Маслена помпа
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Маслена помпа
При стартиране на двигателя /М20/ започва да се чува един звук, приблизително: с-с-с-с. Като съскане. След като се затопли двг-то звукът намалява и почти изчезва. Някои разбирачи казват: лагер на маслена помпа!? /Масло на по-малко от 3000 км, лампата на маслото си загасва нормално след паленето, датчикът е чисто нов/ Моля, за Вашите мнения колеги. 

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Знам, ама не съм в Пловдив и няма изгледи да ходя скоро 

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Като смуче въздух от "непозволени" места се чува точно съскане. А като стопли мотора, маркуча омеква, вакуума го дърпа и уплътнява - съскането намалява и дори спира. Правил ли си скоро ремонти по мотора?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Не съм правил някакъв ремонт с отваряне на двигателя. Сменени са тапите на блока, масленият датчик и един гумен маркуч, който кара вода към изпарителя на АГУто 

Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Точно това имах предвид. Правиш нещо по мотора, и, случайно разместваш/късаш/охлабваш някой маркуч за въздух (вакуум).Mr Charger написа:Не съм правил някакъв ремонт с отваряне на двигателя. Сменени са тапите на блока, масленият датчик и един гумен маркуч, който кара вода към изпарителя на АГУто
Провери маркучите дали някъде не смуче въздух допълнително.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани