Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 6.02.2008

Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място

Мнение от pe6ors » 06 Фев 2008, 14:31

Вярно ли е, че на 525 тдс главите са слабо място :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 06 Фев 2008, 14:42

Ако не се потдържа и се прегрява-да! + насилване студена (това важи и за всички автомобили изобщо)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Фев 2008, 15:58

Може ли само малко описание на насилване - до колко оборота
е препоръчително да се кара преди да е загряла колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Фев 2008, 16:16

докато мине синиото деление не повече от 2-3 (за 520) така знам
дори 3 са много 2.500 ..
ма аз винаги докато не загрее на 12 часа не минавам 3 000 ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място

Мнение от pazokolarov » 06 Фев 2008, 16:32

pe6ors написа::?:

Значи, слабото място на Е39 525 тдс не са главите на двигателите, а тези на пишман-собственниците. Няма значение дали ще е тдс или бензинка, има основни елементарни предписания на производителя за правилна експлоатация на двигателите. И понеже дизела предоставя по-висок въртящ момент в ниските обороти, някои "състезатели" се изкушават и се мъчат да им изкарат буталата през капака още докато е студен двигателя.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 06 Фев 2008, 17:23

Да така е, но ако миеш радиатора,редовно веднъж годишно,няма да имаш проблеми ;)
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Фев 2008, 19:43

Докато не мине делението преди 12ч. (това след синьото) аз лично карам до 2000-2200 оборота , за да не тормозя автомобила
Това за главите е мит .......
Ти ако ще купиваш гледай да не е прегрявана, че ще влезеш в голям филм.

Навременна смяна на консумативи, веднъж годишно промивка на охладителната система и всички въздухопроводи (както аз направих) и никакво юркане, докато не достигне поне 60 градуса (въпросната чертичка - преди 12ч.)

Който кара дизелов автомобил и ако не е запознат ще споделя, че дизеловият агрегат работи най-добре над 80 градуса ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 06 Фев 2008, 20:19

:yes:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 06 Фев 2008, 20:27

Wenzy написа:Докато не мине делението преди 12ч. (това след синьото) аз лично карам до 2000-2200 оборота , за да не тормозя автомобила
Това за главите е мит .......
Ти ако ще купиваш гледай да не е прегрявана, че ще влезеш в голям филм.

Навременна смяна на консумативи, веднъж годишно промивка на охладителната система и всички въздухопроводи (както аз направих) и никакво юркане, докато не достигне поне 60 градуса (въпросната чертичка - преди 12ч.)

Който кара дизелов автомобил и ако не е запознат ще споделя, че дизеловият агрегат работи най-добре над 80 градуса ;)


:yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: DUPNIZA
Пол: Мъж
Кара: M POWER
Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE

Мнение от DTM_330CI » 07 Фев 2008, 1:00

eno написа:Да така е, но ако миеш радиатора,редовно веднъж годишно,няма да имаш проблеми ;)

Как миеш радиатора? :help:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място

Мнение от ICE » 07 Фев 2008, 1:50

pe6ors написа:Вярно ли е, че на 525 тдс главите са слабо място :?:

Слабо място са ГЛАВИТЕ на собствениците!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Фев 2008, 11:39

Точиш, сваляш, пароструйка ...... може и някакъв слаб препарат .... ако ползваш химия - задължително добре изплакнат ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 07 Фев 2008, 11:49

DTM_330CI написа:
eno написа:Да така е, но ако миеш радиатора,редовно веднъж годишно,няма да имаш проблеми ;)
Как миеш радиатора? :help:
Отиваш в някой сервиз за климатици,аз поне там отидох,защото исках да ми проверят за фреон,свалят ти радиатора мият го с вода и си готов. :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място

Мнение от spacepl » 07 Фев 2008, 12:21

ICE написа:
pe6ors написа:Вярно ли е, че на 525 тдс главите са слабо място :?:
Слабо място са ГЛАВИТЕ на собствениците!!!
Това мислех аз да го напиша,
колега на всеки 6 - цилиндров мотор главата е голям елемент със много канали, чупки, отвори и т.н. колкото по-голям и сложен е един метален (а и не само) елемент толкова по-малко топлинно разширение позволява преди деформацията да го увреди, %-ното увеличение е еднакво за един вид метал, но по-малкия сътветно ще се деформира по малко и няма да получи такива струтурни изменения както голямата глава на Бавареца. Във БМВ всичко е изчислено и проверено, работеща водна помпа, термостат, почистена охладителна система (отвън и отвътре),работещ виско-съединител, проверка на нивото на антифриза на месец и полвина - два и можеш да забравиш за прегряване (за глава пък да не говорим).

извода: всяка 6-цилиндрова кола (редови мотор) по-лесно ще спука глава от такава която е с 4-ри цилиндъра, подържай = нямай проблеми.
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 07 Фев 2008, 21:11

Karlo написа:Може ли само малко описание на насилване - до колко оборота
е препоръчително да се кара преди да е загряла колата?


Ти решаваш с точност къде да е тавана,що се отнася до мен аз НЕ минавам дори 2 хил.когато е напълно студена,а когато позагрее МНОГО след синьото деление-края е 2500 ;) (бензин)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook