цилиндър ти е най-зле - там промяната на оборотите ще е най-малка, но не оставяй дълго без свещи и запалване цилиндрите - няма смисъл да пълниш обема на цилиндрите с невъзпламенен бензин
3. Виж за напукани тръби по пътя на въздуха след дебитомера или изобщо около всмукателния колектор - ще го чуеш да съска...
4. Възможно е и дебитомерът да прави мизерии - но най-добре се проверява с друг такъв работещ...
5. Не знам как е при е21, но си струва да се проверят и всички джаджи покрай "студения старт" - клапани за въздух, не знам ими ли допълнителен инжектор, като при е28, релето за време при студен старт - но всичко това - ако има разлики при "студено" и "топло" палене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 06 Мар 2008, 21:16

работата на матора я стабилизирах обаче вече има друг проблем вкарва бенз в маслото не можах да повервам свещи на 40 километра за боклука БОШ :bang:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 06 Мар 2008, 21:28

ristakis написа:работата на матора я стабилизирах обаче вече има друг проблем вкарва бенз в маслото не можах да повервам свещи на 40 километра за боклука БОШ :bang:
Дюзите може би пикаят :roll: Чистил ли си ги :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO

Мнение от ristakis » 06 Мар 2008, 21:42

да дюзите са чистени обаче бензиновата помпа е от механичната инжекция и праи бая налягане чак спука един маркуч :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.03.2008

.

Мнение от gangov » 17 Мар 2008, 18:25

Да съгласен съм с ристакис мисля че трябва да пипнеш нещо по механичната инжекция някаде във форума беше обяснено много подробно как става . Потърси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 03 Апр 2008, 13:46

speedmaster написа:
имаш по добър съвет за даване ли ?

теб бих те посъветвал същото !


Нямам такова намерение.
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook