Що е автопилот при ръчката?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Що е автопилот при ръчката?
значи,гледам колици в нета,но забелязвам че на някои със ръчни скорости има и автопилот.Карал съм автомат не един и два и круиз контрола ми е ясен,ама тва на ръчка автопилот ми е мъгла!И как е автомата при бензин 520 или му е малък мотора,знам че за дизелака е добре автомата ама за малък бензин очаквам мнения 

тук повечето се явяват като метенсаркосис на Айртон Сена ,за справки виж при индуизма ,будизъм и т.н. и естествено ще ти кажат че автомат е за мухльовци а те са ръчкачи
520 Е39 вървеше много хубаво със стептроник автомат от мой спомени на един приятел колата..само стартът бил слаб (нали е стептроник) ама оттам нататък има програми за всяко желание но да не се забравя че е лимузина..
всеки автомат на бмв иска на всеки 80-100.000 км да му смениш маслото и филтъра в него + работа излиза по евтино от комплект съединител...то0 на всеки автомат е така..не се излъгвай от тия масла лонглайф..в германия лонглайф смятат до 100-200.000 км
така че ако решиш да взимаш автоматик което според мене е огромен плюс вземи и някой приятел който кара такъв да ти каже дали върви добре и т.н..като сменя скорости автоматика не трябва да се усеща нищо от самата смяна..ако има такова нещо значи маслото трябва да се смени и да се провери кутията...
и така:)
автопилот на ръчни има макар че според мене е лека измислица щото все пак трябва да превключиш на скорост

всеки автомат на бмв иска на всеки 80-100.000 км да му смениш маслото и филтъра в него + работа излиза по евтино от комплект съединител...то0 на всеки автомат е така..не се излъгвай от тия масла лонглайф..в германия лонглайф смятат до 100-200.000 км

така че ако решиш да взимаш автоматик което според мене е огромен плюс вземи и някой приятел който кара такъв да ти каже дали върви добре и т.н..като сменя скорости автоматика не трябва да се усеща нищо от самата смяна..ако има такова нещо значи маслото трябва да се смени и да се провери кутията...
и така:)
автопилот на ръчни има макар че според мене е лека измислица щото все пак трябва да превключиш на скорост
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Автоматикът е чудесен избор. Нямам идея как ще е 520, но на моята съм много доволен. Не ползвам нито стептроник, нито спорт режим и пак си върви супер. Маслото на автоматиците на Е39 не се води лонг лайф, а лайф тайм и по принцип не се обслужва. Аз обаче мисля да си го сменя. Има един проблем - трябва да се източи цялото, а то е около 11.5 литра. Много хора са го сменяли и са им сложили само 6 литра, което значи, че не е сменено изцяло и тогава си губи смисълът. Има и филтър вътре. Доколкото разбрах в Дару и Камор не го сменят, защото се води лайф тайм. Явно им е по-изгодно да ти сменят цялата кутия за 10К като и изтече този лайф тайм
Някой ако знае къде може да се направи тази процедура както трябва, нека сподели.

аз така или иначе съм се спрял на автомат,ако изкочи някой запазен автомобил ръчка,може да се замисля,но ще бъде продаден и пак към автомата,но вече идва момента дали да е стептроник или обикновен автомат,всмисъл тоя стептроник дали ще се ползва,понеже баща ми хич не го ползва,та да не е само за красота,щото не съм спортна натура по принцип:)
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ами аз по-горе съм ти казал. Пробвах го няколко пъти и до там. Карам само на автомат, даже и спорт не ползвам. При 520 обаче не знам как ще е.
Може би ще имаш смисъл от стептроника. Аз все пак имам стотина коня в повече. Крюиз контрола обаче си го ползвам много извън града.
Може би ще имаш смисъл от стептроника. Аз все пак имам стотина коня в повече. Крюиз контрола обаче си го ползвам много извън града.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани