Питане за БМВ е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kostadine21@mail.bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.04.2014
- Пол: Мъж
Питане за БМВ е21
Здравейте колеги! От около две години съм собственик на БМВ е21 320/6 и почти е готова за експлоатация.Искам да попитам има ли човек във форума който разбира от карбуратори? Понеже искам да сменя оригиналния карбуратор Солекс със три броя вебери или делорто! Интересува ме кой може да ми направи колектора за захващането им да ги настрои да работят в синхрон,благодаря предварително!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Питане за БМВ е21
Добре дошъл! 
Потърси във форума, има телефон на г-н Миленков. Работи в Хенри Форд, бившия Вилхелм Пиг, преподавател по "Карбуратори". За настройването ще ти помогне, за колектора някой друг.
П.С. Пусни някоя снимка на колата да я видиме.

Потърси във форума, има телефон на г-н Миленков. Работи в Хенри Форд, бившия Вилхелм Пиг, преподавател по "Карбуратори". За настройването ще ти помогне, за колектора някой друг.
П.С. Пусни някоя снимка на колата да я видиме.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Питане за БМВ е21
Има доста ръководства за почистване и настройка на оригиналния ти карбуратор. Не е чак толкова сложен, колкото изглежда. Отвори го, почисти внимателно всичко, намери или си направи нови гарнитури и карай на воля.
Е, по-красиво е с 6 карбуратора, но цената е безсмислена, а и те не са първа младост.
М20б20 върви с всичко по един и същ начин, говорим за изправна техника, пробвано е.
Е, по-красиво е с 6 карбуратора, но цената е безсмислена, а и те не са първа младост.
М20б20 върви с всичко по един и същ начин, говорим за изправна техника, пробвано е.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Питане за БМВ е21
Lenco написа:Има доста ръководства за почистване и настройка на оригиналния ти карбуратор. Не е чак толкова сложен, колкото изглежда. Отвори го, почисти внимателно всичко, намери или си направи нови гарнитури и карай на воля.
Е, по-красиво е с 6 карбуратора, но цената е безсмислена, а и те не са първа младост.
М20б20 върви с всичко по един и същ начин, говорим за изправна техника, пробвано е.
Абсолютно съгласен


only rear wheel drive
Re: Питане за БМВ е21
Ако става въпрос за този големия 4-камерния солекс имам един такъв почистен, продухан и сглобен с нови гарнитури (домашна изработка). Ако може да е от полза на някого пишете ми на ЛС и ще се разберем нещо.
- kostadine21@mail.bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.04.2014
- Пол: Мъж
Re: Питане за БМВ е21
Карбуратора не ми е правил проблеми до сега. Тя и колата не е вървяла много от както съм я зглобил но исках да направя нещо по различно с този двигател да не е точно заводско изпълнение, а и колата няма да се кара всеки ден.Благодаря за мненията и че обърнахте внимание на моята тема! Снимки ще пусна само че малко по нататък като се прибера.И все пак някой ако го е правил ще се радвам да поговоря с него и ако е по силите му да я направи моята акула,знам че това са неоправдани средства но понякога желанието е по силно от всичко




- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Питане за БМВ е21
Аз с моя плачевен опит....те хората ми говореха 'ма няма кой да слуша. Бях почнал да правя моето б20 с подобен сетъп. Карбове Делорто.....и финиширах с неработещо(за сега) м20б02 л-джет с турбо. Драмата с фланците не е голяма. Първия читав цех за метали ще ти ги изрежат, малко заварки и си готов за монтаж. Настройките......г-н Миленков не мисля, че е твоя човек. Има няколко кадърни майстори моторджии дето ще ти препоръчам за синхронизацията. Но само с карбовете освен готин разход(18-20л/100км.) и приятен( зверски рев на мотора)....и някакъв по-адекватен "тротъл респонс", не очаквай. За да се случат нещата.....търсиш вал, за предпочитане 282 градуса(286....)цените обаче за Шрик са.....Има варианти с ископиране на фазите в/у стандартен стоков, ама......така и не можах да намеря на кой да поверя тази "отговорна" скраперия. Има някакви древногръцки легенди за наваряване.....отнемане....закаляване.....'ма фазите са копирани от кой знае какъв вал...ма закаляване кой и как щял да прави...После задължително къстъм кобилици, яки пружини(Шриковите пружини бяха нещо от типа на 100-на еуро без шипинга) има вариант да играеш с м50-кови, че били по малки и затваряш с двата вида....'ма има вариант да дойдат прекалено корави в някакви обороти и да счупи нещо и салатата при 8000 rpm. стаааа......В крайна сметка поръчай си от Валот и Неш един ребилд комплект за 4а1-то и карай така..... или ако си от София да ти обесня къде е сервиза дето "работим" да те облъчвам за турбо "скраперията" 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- kostadine21@mail.bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.04.2014
- Пол: Мъж
Re: Питане за БМВ е21
Не съм от София от Стара загора съм но едит телефон за връзка с теб може да ми свърши добра работа все пак са 200 километра.Благодаря ти за мнението!!! 

- messoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Питане за БМВ е21
Колега айде да ме облъчиш така лекинко за турбо скраперията? Какви параметри горе доло ? Коне??? Сложност и време за изпълнение??? Цена?????Каси бира кашони с виски и водка?:::))))))))M.Velichkov написа:Аз с моя плачевен опит....те хората ми говореха 'ма няма кой да слуша. Бях почнал да правя моето б20 с подобен сетъп. Карбове Делорто.....и финиширах с неработещо(за сега) м20б02 л-джет с турбо. Драмата с фланците не е голяма. Първия читав цех за метали ще ти ги изрежат, малко заварки и си готов за монтаж. Настройките......г-н Миленков не мисля, че е твоя човек. Има няколко кадърни майстори моторджии дето ще ти препоръчам за синхронизацията. Но само с карбовете освен готин разход(18-20л/100км.) и приятен( зверски рев на мотора)....и някакъв по-адекватен "тротъл респонс", не очаквай. За да се случат нещата.....търсиш вал, за предпочитане 282 градуса(286....)цените обаче за Шрик са.....Има варианти с ископиране на фазите в/у стандартен стоков, ама......така и не можах да намеря на кой да поверя тази "отговорна" скраперия. Има някакви древногръцки легенди за наваряване.....отнемане....закаляване.....'ма фазите са копирани от кой знае какъв вал...ма закаляване кой и как щял да прави...После задължително къстъм кобилици, яки пружини(Шриковите пружини бяха нещо от типа на 100-на еуро без шипинга) има вариант да играеш с м50-кови, че били по малки и затваряш с двата вида....'ма има вариант да дойдат прекалено корави в някакви обороти и да счупи нещо и салатата при 8000 rpm. стаааа......В крайна сметка поръчай си от Валот и Неш един ребилд комплект за 4а1-то и карай така..... или ако си от София да ти обесня къде е сервиза дето "работим" да те облъчвам за турбо "скраперията"
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани