Проблем с Bi-Xenona?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 6.12.2007

Проблем с Bi-Xenona?

Мнение от dan-bg » 09 Апр 2008, 0:33

напоследък доста често почва да ми излиза следния надпис на борд комп. check lowbeam lights..и => единия ксенон не работи.

Но интересното, че когато иска се поевява тоя надпис....
Забелязах, че когато колата е студена ксеноните работят като нови. но след като загрее единия спира?

Та ако знаете добър сервиз във Варна, където се занимават с ксенони?.
много ще ми помогнете.
Благодаря предварително.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 09 Апр 2008, 6:32

с тея ксенони каде си ги сложил ако са некои китаиски надаисе да ти ги опраават

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 09 Апр 2008, 7:27

във Варна поне до колкото знам аз можеш да провериш в импас56 или в тоиага-та до картингпистата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Апр 2008, 8:38

А защо bi-xenon? - той не се ли слага когато една крушка свети и за къси и за дълги, а при нас са две отделни?
Ти и на къси и дълги ли имаш ксенон и само на късите ли прави проблем?
Ако е така, при късите светлини Light Module-a очаква консумация от стандартната крушка около 55W, а ксеноновите системи са обикновено 35W и компютъра отчита, че има грешка по трасето. Тези 20W разлика могат да се разсеят или чрез поставяне на допълнително съпротивление или ако си сложиш нов 55W ксенон, но тогава се сменят и баластите и крушките и излиза двойно по-скъпо. С точно изчислени стойности за съпротивленията излиза най-евтино ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Апр 2008, 0:41

Bi-Xenon означава, че на един цокъл имаш 2 (!!!) ксенонови крушки! Твоите такива ли са колега? :mhihi:

Изображение


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 10 Апр 2008, 8:41

ICE написа:Bi-Xenon означава, че на един цокъл имаш 2 (!!!) ксенонови крушки! Твоите такива ли са колега? :mhihi:


Bi-Xenon-а колега означава точно както колегата по-горе е казал една ксенонова крушка свети и за къси и за дълги,като превключването на дълги става като една пластина пред ксеноновата ампула променя ъгъла на светене.
А това което ти си показал е китайчето-аналог на биксенона,но той няма нищо общо.
Това че доста често биксенона е дублиран и с халогенна лампа /жична/ предимоството на която е че при нея светлината се фокусира да свети в сноп и от там става като светлинен лъч,който свети доста по-напред,кара хората да си мислят че биксенона задължително означава да е с две крушки.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 6.12.2007

Мнение от dan-bg » 10 Апр 2008, 12:22

колеги с ксенон съм... съжелявам че ви подведох..
сега чакам напълно да спре фара и да отида в сервиза.. ще напиша какъв е бил проблема.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook