520i не вървеше-(проблема е решен - беше я хванало мързел :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
520i не вървеше-(проблема е решен - беше я хванало мързел :)
Здравейте,
Реших и тука да пиша заради проблема който имам. Колата ми спря да има мощност от известно време и от известно време се появя или изчезва съвсем.
Ходих на две диагностики за двигателя да гледат какво става.
И на двете казаха ламдба сонда - смених я. И на двете казаха че има проблем с ВАНОС-а. На едно специфицираха че е проблем с механиката не с датчика на коляновия вал. Смених и въздушен филтър. След смяната на ламбда сондата казаха, че от нея мощността толкова няма да се промени.Обаче тя се промени колата тръгна но не от място да върти задница (щото тъй става като се върне мощността, а аз си мисля че още не може да върви), дори напротив на няколко пъти ми изгасва колата в движение, или намяля мощността съвсем. Майстора, който сменя сондата каза да пробвам да откача дебитомера - на компютъра не давало грешка за него ама ако потръгнала след това може да е от дебитомера. Откачих го ама не ... даже савсем намаля мощността след известен пробег. Включих го и сега се чудя къде ходя на майстор. който да оправи ВАНОС-а и от какво може да е това поведение - от ВАНОС-а чак пък да изгасва ??
Реших и тука да пиша заради проблема който имам. Колата ми спря да има мощност от известно време и от известно време се появя или изчезва съвсем.
Ходих на две диагностики за двигателя да гледат какво става.
И на двете казаха ламдба сонда - смених я. И на двете казаха че има проблем с ВАНОС-а. На едно специфицираха че е проблем с механиката не с датчика на коляновия вал. Смених и въздушен филтър. След смяната на ламбда сондата казаха, че от нея мощността толкова няма да се промени.Обаче тя се промени колата тръгна но не от място да върти задница (щото тъй става като се върне мощността, а аз си мисля че още не може да върви), дори напротив на няколко пъти ми изгасва колата в движение, или намяля мощността съвсем. Майстора, който сменя сондата каза да пробвам да откача дебитомера - на компютъра не давало грешка за него ама ако потръгнала след това може да е от дебитомера. Откачих го ама не ... даже савсем намаля мощността след известен пробег. Включих го и сега се чудя къде ходя на майстор. който да оправи ВАНОС-а и от какво може да е това поведение - от ВАНОС-а чак пък да изгасва ??
Последна промяна vlindos на 13 Дек 2008, 21:05, променена общо 1 път
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Лошото е, че може да е от много неща. Ванос-а е механичен и не го отчита компютърът, но от него не би трябвало да ти прави такива проблеми. По-скоро е датчик на разпределителен или колянов вал. Аз имах сходен проблем и ходих много пъти на диагностика, но само в Дару ми казаха, че е датчик на разпределителен вал. От както го смених нямам проблеми и се надявам да е това. Тъй че те съветвам да отидеш там. Към 70 лв. е диагностиката.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
BMW-E39 написа:колега сподели до сега къде си ходил на диагностика ?
катализатор имаш ли ?
Катализатор нямам.
Едното място беше някакъв сервиз на Bosh в Банишора (с един компютър). Другото беше на Симеоновско шосе. Сервиза е що годе голям имат магазин и отделен сервиз за смяна на амаортисьори с големи реклами на Monroe.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
bmwmania написа:Пич, като за начало може да напишеш в профила си от каде си, не за друго, ама поне да можем да те насочим към някой сервиз
София. Оправих профила.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Anthony_J написа:Лошото е, че може да е от много неща.
Например ?

Anthony_J написа:Ванос-а е механичен и не го отчита компютърът, но от него не би трябвало да ти прави такива проблеми..
Да действително не би трябвало да изгасва колата. Но доколкото разбрах от диагностиктие от компютрите би трябвало да покаже проблем с датчиците. Според втората диагностика не показва счупен(развален датчик) на колянивия вал ами самия датчик казва, че ВАНОС-а не е наред.
Anthony_J написа: По-скоро е датчик на разпределителен или колянов вал. Аз имах сходен проблем и ходих много пъти на диагностика, но само в Дару ми казаха, че е датчик на разпределителен вал. От както го смених нямам проблеми и се надявам да е това. Тъй че те съветвам да отидеш там. Към 70 лв. е диагностиката.
Колко струва този датчик с работата ? И какво значи сходен проблем - гасне колата изчезва мощност от време на време, от време на време се появя пълната ?
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Anthony_J написа:А защо не си отишъл в оторизиран сервиз? Все пак не караш жигула.
Абе брат ти ако знаеш какви Одисеи имам с сервизи и майстори барабар и с тия оторизираните ще разбереш що не сам отишъл. Да не говорим че двете диагностики са ми по евтини от тая в Дару.

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
бегаи в Дару, 2мата приемчици са много пекани, единия Иоцо е голем пич и кара Е39 феислифт, а другия по възрастния кара Ровър и пак е много много навътре с нещата, аз само при него ходя:) мани ги камор /мое мнение/ 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
spacepl написа:и после да пишеш ко стаа - резултат, пари и др.
засега съм назад с туй:
205 лв Lambda сонда на Hella
20 лв за слаганенето и
2x 30 лв диагностиките
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ами понеже в Дару е 2-пъти по-скъпа диагностиката
Поне няма да ти сменят здрави части. Аз си мисля, че е датчика на коляновият вал. Щом го хваща компа. Не е ВАНОС. Той ако е счупен ще го чуваш, а и би трябвало да нямаш мощност само в ниските обороти. Моят проблем беше, че гаснеше в произволни моменти.

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Anthony_J написа:Ами понеже в Дару е 2-пъти по-скъпа диагностикатаПоне няма да ти сменят здрави части. Аз си мисля, че е датчика на коляновият вал. Щом го хваща компа. Не е ВАНОС. Той ако е счупен ще го чуваш, а и би трябвало да нямаш мощност само в ниските обороти. Моят проблем беше, че гаснеше в произволни моменти.
Хехее- ами ще ида накрая и там, ма дорде стане сигурно др. седмица че при тях имаше и запазване на час.
А иначе при мене е гасненето е в произволни моменти след който изчезва съсвеммощността и ако я изключа и оставя за малко и после пак включа - някои от конете се позавръщат. А иначе оборотитите и аз мисля като тебе - а тя няма еднокво мощност и в ниски и големи... което ме кара да се съмнявам за ВАНОС-а.
Колкото за изхарчените пари за здрави части - на два сервиза казват 1 от двете е развалена сондата. А ако някой все още мисли че е здрава мога да му я дам да я ползва предишната

37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани