HELP
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
HELP
Здравейте колеги,
Значи имам си два проблема и не знам как да се справя с тях:
1. След като сложих газовата уредба, сутрин или вобще като е по-студена колата като запаля и има едно странно пърпорене. Като се покара малко колата и изчезва. Свещите са чисто нови NGK - 4-полюсни, въздушния гилтър е чисто нов и той. Като я закачам на компютъра дава грешка на ламбда сондата. Какви ли не настройки на газта не правихме и майсторите ми казват че всичко е наред... Единствено ми остана като идея катализатора да е запушен... Помагайте от какво може да е.
2. Отлепи ми се тапицерията на задна лява колонка до задния прозорец. Кажете къде или с какво лепило аз да си я оправя сам. Ако ми остане време днес ще я щракна да ви покажа точно за кво иде реч.
Поздрави!
Значи имам си два проблема и не знам как да се справя с тях:
1. След като сложих газовата уредба, сутрин или вобще като е по-студена колата като запаля и има едно странно пърпорене. Като се покара малко колата и изчезва. Свещите са чисто нови NGK - 4-полюсни, въздушния гилтър е чисто нов и той. Като я закачам на компютъра дава грешка на ламбда сондата. Какви ли не настройки на газта не правихме и майсторите ми казват че всичко е наред... Единствено ми остана като идея катализатора да е запушен... Помагайте от какво може да е.

2. Отлепи ми се тапицерията на задна лява колонка до задния прозорец. Кажете къде или с какво лепило аз да си я оправя сам. Ако ми остане време днес ще я щракна да ви покажа точно за кво иде реч.
Поздрави!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Нали като е студена, т.е. като запалиш тръгва на бензин...тогава ли го прави това или след като превключи на газ? А пърпоренето от къде идва; от двигателя; отдолу тръбите или откъде???
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
1.Ако си с газов инжекцион, кажи на тези, които са го монтирали да ти вдигнат температурата за превключване на газ.Зададеното в софтуера е 30*С, кажи им да го направят 50*С и няма да имаш проблеми.
2.Кората на задната колонка е много лесна за сваляне и най-добре иди в някоя морга и си вземи една същия цвят, вместо да се занимаваш с лепила и други подобни
2.Кората на задната колонка е много лесна за сваляне и най-добре иди в някоя морга и си вземи една същия цвят, вместо да се занимаваш с лепила и други подобни

- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
badsharki написа:Дай малко повече информация за газовата уредба?
BRC Sequent 56
Jordandim написа:Нали като е студена, т.е. като запалиш тръгва на бензин...тогава ли го прави това или след като превключи на газ? А пърпоренето от къде идва; от двигателя; отдолу тръбите или откъде???
И тогава и малко след това, обаче като стигна където съм тръгнал и като сляза колата си мърка като коте... Много странно! Дава грешки на Ламбда Сондата и преди като я изчистех спираше пърпоренето, сега обаче вчера като я изчистих не спря да пърпори. Значително по слабо е, но си пърпори и ме дразни много. А иначе пърпоренето се чува като от колекторите... но не мисля че е от дупките.
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани