газов инжек. проблем на м52

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

газов инжек. проблем на м52

Мнение от krasi_bmw » 29 Май 2008, 23:03

Здравейте колеги ,сложих си нов газов инжекцион и имам следния проблем ,при набиране се получава едно придърпване след 2000оборота ,всичко е монтирано по схема и спазен начина като на други БМВ та .Газовото е POWERJET . Надявам се да помогнете ,че залуднах .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 29 Май 2008, 23:09

Трябва му настройка в движение, с и без климатик, по баир и т.н.Ако всичко това е регулирано както си му е реда, тогава търси други причини ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

дс

Мнение от krasi_bmw » 30 Май 2008, 0:02

ами ,точно това не направи майстора ,че му била паднала батерията на лаптопа а само на място се опитва .май ще го сменям :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ак

Мнение от krasi_bmw » 31 Май 2008, 22:26

след 2 дена настойки и смяна на всички консумативи никакъв резултат .Всичко е точно -свещи ,бубини ,нов комп на газта .Единствения проблем който открихме по време на настройките в движение ,че при тези обороти дето прекъсва дюзите от 5 мили секуди рязко се качва на 10 с. като се подава газ плавно на педала .Давайте мнения ,1300лв дадох за тоя газов инж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Май 2008, 23:26

ми минал си се..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 31 Май 2008, 23:47

А в момента, в който импулса на газовите инжектори скача на 10мс имаш ли възможност да гледаш какво се случва с импулса от оригиналното ЕКУ към бензиновите инжектори? Има ли такива пикове там в този момент? Защото общо взето интервала на газовите инжектори е интервала на безиновите умножен по някакъв коефициент. Ако и в интервала на бензиновите инжектори има тези пикове търси проблема по оригиналната инсталация, а не в газовия инжекцион - най-вече дебитомер и датчици. А ако няма такъв пик при бензиновите инжектори проблема би трябвало да е в газовия инжекцион.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 01 Юни 2008, 12:16

виж къде са ти дупчили колекторите... ако не е плътно до дюзите ше се бъзика колата колкото си иска защото сместа и идва бедна. При мен това беше проблема и прекъсваше и дори гаснеше колата... след като направихме нови 6 дупки колата заспа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 01 Юни 2008, 14:47

Моят съвет е, карай я една седмица само на бензин, иди в оторизиран сервиз (Дару, Камор...), направи си една диагностика срещу 38лв, за да си сигурен, че всичко е наред с двигателя, ламбда сонди, дебитомер..., да ти изчистят грешките и тогава започвай да я настройваш на газ.
Иначе, колегата @Svetlyo е прав, ако са ти дупнали колекторите далеч от дюзите, е много вероятно да обеднява сместа и съответно да се вдига капацитета на инжекторите, но пък вдигане с 10мс са прекалено много.

При всички положения, трябва да си сигурен, че колата е перфектна на бензин, за да настройваш газовия инжекцион.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 01 Юни 2008, 16:17

Колега не разбрахме ти ли си го сложил инжекциона или са ти го слагали в сервиз. Според мен ако ти е слаган тоя ГИ в сервиз е трябвало да бъде настроен веднага след слагането от съответните майстори. Това с придръпването никак не е нормално и е редно които ти го е слагал да го оправи това.
п.с. Кажи после какво е станало като се оправиш.
Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

sa

Мнение от krasi_bmw » 01 Юни 2008, 23:27

аз си слагах газовото ,но гледах как е пробит колектора на друго бмв и съм копирал всичко ,еднаква дължина на маркучи и разположение на дюзите .,но там е с друга уредба като марка .Утре ще ходя на диагностика на мотора да видя има ли проблем с него .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

са

Мнение от krasi_bmw » 03 Юни 2008, 0:12

В тъпата монтана немогат да ми разпознаят компа на колата ,само някакви грешки на имобилайзер се показаха и се изчистиха ,но диагностика не могат да ми направят.Ще треа да ходя до софия ,баСИ.утре съм поръчал свещи от ДАРУ да видим с тях как е , че тези който смених ме съмняват ,ама се чудя БОШ или NJK.Кой ще препоръчате за газ. :shock:ще съм ви благодарен за съдействието.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 03 Юни 2008, 0:24

Колега аз карам с оригиналдъ на NGK. Нямам оплаквания. :D
Относно ГИ-то си трябва една хубава диагностика наистина.
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 03 Юни 2008, 6:53

Добре де някой ще ми каже ли колко струват тия NGK и от къде да си ги купя в софия и да съм сигурен че са оригинални, че и мен ме съмняват свещите дали са читави... уж нови бош, ама май не са стока...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 04 Юни 2008, 0:59

Svetlyo написа:Добре де някой ще ми каже ли колко струват тия NGK и от къде да си ги купя в софия и да съм сигурен че са оригинални, че и мен ме съмняват свещите дали са читави... уж нови бош, ама май не са стока...


Свещи от Вари 2000 за 520и :

2 полюсни - 15лв.

4 полюсни - 37лв.

Цените са за 1 бройка. Свещите им са оригинални на БМВ производство на NGK. Магазина се намира на ул. оборище 50 и е партниор на клубът тоест ако имаш и клубна карта има и отстъпка. :)
Надявам се да съм помогнал аз лично карам с свещи от там засега няма ядове. Някои от другите колеги може да сподели също с какво кара. Чувал съм също помежду другото че свещите на Champion били много добри.
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: ак

Мнение от RuM6n » 04 Юни 2008, 3:05

[1300лв дадох за тоя газов инж.[/quote]

Ми те хубавите ГИ струват двойно повече, кво очакваш?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook