Смяна на съединител на 525тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

Смяна на съединител на 525тдс

Мнение от Ганчо » 23 Мар 2008, 20:25

Колеги искам да попитам колко струва комплект съединител за е39 525тдс и като го сменя трябва ли да сменям маслото на скоростите и ако трябва да го сменя с какво масло да го сменя.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Смяна на съединител на 525тдс

Мнение от ivoo » 23 Мар 2008, 22:06

Съединителя със маслото нямат нищо общо.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 23 Мар 2008, 23:50

Смяната не е много скъпа.
Около 500 лв. са частите имам в предвид феродов, притискателен и лагер, но ако си за смяна и на маховик (а в повече от случаите е за смяна) усмивката ти замръзва :shock: цената му е от 1200 и нагоре зависи от къде го намираш. Труда може да е от 120 до 250 - там е пазар.
Аз сменях миналата седмица и обърнах малко нещата - сложих си маховик без пружини а феродов с пружини. Минах вече 900 км и съм доволен (поне няма да мисля вече за този скъп маховик)
Маховик, феродов, притискателен и лагер 1500 и 150 за работа :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Ганчо » 24 Мар 2008, 0:13

djagata написа:Смяната не е много скъпа.
Около 500 лв. са частите имам в предвид феродов, притискателен и лагер, но ако си за смяна и на маховик (а в повече от случаите е за смяна) усмивката ти замръзва :shock: цената му е от 1200 и нагоре зависи от къде го намираш. Труда може да е от 120 до 250 - там е пазар.
Аз сменях миналата седмица и обърнах малко нещата - сложих си маховик без пружини а феродов с пружини. Минах вече 900 км и съм доволен (поне няма да мисля вече за този скъп маховик)
Маховик, феродов, притискателен и лагер 1500 и 150 за работа :roll:

Колега кажи калко ти струваше този маховик по евтин ли е ?
А ако не сменя маховика какви могат да бъдат последиците?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 24 Мар 2008, 11:48

djagata написа:Смяната не е много скъпа.
Около 500 лв. са частите имам в предвид феродов, притискателен и лагер, но ако си за смяна и на маховик (а в повече от случаите е за смяна) усмивката ти замръзва :shock: цената му е от 1200 и нагоре зависи от къде го намираш. Труда може да е от 120 до 250 - там е пазар.
Аз сменях миналата седмица и обърнах малко нещата - сложих си маховик без пружини а феродов с пружини. Минах вече 900 км и съм доволен (поне няма да мисля вече за този скъп маховик)
Маховик, феродов, притискателен и лагер 1500 и 150 за работа :roll:


Каква марка маховик сложи и колко тежи? Има ли резонанси някакви в купето?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 24 Мар 2008, 18:34

Не е задължително да се сменя маховик !
това става само ако има :
- пулсации;
- тракания;
- удари при смяна на скоростите;
- също така ако има вибрации при задържане на полусъеденител,

ако само приплъзва сменя се само феродов и притискателен + лагер разбирасе. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 24 Мар 2008, 19:35

djagata написа:Смяната не е много скъпа.
Около 500 лв. са частите имам в предвид феродов, притискателен и лагер, но ако си за смяна и на маховик (а в повече от случаите е за смяна) усмивката ти замръзва :shock: цената му е от 1200 и нагоре зависи от къде го намираш. Труда може да е от 120 до 250 - там е пазар.
Аз сменях миналата седмица и обърнах малко нещата - сложих си маховик без пружини а феродов с пружини. Минах вече 900 км и съм доволен (поне няма да мисля вече за този скъп маховик)
Маховик, феродов, притискателен и лагер 1500 и 150 за работа :roll:


От каква кола взе маховик и съединител комплект и всичко пасна ли Plug&Play? И новия маховик (без пружините) чисто нов ли го взе и ако да колко струва?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 24 Мар 2008, 23:32

Не зная колко струват по отделно, но приятел с който работех преди ми ги достави комплект НОВИ (маховик, феродов, притискателен, лагер и комплект нови болтове за стягане на маховика) за 1500 лв.
Не зная дали е много това :shock: - марката е VALEO
Маховика си пасва точно на мястото 1 към 1 е със стария (само дето пружините са на феродовия) има си и точно толкова на брой чопчета по които чете датчика - не се налага никакво преправяне

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 24 Мар 2008, 23:36

Ганчо написа:
djagata написа:Смяната не е много скъпа.
Около 500 лв. са частите имам в предвид феродов, притискателен и лагер, но ако си за смяна и на маховик (а в повече от случаите е за смяна) усмивката ти замръзва :shock: цената му е от 1200 и нагоре зависи от къде го намираш. Труда може да е от 120 до 250 - там е пазар.
Аз сменях миналата седмица и обърнах малко нещата - сложих си маховик без пружини а феродов с пружини. Минах вече 900 км и съм доволен (поне няма да мисля вече за този скъп маховик)
Маховик, феродов, притискателен и лагер 1500 и 150 за работа :roll:
Колега кажи калко ти струваше този маховик по евтин ли е ?
А ако не сменя маховика какви могат да бъдат последиците?

Ако не е разбит не го пипай - ще е излишно набутване! :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 10 Апр 2008, 15:49

djagata написа:Не зная колко струват по отделно, но приятел с който работех преди ми ги достави комплект НОВИ (маховик, феродов, притискателен, лагер и комплект нови болтове за стягане на маховика) за 1500 лв.
Не зная дали е много това :shock: - марката е VALEO
Маховика си пасва точно на мястото 1 към 1 е със стария (само дето пружините са на феродовия) има си и точно толкова на брой чопчета по които чете датчика - не се налага никакво преправяне

Колега от какъм модел маховик и дискове си сложил от 520 или нешо друго?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 11 Апр 2008, 10:57

djagata написа:Не зная колко струват по отделно, но приятел с който работех преди ми ги достави комплект НОВИ (маховик, феродов, притискателен, лагер и комплект нови болтове за стягане на маховика) за 1500 лв.
Не зная дали е много това :shock: - марката е VALEO
Маховика си пасва точно на мястото 1 към 1 е със стария (само дето пружините са на феродовия) има си и точно толкова на брой чопчета по които чете датчика - не се налага никакво преправяне

Ако може да дадеш по-подробно инфо за частите които си сложил ,
маховика от какъв модел е ( е34 или има модификазия за е39 ) ,
от каде е закупен ...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook