Бавно гасне лампата на еърбега

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Бавно гасне лампата на еърбега

Мнение от donbazil » 30 Май 2008, 15:45

Малко съм притеснен и се допитвам до опита, който имате. Когато запаля автомобила лампата за еърбега изгасва едва след около 5 минути. Ходих в сервиз и го закачиха, но не успяха да открият причина. Предположението,коетоизказаха е за някакъв датчик за пасажера. Рових в RealOEM и успях да намеря нещо подобно под номер3.
http://store.picbg.net/pubpic/53/31/b17 ... 465331.png
Възможно ли този бавен чек на системата на въздушните възглавници да е от този датчик? И ако да лесна ли е подмяната и къде точно в седлката се намира?
Истината е в дизела
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 30 Май 2008, 16:36

ти си късметлия при мен даже не гасне :lol: иначе отиваш в Дару Кар и си решаваш проблема ... някъде към 150лв май е датчика/ без труд/ ... а имало и вариант при който за към 50лв някъде четох във форума пак в Дару Кар да не сменяш датчика ми по някакъв друг начин да я направят за да си работи не дай си боже ако има удар !! а датчика се намира на седалката до шофьора
Последна промяна map13 на 30 Май 2008, 19:10, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Май 2008, 19:07

Това е интересно - по принцип аз трябва да сменям сензормата, ако може
някой да каже дали наистиа правят такова нещо ще е добре, щото
на мен Дару им казаха 150+труд150=300, плюс две спойки на кабелите
към двата пиропатрона.

бтв, важно е да се знае, че ако свети ербега, без значение каква е причината,
сестемата изобщо няма да сработи ако не дай Боже се наложи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 30 Май 2008, 19:33

Ако си сигурен че е датчика на пасажерската седалка това е начина.
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Моя датчик е така и нямам проблеми.Цялата операция излиза 0.82 лв. Лошото е ,че при удар дори да няма никой на пасажерската седалка еърбега пак ще гръмне. Така че ако имате излишни парички си го направете както трябва - сменете датчика.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 30 Май 2008, 19:57

Мерси за инфото, не че разбирам немски - къде може да се направи това?
Щото сам няма как.
А бтв при колко км в час се отварят ербеците?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от donbazil » 30 Май 2008, 20:54

Май ще се наложи да ходя в Дару кар да ме закачат и да кажат каква е болежката :( , все пак там работния час е на европейско ниво. А в крайна сметка ако спре да ме дразни ще си карам така
Истината е в дизела
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 30 Май 2008, 21:28

:mhihi: И аз съм като колегата ЕМОК с приставката тя отчита че на седалката до шофера е седнал човек с тегло от 80-120кг аербега си работи нормално :D А ако ти се отвори аербега на волана ще се отвори и аерб на таблото НЕМА НАЧИН- :bgflag:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 30 Май 2008, 21:30

:mhihi: А ако мацката до теб е 55кг-кво праим А :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 30 Май 2008, 21:33

:confused: Малко извън темата -до колегата ЕМОК-къде ти изкупиха катализатора във Варна и аз искам да изкормя моя :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 31 Май 2008, 0:22

Karlo написа:Мерси за инфото, не че разбирам немски - къде може да се направи това?
Щото сам няма как.
А бтв при колко км в час се отварят ербеците?


Не ти е нужно да разбираш немски просто отиди в някой магазин за електронни компоненти и поискай следните елементи :
70-003-75 1N4002 Diod 1A 100V
60-107-06 56kOhm motstеnd 5% 1/4 watt
65-692-48 Kondensator ker.100pF/100V
След което просто свързваш по картинката :
Изображение
И всичко излиза 1 лв. Много е просто няма нужда да разбираш от електроника. Единственото което трябва да се внимава е сивата лентичка на диона(черния) да е от страната на синия кабел. Другите 2 елемента няма значение как ще ги завъртиш на клемореда.

Офф:
Катализатора го изкупиха във във Варна до близо до Метро - сложиха ми резонансно гърне и ми дадоха 60-70 лв .
Значи на около 120-130 лв ги изкупуват.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 31 Май 2008, 15:18

А бтв има ли такава услуга в Дару - това с "баласта"?
Щото ми се струва по разумно ако недай Боже нещо стане да трябва
да оправяш два ербега, пиропатрони и т.н. отколкото да трябва тебе

А относно сензормата - необходимото тегло за активиране, когато е
в изправност май беше 30кг. То това важи не само да не се вкарваш в
преразход, но и да не гърми ако има бебе в седалка отпред.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook