помощ за 323и
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
помощ за 323и
работи неравномерно на ниските се дави на високите не и стига гориво смених горивен филтар и всички маркучи.Възможно ли е да е клапанчето за излишното гориво сега сработва на 3.5бара а маи требва да е на 2,5бара.Темата я пускам тук щот се пак е е21 но със сменена инжекционна система от е30 ако сметнат модераторите да я изместят или изтрият 

- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ам тия дюзи на кво дередже са
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
само в дебитомера и клапана на излишнто гориво не съм сигурен свещите са сменени горивен филтър сменен кабелите и капачката също и ни6то не се получава 

- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
VENBO написа:speedmaster написа:смени колата
Ей ти си бил страшен съветник бе
имаш по добър съвет за даване ли ?
теб бих те посъветвал същото !
1. Пътьом си провери и помпата, както и сондата и филтъра й в резервоара - тя може да е затлачена, а помпата да живее последни дни - това е за недостига на гориво... Може и възвратният клапан да не е в ред - да сработва при понижено налягане, но е малко вероятно...
2. За неравномерните обороти - и на студено и на топло ли го прави по еднакъв начин? Наистина ли инжекторите са ти читави, дали не са запушени или пък да "пикаят" - махай свещите една по една при работещ двигател и си направи сметка - кой цилиндър ти е най-зле - там промяната на оборотите ще е най-малка, но не оставяй дълго без свещи и запалване цилиндрите - няма смисъл да пълниш обема на цилиндрите с невъзпламенен бензин
3. Виж за напукани тръби по пътя на въздуха след дебитомера или изобщо около всмукателния колектор - ще го чуеш да съска...
4. Възможно е и дебитомерът да прави мизерии - но най-добре се проверява с друг такъв работещ...
5. Не знам как е при е21, но си струва да се проверят и всички джаджи покрай "студения старт" - клапани за въздух, не знам ими ли допълнителен инжектор, като при е28, релето за време при студен старт - но всичко това - ако има разлики при "студено" и "топло" палене.
2. За неравномерните обороти - и на студено и на топло ли го прави по еднакъв начин? Наистина ли инжекторите са ти читави, дали не са запушени или пък да "пикаят" - махай свещите една по една при работещ двигател и си направи сметка - кой цилиндър ти е най-зле - там промяната на оборотите ще е най-малка, но не оставяй дълго без свещи и запалване цилиндрите - няма смисъл да пълниш обема на цилиндрите с невъзпламенен бензин
3. Виж за напукани тръби по пътя на въздуха след дебитомера или изобщо около всмукателния колектор - ще го чуеш да съска...
4. Възможно е и дебитомерът да прави мизерии - но най-добре се проверява с друг такъв работещ...
5. Не знам как е при е21, но си струва да се проверят и всички джаджи покрай "студения старт" - клапани за въздух, не знам ими ли допълнителен инжектор, като при е28, релето за време при студен старт - но всичко това - ако има разлики при "студено" и "топло" палене.
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
работата на матора я стабилизирах обаче вече има друг проблем вкарва бенз в маслото не можах да повервам свещи на 40 километра за боклука БОШ 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Дюзите може би пикаятristakis написа:работата на матора я стабилизирах обаче вече има друг проблем вкарва бенз в маслото не можах да повервам свещи на 40 километра за боклука БОШ


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
да дюзите са чистени обаче бензиновата помпа е от механичната инжекция и праи бая налягане чак спука един маркуч 

.
Да съгласен съм с ристакис мисля че трябва да пипнеш нещо по механичната инжекция някаде във форума беше обяснено много подробно как става . Потърси
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
speedmaster написа:
имаш по добър съвет за даване ли ?
теб бих те посъветвал същото !
Нямам такова намерение.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани