Конденз в катализатора?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Конденз в катализатора?
Така.. както ви бях написал преди отвреме на време колата при палене при пушва бял пушек и НЕ губи вода..стигнах до извода че е конденз в катализатора тъи като стъклата вътре ми се бяха изпотили доста. Преди мислех че е само при студен старт но НЕ няма значение студен топъл маиче като има конденз пуши бяло.. някои да каже нещо братя че се побърквам иначе върви на пушка не губи мощност ..
да предположиме че е катализатор, като се махне какво гърне се слагаше и защо, да се махнел металния звук така ли? гледал съм си колата отдолу и нито преди нито след не видях ламбда сензори? 2/1997-а дали тогава не са слагали или всички Е39 имат поне 1 преди катализатора?
и трето.. да се отклоня малко от темата трябва ли да ми светва лампата Check engine като дам на контакт или не че съм забелязал на други коли светва и после гасне....
мерси на всички
да предположиме че е катализатор, като се махне какво гърне се слагаше и защо, да се махнел металния звук така ли? гледал съм си колата отдолу и нито преди нито след не видях ламбда сензори? 2/1997-а дали тогава не са слагали или всички Е39 имат поне 1 преди катализатора?
и трето.. да се отклоня малко от темата трябва ли да ми светва лампата Check engine като дам на контакт или не че съм забелязал на други коли светва и после гасне....
мерси на всички
Re: Конденз в катализатора?
добре никои ли не може да каже нищо по въпроса въобще възможно ли е от това на пуши? за гърнето вместо катализатора разбрах има много теми ...
Re: Конденз в катализатора?
Имаш ламбди сонди и то 2бр. 1 за 1-2-3 цилиндър и 1 за 4-5-6 цил. Намират се точно отдолу на изпуск. колектор / като си отвориш предният капак на пръв поглед наистина не се виждат---- трябва да погледнеш колекторите отдолу или най лесно със напипване.Незнам дали ме разбра.

Re: Конденз в катализатора?
ivoo написа:Имаш ламбди сонди и то 2бр. 1 за 1-2-3 цилиндър и 1 за 4-5-6 цил. Намират се точно отдолу на изпуск. колектор / като си отвориш предният капак на пръв поглед наистина не се виждат---- трябва да погледнеш колекторите отдолу или най лесно със напипване.Незнам дали ме разбра.
разбрах те много добре мерси аз просто си мислех че са преди катализатора (демек на една педя от него)
за конденза някои нещо да каже ? възможно ли е от там да се получава
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Винаги има конденз в изпускателната система. Това е осносната причина за изгниването на аъспуховата с-ма. Не се питеснявай!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани