Проблем с обороти ТДС. ХЕЛП
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Проблем с обороти ТДС. ХЕЛП
Kолата ми е Е36, обаче както гледам тука има повече разбирачи на дизели а и много хора имате 525ТДС, затова я пускам и в този подфорум. 2.5 ТДС автомат е колата.
Линк към Е36: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86119
Бате dinozab - вика плочка
, но това от писания...
И така историята:
Карам си аз в дъжда(вторник) около 30-40 мин, спиране тръгване, гасене за 4-5 мин и пак каране, и дупки и вода и всичко на макс. И заставам на 1 сфетофар и лек опит да загасне, оборотите са си стабилни (550-600), и оп падат и се връщат на 600. Ама за милисекунди.
Продължавам да си карам, 10на минути и на 1 дупки карам с 2-3 км/ч, и както си е наскорост угасна.
Въртя ключа и си пали от раз. 600 метра си карам и спирам(ще паркирам вече) вкарвам на задна и хоп още 2 пъти оборотите падат и се връщат.
Викам ей ся си еба майката - паркирам на друго място, още 150м щото както обикновенно няма място пред блока и пак хоп падат и се връщат.
Само 1 път е правила подобно с падане на оборотите за милисекунди, преди над 4 месеца.
Нафта имам над 3/4и.
Преди 1 месец я връзвахме на диагностика всичко беше топ.
като я настъпвам върви както си трябва, даже е перфект
после 2 карания от по 40 мин в София, към 5-6 за по 10-20 мин - никви ядове.
Следващата седмица съм Супер дизел ама искам и от Вас да чуя идеи.
Линк към Е36: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86119
Бате dinozab - вика плочка

И така историята:
Карам си аз в дъжда(вторник) около 30-40 мин, спиране тръгване, гасене за 4-5 мин и пак каране, и дупки и вода и всичко на макс. И заставам на 1 сфетофар и лек опит да загасне, оборотите са си стабилни (550-600), и оп падат и се връщат на 600. Ама за милисекунди.
Продължавам да си карам, 10на минути и на 1 дупки карам с 2-3 км/ч, и както си е наскорост угасна.
Въртя ключа и си пали от раз. 600 метра си карам и спирам(ще паркирам вече) вкарвам на задна и хоп още 2 пъти оборотите падат и се връщат.
Викам ей ся си еба майката - паркирам на друго място, още 150м щото както обикновенно няма място пред блока и пак хоп падат и се връщат.
Само 1 път е правила подобно с падане на оборотите за милисекунди, преди над 4 месеца.
Нафта имам над 3/4и.
Преди 1 месец я връзвахме на диагностика всичко беше топ.
като я настъпвам върви както си трябва, даже е перфект
после 2 карания от по 40 мин в София, към 5-6 за по 10-20 мин - никви ядове.
Следващата седмица съм Супер дизел ама искам и от Вас да чуя идеи.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Въздухопровод/въздушен филтър, гориво/горивен филтър или плочка - захабени писти или четци.
Погледни си състоянието на въздухния филтър и куулера, виж и горивния филтър - ако не се оправят нещата ... плочка
Сорри мен, просто приеми фактите ми каза един много готин човек от "около Петрич"
Погледни си състоянието на въздухния филтър и куулера, виж и горивния филтър - ако не се оправят нещата ... плочка
Сорри мен, просто приеми фактите ми каза един много готин човек от "около Петрич"

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
за жалост Венци, от описаните от теб неща, въздушен и горивен филтър са на 100-150 км, горивото е само от ОМВ пълних до горе и остатъка беше 3/4ти, така че май ми остава само Въздухопровод/куулера/ плочка
не би ли трябвало постоянно да ми ги прави тези номера?

не би ли трябвало постоянно да ми ги прави тези номера?
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
Не се занимавай бе - щом в момента няма проблеми карай и си свиркай. Чакай тотално да се прецака или поне постоянно да имаш проблеми-защото сега ще отидеш на диагностика и какво ??? всичко бачка и ако няма някакви записани грешки ??? Ще започнат майторите на принципа проба грешка и ще сменят дори и части който не са за смяна.
Може би е било в следствие на влагата - някоя лоша връзка или хлабава букса която когато е влажно създава грижи.
Според мен чакай отново проблема да се появи и докато го има тогава отиди на диагностика иначе всичко друго е изтрели в тъмното.
Аз имах подобен случай - даже и не валеше - много трудно запалих докато се прибирах загасна 2 пъти и много трудно запалих отново.Едва се прибрах - прекъсваше и не се форсираше(беше късно към 1 ч). Дори ми изчезна и километража.На другата сутрин тъкмо се чудех къде да я карам за диагностика си запалих като пич и се изтрелях и това беше - никакви грижи повече. Това беше преди около 2 месеца.
Може би е било в следствие на влагата - някоя лоша връзка или хлабава букса която когато е влажно създава грижи.
Според мен чакай отново проблема да се появи и докато го има тогава отиди на диагностика иначе всичко друго е изтрели в тъмното.
Аз имах подобен случай - даже и не валеше - много трудно запалих докато се прибирах загасна 2 пъти и много трудно запалих отново.Едва се прибрах - прекъсваше и не се форсираше(беше късно към 1 ч). Дори ми изчезна и километража.На другата сутрин тъкмо се чудех къде да я карам за диагностика си запалих като пич и се изтрелях и това беше - никакви грижи повече. Това беше преди около 2 месеца.
Доста кончета в един обор.


- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Един приятел имаше същият проблем с Е36-цата. Оказа се клапанчето на ГНП-то,което служи за гасене на двигателя.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани