Контролиране на предваренето в E39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Контролиране на предваренето в E39
Здравейте,
Някой знае ли дали има начин да се контролира предварението в Е39ка бензин - без да се сменят компютрите и т.н.
Чета по форума че има някакви кнок сензори и ЕКУта дето автоматично контролират предваренето за да става детонацията в ГМТ. 520и има ли такова нещо?
На друго място пък чета че тунинг чиповете контролирали предваренето (а нали ЕКУ-то го прави).
Въобще дайте някаква светлина по въпроса ?
Някой знае ли дали има начин да се контролира предварението в Е39ка бензин - без да се сменят компютрите и т.н.
Чета по форума че има някакви кнок сензори и ЕКУта дето автоматично контролират предваренето за да става детонацията в ГМТ. 520и има ли такова нещо?
На друго място пък чета че тунинг чиповете контролирали предваренето (а нали ЕКУ-то го прави).
Въобще дайте някаква светлина по въпроса ?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
При м52б20 няма кнок сензор (има го при м50бХХ) при нашия мотор всичко се определя от датчика на коляновия и разпределителния вал.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
spacepl написа:При м52б20 няма кнок сензор (има го при м50бХХ) при нашия мотор всичко се определя от датчика на коляновия и разпределителния вал.
Тия датчици променят ли предваренето ме интересува - демек сипя а100 вместо 95?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
не - те само казват на компа във всеки един момент на къде е завъртян коляновия и разпределителния вал - компа решава кога да даде искра, а чрез ламбда сондите и дебитомера се определя сместта - къвто и бенц да му сипеш то само би трябвало да се нагоди за него. ЕКУ-то прай сичко.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
spacepl написа:не - те само казват на компа във всеки един момент на къде е завъртян коляновия и разпределителния вал - компа решава кога да даде искра, а чрез ламбда сондите и дебитомера се определя сместта - къвто и бенц да му сипеш то само би трябвало да се нагоди за него. ЕКУ-то прай сичко.
Благодаря за информацията!
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Софтуера на "чипа" контролира предварението -то това е и неизменна част от чиптунинга.Ако искаш да променяш нещо само софтуерно 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
здравеите
и аз искам да попитам не6то
значи ми въртяха мас метъра от врътката дето е с шестограм и ми се струва че колата сега не върви като преди сякаш е по куца
кажета каде могат да ми го настроят и с какъв уред
благодаря предварително
и аз искам да попитам не6то
значи ми въртяха мас метъра от врътката дето е с шестограм и ми се струва че колата сега не върви като преди сякаш е по куца

благодаря предварително

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Lacho написа:Софтуера на "чипа" контролира предварението -то това е и неизменна част от чиптунинга.Ако искаш да променяш нещо само софтуерно
Абе идеята ми е да погавам гориво през въздухопровода - в много малки количества. Но горивото е водород и ми интерестно дали ще скапя двигателя. Тъй като водород гори бърже и подпалва всичко заедно с него (туй е идеята по пълно изгаряне на сместта). Та ми беше идеята дали ще се самоизконтролира ЕКУ-то....
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
тва е много опасно !!!!!!за здравето !!!!!!!!!!маината му че първо 6те гръмнат колекторите пластмасовите водорода сам е безобиден смесен с въздух става една от наи избухливите смеси в тази връзка какво 6те покаже ламбдата на компа нитроген(азот) с бензин става (гориво +окислител) в твоя случаи бензин с водород и въздух гориво+гориво+окислител=богата смес(малко кислород в изгорелите газове) на теория компа трябва да включи на авариен режим на практика аз мисля че 6те грамнат колекторите а пък ако ти е в ред колата що мислиш че недоизгаря има 2 ламбди дето само тва мерят +дебитомера квото е подал +кнок(детонационен)сензор+пот на клапата на газта =предварението калколирано от компа ,малееее ква лекция ти дръпнах дано сам те отказал от водорода
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
боцко написа:тва е много опасно !!!!!!за здравето !!!!!!!!!!маината му че първо 6те гръмнат колекторите пластмасовите водорода сам е безобиден смесен с въздух става една от наи избухливите смеси в тази връзка какво 6те покаже ламбдата на компа нитроген(азот) с бензин става (гориво +окислител) в твоя случаи бензин с водород и въздух гориво+гориво+окислител=богата смес(малко кислород в изгорелите газове) на теория компа трябва да включи на авариен режим на практика аз мисля че 6те грамнат колекторите а пък ако ти е в ред колата що мислиш че недоизгаря има 2 ламбди дето само тва мерят +дебитомера квото е подал +кнок(детонационен)сензор+пот на клапата на газта =предварението калколирано от компа ,малееее ква лекция ти дръпнах дано сам те отказал от водорода

Като за начало ще кажа че ни най-малко съм се отказал Чудех се обаче дали да почна експерименти директно на моята кола

След това - бензина никога не изгаря напълно, идеята на тое водород е по-пълно изгаряне. Колкото за колекторите нали ЕКУ-то уж това прави - контролира предваренето за да няма много knocks. За ламбда сондата - откъде накъде ще влиза в авариен режим - напротив - би трябвало да изконтролира компютъра да подава по-малко гориво - не съм ли прав ?

Последна промяна vlindos на 12 Юни 2008, 18:09, променена общо 1 път
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
не
не ламбда сондата не може да влезе в авариен режим различните показания между нея дебитомера и потенциометара на акселератора (клапата на газта) ще вкарат еку-то в авариен режим (в авариен режим аварията е в това че еку-то подава фиксиран дебит бензин фиксирано време за отваряне на инжекторите )целта е да не спреш на пътя при натрупване на грешки ти можеш да направиш каквото си поискаш с колата си особенно ако разполагаш с пари само се пази за колата резервни части колкото искаш за теб няма успех и пиши ако имаш напредък 

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: не
боцко написа:не ламбда сондата не може да влезе в авариен режим различните показания между нея дебитомера и потенциометара на акселератора (клапата на газта) ще вкарат еку-то в авариен режим (в авариен режим аварията е в това че еку-то подава фиксиран дебит бензин фиксирано време за отваряне на инжекторите )целта е да не спреш на пътя при натрупване на грешки ти можеш да направиш каквото си поискаш с колата си особенно ако разполагаш с пари само се пази за колата резервни части колкото искаш за теб няма успех и пиши ако имаш напредък
Чеки чеки малко.
Не съм разбирач ама туй не значи ли че ще влезе в авариен режим ако сипя а100 или 85

Точно показанията на тия различните устройства и евентуалната грешка не правят ли компютъра да регулира искрата вместо да се "аварира" (

Скоро ще пусна клетката и ако те (се

- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
не
не защото тогава ламбда сондата (работи на количество остатъчен кислород в изгорелите газове)6те даде показания на еку-то които 6те бъдат сравнени с дебитомера и клапата и еку-то 6те регулира времето за подаване на гориво в цилиндрите от там на количеството на бензин в сместа колкото по добро е горивото по добро изгаряне по малко количество в цилиндрите ламбдата щастлива по економичен мотор подаваики допълнително гориво от какъвто и да е вид неконтролирано от еку-то(времето за отваряне на инжекторите от там количеството гориво) води до записани грешки вси4ки галимации по емолирането (излъгването на еку-та) на мотори с газовите уредби идват от горното не ти казвам че не става става трудно пък и аз не се смятам за разбирач -ама тва са основни положения в инжекционните системи за двг ако ти се струва 4е си чеша езика покажи на някои на които вярваш и според теб разбира кво сам ти написал, още веднъж ти пожелавам успех похвали се кво е станало и се пази!!
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: не
боцко написа:не защото тогава ламбда сондата (работи на количество остатъчен кислород в изгорелите газове)6те даде показания на еку-то които 6те бъдат сравнени с дебитомера и клапата и еку-то 6те регулира времето за подаване на гориво в цилиндрите от там на количеството на бензин в сместа колкото по добро е горивото по добро изгаряне по малко количество в цилиндрите ламбдата щастлива по економичен мотор подаваики допълнително гориво от какъвто и да е вид неконтролирано от еку-то(времето за отваряне на инжекторите от там количеството гориво) води до записани грешки вси4ки галимации по емолирането (излъгването на еку-та) на мотори с газовите уредби идват от горното не ти казвам че не става става трудно пък и аз не се смятам за разбирач -ама тва са основни положения в инжекционните системи за двг ако ти се струва 4е си чеша езика покажи на някои на които вярваш и според теб разбира кво сам ти написал, още веднъж ти пожелавам успех похвали се кво е станало и се пази!!
абе в истината се ражда в спора нали тъй.
Така ... значи по- кислород при ламбдите -- те казват на комп-а "Абе Педи намали малко горивото че не можем си поемем дъх". Оня намаля - тъй би трябвало да е. За ГАЗ хаковете да - ама там се сменя изцяло горивото и по скоро требе да се смени софтуера да не търси характиристиките на горивната смес - а да гравитира около верните (звучи наивно - на тъй си го обеснявам), как то по принцип е направено да гравитира около стойностите на 95.
А кажи(ете) сега где бъркам. И има ли нещо вярно ?

- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
предавам се
предавам се
ти сигурно си правиш маитап
http://avtocatalog.org/index.php?option ... &Itemid=86
http://audibg.com/index.php?showtopic=25746


http://audibg.com/index.php?showtopic=25746
Последна промяна боцко на 13 Юни 2008, 0:38, променена общо 2 пъти
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани