Теч от семеринга на коляновият вал ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Теч от семеринга на коляновият вал ?

Мнение от DroW » 16 Май 2008, 12:17

Здравейте колеги днес прегледах една е39 520и с ръчни скорости.Коята обаче имаше следният проблем като я вдигнаха на стенд и отдолу беше зацапано някво петно под двигателя.След по щателна проверка хората от сервиза ми казаха че най-вероятно има теч от семеринга на коляновият вал.
Това което искам да питам е следното тъй като не ми обясниха по подробно:това сериозен ремонт ли изисква и ако да моля говорете ми в цифри.
:help: :help: :help: Другото което ми се стори странно е че тъй като нямаше халогени собственика ми каза че нямала копче за халогени.От вътре с копчето за фарове за мъгла се пускали само задните фарове за мъгла.Това възможно ли е да немога да и сложа халогени на тази кола??? :twisted:
Последна промяна DroW на 16 Май 2008, 19:28, променена общо 1 път
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 16 Май 2008, 12:56

Първо за семеринга на коляновия вал - самия семеринг не знам колко,
но не е скъп, а смяната е около 120-150лв. защото се сваля скоростна
кутия, съединителр притискател и маховик.
Ако колата е поръчана без фарове за мъгла, вътре няма копче,
но може да си сложиш ако ти се занимава.
BMW - Усещане за автомобил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Май 2008, 12:56

За халогените - мисля, че не е проблем защото трябва да има кабели за тях до бронята и се сменя ключа.
За омасляването - най-добре измий мястото с обезмаслител, покарай малко на по-високи обороти и погледни после. Защото може да е и отуплътнението капака на картера или самия капак да е изкривен. Ако се окаже семеринга на КВ, след като свалиш маховика сложи после задължително нови болтове!
А пък ако още не си я пазарил, не бързай, поогледай се и за други 5-ци, сега поне предлагането е по-добро ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 16 Май 2008, 18:21

DIDO написа:Първо за семеринга на коляновия вал - самия семеринг не знам колко,
но не е скъп, а смяната е около 120-150лв. защото се сваля скоростна
кутия, съединителр притискател и маховик.
Ако колата е поръчана без фарове за мъгла, вътре няма копче,
но може да си сложиш ако ти се занимава.


pazokolarov написа:За халогените - мисля, че не е проблем защото трябва да има кабели за тях до бронята и се сменя ключа.
За омасляването - най-добре измий мястото с обезмаслител, покарай малко на по-високи обороти и погледни после. Защото може да е и отуплътнението капака на картера или самия капак да е изкривен. Ако се окаже семеринга на КВ, след като свалиш маховика сложи после задължително нови болтове!
А пък ако още не си я пазарил, не бързай, поогледай се и за други 5-ци, сега поне предлагането е по-добро ;)


Колеги мерси за ценната информация.
Изображение

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook