Жълта крушка на цокъл за бяла - много лесно!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Жълта крушка на цокъл за бяла - много лесно!
След като си смених фаровете и стоповете с нови с бели стъкла за мигачите се оказа, че жълтите крушки не стават на старите фасунги за бели такива понеже крачетата им не са срещуположни, а леко разминати.
Реших да си купя нови фасунги, но понеже съм комби отзад трябва да сменя цялата кора с всички цокли по нея само заради този на мигачите - цена за 1 бр. е 52лв. и няма наличност.
Реших да си спестя тези около 130 лв. за нови предни и задни цокли и да префасонирам жълтите крушки. Това с изпилването на едното краче предполагам всички го знаят, но така крушката не се държи добре във фасунгата. Тогава един колега, стар "Лададжия", ми предложи, а в последствие и направи едно добро решение.
След като е изпилено едното краче, срещо другото (където би трябвало да е крачето на бяла крушка) се разтапя с поялник малко тинол и там се запоява късо парче медна тел, дебела колкото краче на крушка (предполагам около 2.5мм2). Телта предварително също трябва да е калайдисана и се запоява много добре за корпуса на крушката. После с помощта на пила се дооформя размера и да е подобен на този на оригинално краче. За монтажа може да ви трябва пак пила за донагласяване на размерите на новото "краче".
Сега и 4-те ми мигача са с такива преработени крушки и работят без проблем.
Не се лъжете да взимате жълти китайски боядисани крушки със срещуположни крачета - необходимо е голямо въображение, за да разберете, че светят в жълто - просто не вършат работа!
Надявам се да съм бил полезен на някой.
Успех
Реших да си купя нови фасунги, но понеже съм комби отзад трябва да сменя цялата кора с всички цокли по нея само заради този на мигачите - цена за 1 бр. е 52лв. и няма наличност.
Реших да си спестя тези около 130 лв. за нови предни и задни цокли и да префасонирам жълтите крушки. Това с изпилването на едното краче предполагам всички го знаят, но така крушката не се държи добре във фасунгата. Тогава един колега, стар "Лададжия", ми предложи, а в последствие и направи едно добро решение.
След като е изпилено едното краче, срещо другото (където би трябвало да е крачето на бяла крушка) се разтапя с поялник малко тинол и там се запоява късо парче медна тел, дебела колкото краче на крушка (предполагам около 2.5мм2). Телта предварително също трябва да е калайдисана и се запоява много добре за корпуса на крушката. После с помощта на пила се дооформя размера и да е подобен на този на оригинално краче. За монтажа може да ви трябва пак пила за донагласяване на размерите на новото "краче".
Сега и 4-те ми мигача са с такива преработени крушки и работят без проблем.
Не се лъжете да взимате жълти китайски боядисани крушки със срещуположни крачета - необходимо е голямо въображение, за да разберете, че светят в жълто - просто не вършат работа!
Надявам се да съм бил полезен на някой.
Успех
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани