Колата гасне в произволни моменти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Колата гасне в произволни моменти
Имам много гаден проблем. Колата ми започна да гасне в произволен момент. Хронологията е следната:
Пътувах за Кюстендил и напълних резервоара догоре на Шел - Драгичево. В Кюстендил на другият ден като спрях на пешеходна пътека да минат хора и колата ми загасна. Учудих се много, защото е автоматик, но след като запалих всичко беше ок. Прибрах се в София и на другия ден отидох в сервиз, че нещо ми затягаше волана да ми проверят хидравличната система. Докато си говорих с майсторите, колата започна да пуши. Те отвориха капака и видяхме фонтанче антифриз. Някаква тъпа пробка се беше скъсала. Както и да е, оставих колата да я гледат. Обадиха ми се, че като са я тествали и пак е гаснала няколко пъти. При диагностиката няма никакви записи за грешки в компютъра. Предложиха ми да сменят бензинова помпа и аз се съгласих. Смениха я, карали са колата около 20 км и ми се обадиха да я взимам. Взех я и след 2 км ми загасна на Черни връх. Направих чудесно задръстване. Като завъртя ключа и пали но след 1-2 секунди гасне. Изчаках 5 минути слушайки изнервени клаксони зад мен и пробвах пак. Запали без проблем. Върнах се в сервиза. Там решиха, че може да е от алармата. Аз имам 2 - фабрична и някакво лайно. Лайното не го ползвам никога, но те решиха, че може да прави то проблем и го махнаха. Тръгнах си и уж всичко беше наред. Вечерта обаче пак ми загасна и то при 100 км/ч. Доста е гадно, особено ако изпреварваш в момента. На другия ден пак в сервиза. Цял ден стоя там и не гасне. Караха я и кво ли не. Пак я взех и на 1 км от сервиза ми загасна отново. Пак палеше за малко и веднага гасне. Успях да я подкарам като дадох газ до 4000 оборота веднага след като запали. От сервиза ме посъветваха да карам с резервният ключ, да не би там да е проблема с имобилайзера, както и да сипя хубав бензин и добавка. Сипах на нашето (бившото) Еко 100 октанов и добавка на STP за почистване на инжекторите. Номера с ключа ще пробвам утре. Много ще съм благодарен за съвет или помощ. Също така ще съм много благодарен темата да не се превръща в това колко е лош бензина на Шел и кой къде зарежда. Аз зареждам само на Шел от 5 години и никога съм нямал проблем. Винаги има пръв път обаче, особено в пернишкият регион
Пътувах за Кюстендил и напълних резервоара догоре на Шел - Драгичево. В Кюстендил на другият ден като спрях на пешеходна пътека да минат хора и колата ми загасна. Учудих се много, защото е автоматик, но след като запалих всичко беше ок. Прибрах се в София и на другия ден отидох в сервиз, че нещо ми затягаше волана да ми проверят хидравличната система. Докато си говорих с майсторите, колата започна да пуши. Те отвориха капака и видяхме фонтанче антифриз. Някаква тъпа пробка се беше скъсала. Както и да е, оставих колата да я гледат. Обадиха ми се, че като са я тествали и пак е гаснала няколко пъти. При диагностиката няма никакви записи за грешки в компютъра. Предложиха ми да сменят бензинова помпа и аз се съгласих. Смениха я, карали са колата около 20 км и ми се обадиха да я взимам. Взех я и след 2 км ми загасна на Черни връх. Направих чудесно задръстване. Като завъртя ключа и пали но след 1-2 секунди гасне. Изчаках 5 минути слушайки изнервени клаксони зад мен и пробвах пак. Запали без проблем. Върнах се в сервиза. Там решиха, че може да е от алармата. Аз имам 2 - фабрична и някакво лайно. Лайното не го ползвам никога, но те решиха, че може да прави то проблем и го махнаха. Тръгнах си и уж всичко беше наред. Вечерта обаче пак ми загасна и то при 100 км/ч. Доста е гадно, особено ако изпреварваш в момента. На другия ден пак в сервиза. Цял ден стоя там и не гасне. Караха я и кво ли не. Пак я взех и на 1 км от сервиза ми загасна отново. Пак палеше за малко и веднага гасне. Успях да я подкарам като дадох газ до 4000 оборота веднага след като запали. От сервиза ме посъветваха да карам с резервният ключ, да не би там да е проблема с имобилайзера, както и да сипя хубав бензин и добавка. Сипах на нашето (бившото) Еко 100 октанов и добавка на STP за почистване на инжекторите. Номера с ключа ще пробвам утре. Много ще съм благодарен за съвет или помощ. Също така ще съм много благодарен темата да не се превръща в това колко е лош бензина на Шел и кой къде зарежда. Аз зареждам само на Шел от 5 години и никога съм нямал проблем. Винаги има пръв път обаче, особено в пернишкият регион

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
каде ги правиш тези диагностики ? една диагностика в дару/камор мисля е по добре от колко да те лъжат за ключа, е ако имаш само 1 ключ какво правиш?
да не е запушен бензиновия филтър под шоф. седалка, скоро сменял ли си го ?
или да не ти е отишла помпата в резервоара като при колегите с 525 тдс - гасне им ако имат по малко дизел от 30 л ?
или нещо да се е намокрило от тия дъждове по системата ?
абе ти как стигна до кюстендил, не го ли прават пътя м/у перник радомир тия селца , нещо да не е от друсането
да не е запушен бензиновия филтър под шоф. седалка, скоро сменял ли си го ?
или да не ти е отишла помпата в резервоара като при колегите с 525 тдс - гасне им ако имат по малко дизел от 30 л ?
или нещо да се е намокрило от тия дъждове по системата ?
абе ти как стигна до кюстендил, не го ли прават пътя м/у перник радомир тия селца , нещо да не е от друсането
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Диагностиката я правих в Блейз. Сменили съм помпа и горивен филтър. Не е там проблемът. Ходих в Кюстендил миналият уикенд. Пътя си беше ок.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Пробвах и с другият ключ току-що. Същата работа. В сервиза ми казаха, че не е датчик на колянов вал, защото него винаги го записва като грешка в компютъра, а при мен няма никакви грешки.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
За да не отчита грешки, значи трябва да търсиш в крайните или в началните елементи където няма датчици и не може да регистрира проблем, т.е. резервоар, филтри (включително и въздушен), свещи, кабелите към тах, кабелите на акумулатора, клемите на стартера и от отзи род.
Абе при ладите и москвичите беше по-лесно, да го е**
Абе при ладите и москвичите беше по-лесно, да го е**

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Всички филтри са нови. Колата се държи сякаш не стига гориво или се подава повечко. Като пробвах с вторият ключ не искаше да пали въобще, като дам газ и я държа в обороти над 4000 и работи, пусна газта и гасне. След няколко опита се чу силна детонация отзад и след това започна да работи нормално. Явно като се изпърдя и олекна.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
А кактализаторите ти как са? ( ако след такава детонация все още имаш такива...В такива случай последиците са натрошен катализатор )
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Аз на Е36 М40 го имах тоя проблем на времето и се оказа
ламбда сонда, но го хващаше като грешка.
Като се прецака ламбдата т.е. сензора за кислород на изгорелите газове,
компютъра се шашардисва и почва да дави мотора, или му спира въздуха и от това мени оборотите и гасне. Твърде вероятно е да е това, но защо не го хваща за грешка?!
Също така виж и датчика на коляновия вал.
ламбда сонда, но го хващаше като грешка.
Като се прецака ламбдата т.е. сензора за кислород на изгорелите газове,
компютъра се шашардисва и почва да дави мотора, или му спира въздуха и от това мени оборотите и гасне. Твърде вероятно е да е това, но защо не го хваща за грешка?!
Също така виж и датчика на коляновия вал.
BMW - Усещане за автомобил
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
А бе ако ме питаш невярваи на компютъра ,защото не винаги показва правилните грешки ....ако има такива

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
пак залагам за една диагностика в оторизиран сервиз и след това вече да се гадае, и ще се радвам да разбера дали в дару комп. ще покаже грешка..
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
В Дару и Блейз ползват един и същ софтуер. Не съм забелязал да мени оборотите, просто изведнъж изгасва. Все се надявам да е кофти бензин. Сега резервоара ми е догоре с 100 октанов и добавка за почистване на дюзите. Ще го изхабя през уикенда и ще видя дали ще се оправи. Най-ганото е, че го прави рядко и няма как да се хване. И аз си мисля, че ще е някоя голяма тъпотия, ама да видим.
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани