проблем с охладителната система
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
проблем с охладителната система
Здравейте колеги.
ето какъв ми е проблема. карам си аз колата преди 2 седмици и започва да духа студено в колата. гледам след 2 дена капачката на казанчето за антифриза леко отворена и си викам какво ли е ставало тука. долях антифриз затварям капачката и като се качи всичко си беше ОК ама днеска пак така започна да духа студено, надигам капака и гледам капачката си е там на мястото добре затегната отвивам я и вътре пак няма много течност и пак доливах. искам да попитам като отварям капачката после трябва ли да обезвъздушавам системата и ако да то как се прави, гледам съм че става с отвиването на някакво болче и като почне да излиза само течност се завива и готово. как да разбера дали имам течове в системата. скоро ще я карам на сервиз да сменям маслото и като отида ще има кажа да я погледнат. надявам се до тогава заедно да решим проблема
благодаря предварително
ето какъв ми е проблема. карам си аз колата преди 2 седмици и започва да духа студено в колата. гледам след 2 дена капачката на казанчето за антифриза леко отворена и си викам какво ли е ставало тука. долях антифриз затварям капачката и като се качи всичко си беше ОК ама днеска пак така започна да духа студено, надигам капака и гледам капачката си е там на мястото добре затегната отвивам я и вътре пак няма много течност и пак доливах. искам да попитам като отварям капачката после трябва ли да обезвъздушавам системата и ако да то как се прави, гледам съм че става с отвиването на някакво болче и като почне да излиза само течност се завива и готово. как да разбера дали имам течове в системата. скоро ще я карам на сервиз да сменям маслото и като отида ще има кажа да я погледнат. надявам се до тогава заедно да решим проблема

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
тва е глупост че като отвараяш капачката после трябва да я обезвъздушаваш
аз си долях 1 път за 7 месеца и си седи мирно на чертата ,и чат пат 1-2 пъти в месеца я отварям за да провера нивото на антифриза (щото се в тъмно се случва да го гледам) завъртам и всичко бомба, имаш проблем щом губи антифриз 


- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,може да надува системата и затова да хвърля през капачката ,трябва да мине над 2 бара за това направи тест на газовете като отидеш в сервиза ,да не се окаже по сериозно което не ти го желая ,успех ,пиши какво е било
Нищо лично ,Просто бизнес !
и при мен се получава нещо такова.не вдига тепература държи се нормално,но маркучът (горният до казанчето)е доста надут което мн.ме притеснява.като отворя капачката на казанчето виждам малкото маркуче което връща водата че минава вода през него ,после спира излиза малко въздух и пак вода .незнам това редно ли е или не. 

- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
виж маркуча под колекторите ,аз имах същите проблеми като тебе и се оказа точно това маркуче ,което излиза от двигателя и отива към парното,от там изтичаше течност,колата загряваше,парното не духаше топло,та маркучето беше се нацепило в края и скобата беше хлабава,свалих скобата отрязах повредената част от маркуча,сложих скобата стегнах и вече всичко е ок
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,тест на газовете си направи в лицензиран сервиз на БМВ ,струва 19,80 лв с ДДС,първо почни от там ,и тогава всичко останало по веригата -радиатор,помпа,термостат,успех
Нищо лично ,Просто бизнес !
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ако си минал 200 к километра, трябва да смениш всичките маркучи-
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен. Пожелавам ти да е това, защото са няколко
левчета... Но най-добре както е казано по-горе: сервиз.
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен. Пожелавам ти да е това, защото са няколко
левчета... Но най-добре както е казано по-горе: сервиз.
как така пропката ,вземаш въздух от там ли.щот при мен се надуват.и този горният маркуч които излиза от казанчето и отива в двигателя е мн.горещ,не се пипа .другият пук които излиза от двигателя е мн.студен и кво става незнам.дали е термостат или нещо друго-но наи кофти е че близкият оторизиран сервиз е на около 50 км.от мен.незнам дали да предприема рисковано пътуване или тук да си измеря температурата на водата и тогава да реша.
ДИЛЕМА 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Обезвъздуши или имаш въздушна възглавница (ако след обезвъздушаването е същата)
сменяй водната помпа (задължително с метални турбинки да е)
Сменяй докато е време, че иначе главата ти няма да е редова, а ще стане "V6"

Сменяй докато е време, че иначе главата ти няма да е редова, а ще стане "V6"

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
По принцип се оказва, че голяма част от проблемите произхождат от
термостат, така че е добре и той да се смени (като го смених си реших
проблема със студеното духане).
термостат, така че е добре и той да се смени (като го смених си реших
проблема със студеното духане).
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Като стана въпрос за металните турбини на водната помпа, да питам:
как мога да разбера дали не е пластмасова моята, и също така дали тази
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
която се продава в момента е метална?
как мога да разбера дали не е пластмасова моята, и също така дали тази
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
която се продава в момента е метална?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
За жалост си мисля, че е само един начина - да вадиш помпата, освен ако серийно не ви слагат такава с метални турбини
Железния принцип - "ако бачка - не пипай"
Железния принцип - "ако бачка - не пипай"
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани