520i прекъсва
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
520i прекъсва
Здравейте Колеги отскоро карам е39-ка При покупката преди 3 месеца проверих колата на компютър - смених 2 ламбда сонди горивен филтър проверих налягането на горивото в ситемата възд филтър свещи дензо 2 полюсни и до вчера следобед всичко беше наред Какво се случи- Запали но угасна след 10-20с След това трябваше да поддържам оборотите за да не угасне отново Когато вдигна температурата над синьото деление оборотите се стабилизираха При нормална работа и темп-89-92градуса като подам рязко газ до 2000-3500 оборота двигателят прекьсва -сьщото е и в движение -на 2-3ск не мога да вдигна оборотите над 2-3000 Направо ИЗЛАГАЦИЯ
ЗАБЕЛЯЗАХ че като откача дебитометъра сменен през 2005г оборотите малко се покачват но прекъсването си оставаКакво може да е
Изчетох каде що пише из форума по този вьпрос но нещо не намирам отговор
Колата пали без проблем не гасне по кръстовища и по време на работа не вдига темп на двигателя -направо шах и мат
Днес е Неделя и няма как но тия дни ще се ходи отново на елкон
Между другото ако имате идей- моля помагайте
Колата е 520 е39 м52 1997






- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Най-често срещания проблем са датчиците на разпределителния и коляновия вал. Но преди да сменяш най-добре отиди на диагностика, защото симптомите са много общи и може да са много неща. Поне можеш да ги прегледаш за видимо нараняване на кабела около датчика.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
сменил сам горивния филттър под шофьорската седалка и възд филтьр ,а кабелите на датчиците на коляновия и разпр вал намат наранявания
. Обаче годината на производство на датчиците е 1997
.Доколкото знам тези датчици стареят нищо чудно да се се прецакали .Дано да е от тях-лесно се сменят
. Между другото на тайните менюта ми излязоха кодовете на тези грешки-6fc837-6ec837-8c84fc-838232-c78100-с малкия бордкомпютър
.Проверих из форума но не открих нищо -абе ще се ходи отново на елкон .За катализатора-да имам но преди 3 месеца газанализатора показа че всичко е О. К.





- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
колко ти харчи?
колко ти харчи?
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
е ако акумулатора ти е 2001 какво очакваш
вземи си нов колега, аз взех за 150 нов, и то не некои български боклук..

вземи си нов колега, аз взех за 150 нов, и то не некои български боклук..
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Първо вземи един спрей за почистване на карборатори, и с него пръскай по всички маркучи за въздух(вакум), колектора, дебитомера, резонатора под деб-ра, с две думи целта е да видиш дали има от някаде паразитен въздух. Ако има, при впръскване със спрея оборотите трябва да се променят. Второ- смени си свещите ако не си. Трето задължително отиди на диагностика, за да ти изчистят CPU-то от грешки, и да видят дали има проблем с нещо друго и това е. Прочитането е около 20-35 лв. в Бош-Обеля

Купих нов акумулатор (не беше нужно но стария -набора беше пътник) след това днес реших да последвам съвета на колегата Sаjonara, т.е. тръгнах да преглеждам въздуховодите за проблеми. Значи гуменото съединение /въздуховод/ което съединява дебитометъра + резонаторната кутия +маркуча от мембраната на карт газове със инжекцията беше скъсано на 2 места Смяна с ново и ГАЗЗЗЗЗ до ламарините Благодаря на колегите за съветите и специално на Sajonara за идеята за вакуума

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани