питане за 520i?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
питане за 520i?
Здравейте,бях ви пуснал "болна" тема преди 1-2 седмици за избор м/у 520i и 525 tds... е избора вече е ясен-то си личи от заглавието
!
сега на въпроса-
1)нормално ли е да има омасляване около капачката на маслото-2-3 петици гледах на нормална цена (не някоя за 9500) и 2 от тях имаха този проблем?
2)знам че при 3-та серия има проблеми по шибидаха (течове)-има ли го и при 5-та серия?
3)може ли да се сложи мулти волан,ако колата не е с такъв фабричен,всмисъл има ли жиците по принцип или си е хамалогия?

сега на въпроса-
1)нормално ли е да има омасляване около капачката на маслото-2-3 петици гледах на нормална цена (не някоя за 9500) и 2 от тях имаха този проблем?
2)знам че при 3-та серия има проблеми по шибидаха (течове)-има ли го и при 5-та серия?
3)може ли да се сложи мулти волан,ако колата не е с такъв фабричен,всмисъл има ли жиците по принцип или си е хамалогия?
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Ами не не е нормално да е омаслено, нормално е да е омаслено казанчето на хидравликата, но не и маслото.
За шибидаха не съм чул, казано честно, някой да има проблем!
А за мулти волана си е хамалогия, зависи с кой касетофон е и тн!
За шибидаха не съм чул, казано честно, някой да има проблем!
А за мулти волана си е хамалогия, зависи с кой касетофон е и тн!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
Колега, на
1) Не мисля че е нормално да има омасляване, поне мойта няма!!!
2) Колегата BMW-E 39 е със шибидах и няма никакви оплаквания!!!
3) Това с мултиволана е ...... трябва да си намериш модулите за управление, после кабелите и най-накрая някой да ти го свърже, ако ти не можеш. Абе разправия си и аз съм го мислил
1) Не мисля че е нормално да има омасляване, поне мойта няма!!!
2) Колегата BMW-E 39 е със шибидах и няма никакви оплаквания!!!
3) Това с мултиволана е ...... трябва да си намериш модулите за управление, после кабелите и най-накрая някой да ти го свърже, ако ти не можеш. Абе разправия си и аз съм го мислил

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
как вика колегата с шибидах съм и си е голем кеф.. а проблеми няма за са /да чукнеме на дърво/
аре колега скоро да се пофалиш със снимков матерял
))
аре колега скоро да се пофалиш със снимков матерял

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
и аз нямам омасляване на капачката на мотора - има един пластмасов клапан за вентилацията на картера - ако е сдал багажа може да прави налягане там и за това да омаслява, другия вариянт е по-неприятния - някои сегмент да изпуска и да надува от компресията в картера и да избива по капачката.
До сега не съм чул някои да се оплаква от шибедах на БМВ - сега нямам, но на 3-ката имах и не е капвала капка през него, но има едни каналчета в предните два края които отвеждат водата напред към лаистните на предния прозорец, ако са запушени може и да протече - с една тел се лекува проблема и ще ти отнеме 2-3 мин. време. Най-важното е да прегледаш охладителната система на колата - при БМВ е много много важна - първо сваляш радиатора и със маркуч измиваш радиатора на климатика отвътре навън , после измиваш и сваления радиатор, термостата също го проверяваш - по баир надолу колкото и да е дълъг температурата не трябва да мърда от 90-те градуса, нито наляво нито на дясно мръдне ли и със 2мм. значи нещо не е наред. Виско-съединителя на перката също го провери - палиш колата и когато е загряла на 90 градуса се опитаи с вестник да спреш перката ако можеш - значи си за смяна на виското, и накрая остана водната помпа - някои (незнам точно кои 520-ки май по-старите) са със пластмасова перка на водната помпа която след време започва да превърта по остта (или и се чупят витла) така че без никаква видима причина колата почва да загрява.
Успех.
До сега не съм чул някои да се оплаква от шибедах на БМВ - сега нямам, но на 3-ката имах и не е капвала капка през него, но има едни каналчета в предните два края които отвеждат водата напред към лаистните на предния прозорец, ако са запушени може и да протече - с една тел се лекува проблема и ще ти отнеме 2-3 мин. време. Най-важното е да прегледаш охладителната система на колата - при БМВ е много много важна - първо сваляш радиатора и със маркуч измиваш радиатора на климатика отвътре навън , после измиваш и сваления радиатор, термостата също го проверяваш - по баир надолу колкото и да е дълъг температурата не трябва да мърда от 90-те градуса, нито наляво нито на дясно мръдне ли и със 2мм. значи нещо не е наред. Виско-съединителя на перката също го провери - палиш колата и когато е загряла на 90 градуса се опитаи с вестник да спреш перката ако можеш - значи си за смяна на виското, и накрая остана водната помпа - някои (незнам точно кои 520-ки май по-старите) са със пластмасова перка на водната помпа която след време започва да превърта по остта (или и се чупят витла) така че без никаква видима причина колата почва да загрява.
Успех.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани