Проблем: Омасляване под турбото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Проблем: Омасляване под турбото
Здравейте, колеги
имам следния проблем вчера като ходих да сменям тампоните под двигателя видях, че под турбото има теч на масло, турбото е ново и маркуча е нов
някой има ли представа от къде може да идва този теч ?

имам следния проблем вчера като ходих да сменям тампоните под двигателя видях, че под турбото има теч на масло, турбото е ново и маркуча е нов



DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Имах подобен теч отпред в дясно. При мен се оказа спукан радиатор на скоростната кутия дето охлажда маслото.
Става въпрос за автоматик.

Става въпрос за автоматик.
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Проблем: Омасляване под турбото
bobih написа:Здравейте, колеги
имам следния проблем вчера като ходих да сменям тампоните под двигателя видях, че под турбото има теч на масло, турбото е ново и маркуча е новнякой има ли представа от къде може да идва този теч ?
![]()
А кои тампони по-точно сменя и колко ти излезе удоволствието.
Доста кончета в един обор.


- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
eми тези под двигателя дето са където го държат, като се видях с ICE той ми каза, че са заминали и отидох и бяха отишли принципно щом единия е скъсан значи и другия е най добре и 2-та да смениш аз смених първо левия, после десния
и нямаше никакво поскачане като включа на D или R
удоволствието е 156лв. единия и другия толкова в Камор
за труд 50 кинта 




DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Радвам се, че съм помогнал, а също така че сме познали диагнозата, понеже беше тъмно и не се виждаше добре.
ПП. Смени си филтъра на картерните газове!


- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Оки, ще го смена някой знае ли на колко се сменя той ?
ПП. да Ви питам някой имал ли е този проблем или е нормално значи при 2хил. оборота някъде 2.5 всичко е точно след това се чува едно леко като свирене
Този филтър съм го сменил преди 10хил. не е от него
В събота си запазих час за Камор ще видим тогава казаха, че може да е отишъл някой маркуч на двигателя.
Дано да е това не турбото
ПП. да Ви питам някой имал ли е този проблем или е нормално значи при 2хил. оборота някъде 2.5 всичко е точно след това се чува едно леко като свирене

Този филтър съм го сменил преди 10хил. не е от него

В събота си запазих час за Камор ще видим тогава казаха, че може да е отишъл някой маркуч на двигателя.
Дано да е това не турбото

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани