Проблем: Омасляване под турбото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Проблем: Омасляване под турбото

Мнение от bobih » 09 Май 2008, 11:32

Здравейте, колеги
имам следния проблем вчера като ходих да сменям тампоните под двигателя видях, че под турбото има теч на масло, турбото е ново и маркуча е нов :confused: някой има ли представа от къде може да идва този теч ? :roll: :help:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 09 Май 2008, 13:14

Имах подобен теч отпред в дясно. При мен се оказа спукан радиатор на скоростната кутия дето охлажда маслото. :roll:
Става въпрос за автоматик.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 10 Май 2008, 19:24

колко пари даде ?
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 10 Май 2008, 21:08

619 лева бше радиатора от Камор без труда.
Ама мойта е 525 ТДС,при тебе може и да е друга цената :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Re: Проблем: Омасляване под турбото

Мнение от emok » 11 Май 2008, 0:44

bobih написа:Здравейте, колеги
имам следния проблем вчера като ходих да сменям тампоните под двигателя видях, че под турбото има теч на масло, турбото е ново и маркуча е нов :confused: някой има ли представа от къде може да идва този теч ? :roll: :help:


А кои тампони по-точно сменя и колко ти излезе удоволствието.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 11 Май 2008, 1:34

eми тези под двигателя дето са където го държат, като се видях с ICE той ми каза, че са заминали и отидох и бяха отишли принципно щом единия е скъсан значи и другия е най добре и 2-та да смениш аз смених първо левия, после десния :mhihi: и нямаше никакво поскачане като включа на D или R :mhihi: удоволствието е 156лв. единия и другия толкова в Камор :mhihi: за труд 50 кинта :)
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2008, 23:49

Радвам се, че съм помогнал, а също така че сме познали диагнозата, понеже беше тъмно и не се виждаше добре. 8)

:idea: ПП. Смени си филтъра на картерните газове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 12 Май 2008, 13:14

Оки, ще го смена някой знае ли на колко се сменя той ?

ПП. да Ви питам някой имал ли е този проблем или е нормално значи при 2хил. оборота някъде 2.5 всичко е точно след това се чува едно леко като свирене :confused:

Този филтър съм го сменил преди 10хил. не е от него :confused:

В събота си запазих час за Камор ще видим тогава казаха, че може да е отишъл някой маркуч на двигателя.
Дано да е това не турбото :confused:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook