Пак прегрява (системно), 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Пак прегрява (системно), 520i
След смяна на силикон преди 10к км, термостат зимата (3к км), антифриза
в норма, всички маркучи сменени преди 5к км, радиатор съвсем леко замърсен
с мушички и т.н., колата почна да загрява на ниски обороти.
Всеки ден, започва се или при леко спускане, или при престой на светофар (!!!),
като форсирам до 4-5к оборота се връща на 12ч. за секунди.
Ако има нещо общо (в което се съмнявам), взе да гасне от време-нарвеме,
при престой или в движение (мисля да сменя консумативите, щото им е
време, и чак тогава да правя диагностики, смяна на датчици на валове, и т.н.).
Е какво, по дяволите - да не би и новия (чисто нов) термостат да е сдал багажа?

в норма, всички маркучи сменени преди 5к км, радиатор съвсем леко замърсен
с мушички и т.н., колата почна да загрява на ниски обороти.
Всеки ден, започва се или при леко спускане, или при престой на светофар (!!!),
като форсирам до 4-5к оборота се връща на 12ч. за секунди.
Ако има нещо общо (в което се съмнявам), взе да гасне от време-нарвеме,
при престой или в движение (мисля да сменя консумативите, щото им е
време, и чак тогава да правя диагностики, смяна на датчици на валове, и т.н.).
Е какво, по дяволите - да не би и новия (чисто нов) термостат да е сдал багажа?

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Най вероятно е водна помпа. Може и да имаш някакво запушване (по маркучите) и при ниски обороти да не е добра циркулацията, но не знам от какво може да се получи
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
аз мисля че не е обезвъздушена както трябва - и развърта течността само при високи обороти.
качи предницата на високо (може и на бордюр) отвори капачката, дай на контакт (тррррр так так тррр так:) ) и пусни климатроника да духа на най-слабата степен на 32 градуса, мини пред колата и започни да мачкаш със ръка мъркуча дето влиза долу в ляво (когато си срещу колата) в радиатора - течността предполагам ще спадне доста - така че наливай до нивото. После затвори капачката и покарай докато вдигне хубаво температура (пусни си и парното - то е най-добрия начин да разбереш дали се охлажда добре колата - ако има парно, има течност, има охлаждане), след като вдигне температура отвори двете пробки за да излезне и останалия въздух и ако е нужно пак долей вода/антифриз ( ако не си си сменял капачката на радиатора земи та я смени щото аз заради една такава капачка сега съм без радиатор) провери си и перката на климатика (пред радиаторите) когато колата започне да прегрява я пуска на най-бързата степе за да помага на виското
Успех.
качи предницата на високо (може и на бордюр) отвори капачката, дай на контакт (тррррр так так тррр так:) ) и пусни климатроника да духа на най-слабата степен на 32 градуса, мини пред колата и започни да мачкаш със ръка мъркуча дето влиза долу в ляво (когато си срещу колата) в радиатора - течността предполагам ще спадне доста - така че наливай до нивото. После затвори капачката и покарай докато вдигне хубаво температура (пусни си и парното - то е най-добрия начин да разбереш дали се охлажда добре колата - ако има парно, има течност, има охлаждане), след като вдигне температура отвори двете пробки за да излезне и останалия въздух и ако е нужно пак долей вода/антифриз ( ако не си си сменял капачката на радиатора земи та я смени щото аз заради една такава капачка сега съм без радиатор) провери си и перката на климатика (пред радиаторите) когато колата започне да прегрява я пуска на най-бързата степе за да помага на виското
Успех.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мисля че е от водната помпа, така и така си тръгнал да сменяш всички консумативи по охладителната с-ма, защо не си сменил и водната помпа ? макар че ми казаха че тя като е капут издаваля някакъв шум.. ?
BMW-E39 написа:мисля че е от водната помпа, така и така си тръгнал да сменяш всички консумативи по охладителната с-ма, защо не си сменил и водната помпа ? макар че ми казаха че тя като е капут издаваля някакъв шум.. ?
Издава - марули. Водна помпа. Превъртяли шлици. Оста превърта. Сменявай водната помпа.
Ееегати.
Е, може ли да направиш такава профилактика и да не смениш водната помпа?
Смени я и си свиркай.
Дано не си преебал главата.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Мерси за отговорите.
Може ли от това прегряване (въпреки, че само веднъж стигна за малко
червената зона), да се прецака термостат или водна помпа (ако не е
в тях причината)?
Ще снемя водната помпа след консултация в сервиза - ще пиша
какъв е резултата.
Може ли от това прегряване (въпреки, че само веднъж стигна за малко
червената зона), да се прецака термостат или водна помпа (ако не е
в тях причината)?
Ще снемя водната помпа след консултация в сервиза - ще пиша
какъв е резултата.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
hellbull написа:това за перката на климатика не го знаех че се включва.
а колега можеш ли да направиш снимки на тия 2 пробки за обезвъздушаване че нещо не ми е ясно кой са.
Пробките не можеш да ги сбъркаш, едната е на самия радиатор (до капачката), а другата е на маркуча който отива към термостата. Черни пластмасови, нарязани като за кръстата отверка. И да не ги развиеш докрай, само се отхлабват, те са с дупки през които да излиза въздуха!
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
въздух в системата според мен. сутринта преди да тръгнеш развърташ капачката на разширителния съд, парното на макс., духалката на мин. палиш и форсираш 3-4 пъти за кратко до 4-4,5 к оборота и гасиш. доливаш ако трябва и пътуваш.
ПП - Във всеки случай както го описваш много прилича на виско, въпреки, че си го сменял пак го провери и то точно в моменти, в които ти загрява не би трябвало да може да го спреш с ръка (препоръчително в ръкавица
)
ПП - Във всеки случай както го описваш много прилича на виско, въпреки, че си го сменял пак го провери и то точно в моменти, в които ти загрява не би трябвало да може да го спреш с ръка (препоръчително в ръкавица

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
hellbull написа:значи мойто виско може да се спре с ръка викате това не е нормално така ли.
Нормално е, ако не е загряла
Re: Пак прегрява (системно), 520i
Karlo написа:... Е какво, по дяволите - да не би и новия (чисто нов) термостат да е сдал багажа?
Термостата оригинален БМВ ли е?
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани