Теч от семеринга на коляновият вал ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Теч от семеринга на коляновият вал ?
Здравейте колеги днес прегледах една е39 520и с ръчни скорости.Коята обаче имаше следният проблем като я вдигнаха на стенд и отдолу беше зацапано някво петно под двигателя.След по щателна проверка хората от сервиза ми казаха че най-вероятно има теч от семеринга на коляновият вал.
Това което искам да питам е следното тъй като не ми обясниха по подробно:това сериозен ремонт ли изисква и ако да моля говорете ми в цифри.
Другото което ми се стори странно е че тъй като нямаше халогени собственика ми каза че нямала копче за халогени.От вътре с копчето за фарове за мъгла се пускали само задните фарове за мъгла.Това възможно ли е да немога да и сложа халогени на тази кола??? 
Това което искам да питам е следното тъй като не ми обясниха по подробно:това сериозен ремонт ли изисква и ако да моля говорете ми в цифри.




Последна промяна DroW на 16 Май 2008, 19:28, променена общо 1 път
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Първо за семеринга на коляновия вал - самия семеринг не знам колко,
но не е скъп, а смяната е около 120-150лв. защото се сваля скоростна
кутия, съединителр притискател и маховик.
Ако колата е поръчана без фарове за мъгла, вътре няма копче,
но може да си сложиш ако ти се занимава.
но не е скъп, а смяната е около 120-150лв. защото се сваля скоростна
кутия, съединителр притискател и маховик.
Ако колата е поръчана без фарове за мъгла, вътре няма копче,
но може да си сложиш ако ти се занимава.
BMW - Усещане за автомобил
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
За халогените - мисля, че не е проблем защото трябва да има кабели за тях до бронята и се сменя ключа.
За омасляването - най-добре измий мястото с обезмаслител, покарай малко на по-високи обороти и погледни после. Защото може да е и отуплътнението капака на картера или самия капак да е изкривен. Ако се окаже семеринга на КВ, след като свалиш маховика сложи после задължително нови болтове!
А пък ако още не си я пазарил, не бързай, поогледай се и за други 5-ци, сега поне предлагането е по-добро
За омасляването - най-добре измий мястото с обезмаслител, покарай малко на по-високи обороти и погледни после. Защото може да е и отуплътнението капака на картера или самия капак да е изкривен. Ако се окаже семеринга на КВ, след като свалиш маховика сложи после задължително нови болтове!
А пък ако още не си я пазарил, не бързай, поогледай се и за други 5-ци, сега поне предлагането е по-добро

- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
DIDO написа:Първо за семеринга на коляновия вал - самия семеринг не знам колко,
но не е скъп, а смяната е около 120-150лв. защото се сваля скоростна
кутия, съединителр притискател и маховик.
Ако колата е поръчана без фарове за мъгла, вътре няма копче,
но може да си сложиш ако ти се занимава.
pazokolarov написа:За халогените - мисля, че не е проблем защото трябва да има кабели за тях до бронята и се сменя ключа.
За омасляването - най-добре измий мястото с обезмаслител, покарай малко на по-високи обороти и погледни после. Защото може да е и отуплътнението капака на картера или самия капак да е изкривен. Ако се окаже семеринга на КВ, след като свалиш маховика сложи после задължително нови болтове!
А пък ако още не си я пазарил, не бързай, поогледай се и за други 5-ци, сега поне предлагането е по-добро
Колеги мерси за ценната информация.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани