Питане за БМВ е21

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 10.04.2014
Пол: Мъж

Питане за БМВ е21

Мнение от kostadine21@mail.bg » 11 Апр 2014, 8:25

Здравейте колеги! От около две години съм собственик на БМВ е21 320/6 и почти е готова за експлоатация.Искам да попитам има ли човек във форума който разбира от карбуратори? Понеже искам да сменя оригиналния карбуратор Солекс със три броя вебери или делорто! Интересува ме кой може да ми направи колектора за захващането им да ги настрои да работят в синхрон,благодаря предварително!

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от alpina-ma6inata » 11 Апр 2014, 9:58

Добре дошъл! :)

Потърси във форума, има телефон на г-н Миленков. Работи в Хенри Форд, бившия Вилхелм Пиг, преподавател по "Карбуратори". За настройването ще ти помогне, за колектора някой друг.

П.С. Пусни някоя снимка на колата да я видиме. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от Lenco » 11 Апр 2014, 12:45

Има доста ръководства за почистване и настройка на оригиналния ти карбуратор. Не е чак толкова сложен, колкото изглежда. Отвори го, почисти внимателно всичко, намери или си направи нови гарнитури и карай на воля.
Е, по-красиво е с 6 карбуратора, но цената е безсмислена, а и те не са първа младост.
М20б20 върви с всичко по един и същ начин, говорим за изправна техника, пробвано е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от michev » 11 Апр 2014, 14:05

Lenco написа:Има доста ръководства за почистване и настройка на оригиналния ти карбуратор. Не е чак толкова сложен, колкото изглежда. Отвори го, почисти внимателно всичко, намери или си направи нови гарнитури и карай на воля.
Е, по-красиво е с 6 карбуратора, но цената е безсмислена, а и те не са първа младост.
М20б20 върви с всичко по един и същ начин, говорим за изправна техника, пробвано е.


Абсолютно съгласен :yes: Докато синхронизираш 6 карбуратора, при това и те стари /както и колегата отбеляза/ ще ти побелее главата, като в крайна сметка я тръгне по-добре, я не. Най-много да напълниш картера с бензин и да си отвориш едни други проблеми. Запази колата в стоков вид, но ти си знаеш, тя си е твоя :D
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от Сашо_Т » 11 Апр 2014, 14:25

Ако става въпрос за този големия 4-камерния солекс имам един такъв почистен, продухан и сглобен с нови гарнитури (домашна изработка). Ако може да е от полза на някого пишете ми на ЛС и ще се разберем нещо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 10.04.2014
Пол: Мъж

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от kostadine21@mail.bg » 11 Апр 2014, 15:50

Карбуратора не ми е правил проблеми до сега. Тя и колата не е вървяла много от както съм я зглобил но исках да направя нещо по различно с този двигател да не е точно заводско изпълнение, а и колата няма да се кара всеки ден.Благодаря за мненията и че обърнахте внимание на моята тема! Снимки ще пусна само че малко по нататък като се прибера.И все пак някой ако го е правил ще се радвам да поговоря с него и ако е по силите му да я направи моята акула,знам че това са неоправдани средства но понякога желанието е по силно от всичко :D :!: :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от M.Velichkov » 11 Апр 2014, 17:50

Аз с моя плачевен опит....те хората ми говореха 'ма няма кой да слуша. Бях почнал да правя моето б20 с подобен сетъп. Карбове Делорто.....и финиширах с неработещо(за сега) м20б02 л-джет с турбо. Драмата с фланците не е голяма. Първия читав цех за метали ще ти ги изрежат, малко заварки и си готов за монтаж. Настройките......г-н Миленков не мисля, че е твоя човек. Има няколко кадърни майстори моторджии дето ще ти препоръчам за синхронизацията. Но само с карбовете освен готин разход(18-20л/100км.) и приятен( зверски рев на мотора)....и някакъв по-адекватен "тротъл респонс", не очаквай. За да се случат нещата.....търсиш вал, за предпочитане 282 градуса(286....)цените обаче за Шрик са.....Има варианти с ископиране на фазите в/у стандартен стоков, ама......така и не можах да намеря на кой да поверя тази "отговорна" скраперия. Има някакви древногръцки легенди за наваряване.....отнемане....закаляване.....'ма фазите са копирани от кой знае какъв вал...ма закаляване кой и как щял да прави...После задължително къстъм кобилици, яки пружини(Шриковите пружини бяха нещо от типа на 100-на еуро без шипинга) има вариант да играеш с м50-кови, че били по малки и затваряш с двата вида....'ма има вариант да дойдат прекалено корави в някакви обороти и да счупи нещо и салатата при 8000 rpm. стаааа......В крайна сметка поръчай си от Валот и Неш един ребилд комплект за 4а1-то и карай така..... или ако си от София да ти обесня къде е сервиза дето "работим" да те облъчвам за турбо "скраперията" :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 10.04.2014
Пол: Мъж

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от kostadine21@mail.bg » 12 Апр 2014, 9:56

Не съм от София от Стара загора съм но едит телефон за връзка с теб може да ми свърши добра работа все пак са 200 километра.Благодаря ти за мнението!!! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.12.2011
Пол: Мъж
Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya

Re: Питане за БМВ е21

Мнение от messoto » 13 Апр 2014, 21:06

M.Velichkov написа:Аз с моя плачевен опит....те хората ми говореха 'ма няма кой да слуша. Бях почнал да правя моето б20 с подобен сетъп. Карбове Делорто.....и финиширах с неработещо(за сега) м20б02 л-джет с турбо. Драмата с фланците не е голяма. Първия читав цех за метали ще ти ги изрежат, малко заварки и си готов за монтаж. Настройките......г-н Миленков не мисля, че е твоя човек. Има няколко кадърни майстори моторджии дето ще ти препоръчам за синхронизацията. Но само с карбовете освен готин разход(18-20л/100км.) и приятен( зверски рев на мотора)....и някакъв по-адекватен "тротъл респонс", не очаквай. За да се случат нещата.....търсиш вал, за предпочитане 282 градуса(286....)цените обаче за Шрик са.....Има варианти с ископиране на фазите в/у стандартен стоков, ама......така и не можах да намеря на кой да поверя тази "отговорна" скраперия. Има някакви древногръцки легенди за наваряване.....отнемане....закаляване.....'ма фазите са копирани от кой знае какъв вал...ма закаляване кой и как щял да прави...После задължително къстъм кобилици, яки пружини(Шриковите пружини бяха нещо от типа на 100-на еуро без шипинга) има вариант да играеш с м50-кови, че били по малки и затваряш с двата вида....'ма има вариант да дойдат прекалено корави в някакви обороти и да счупи нещо и салатата при 8000 rpm. стаааа......В крайна сметка поръчай си от Валот и Неш един ребилд комплект за 4а1-то и карай така..... или ако си от София да ти обесня къде е сервиза дето "работим" да те облъчвам за турбо "скраперията" :mhihi:
Колега айде да ме облъчиш така лекинко за турбо скраперията? Какви параметри горе доло ? Коне??? Сложност и време за изпълнение??? Цена?????Каси бира кашони с виски и водка?:::))))))))

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook