Голямо люлеене, помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Голямо люлеене, помощ
Здравейте,преди 4 месеца и аз се присъединих към семейството на БМВ като се сдобих с 525 тдс 98.Колата е доста добра с всички екстри без кожа на 153000км.Живея в Германия и си я поддаржам тук.Смених масло,маслен филтър и трите ремъка.Върве6е си перфектно докато не стана студено.В една студена утрин паля и някъкав ужас,почна едно люлеене и двигателя така работи все едно се дави с леки прекъсвания и от там люлеене,а отзад един сив облак дим.След като поработи около 5 мин. и температурата се покачи малко над синята индикация всичко премина.И така вече всеки път всеки ден едно и също.Сега декември си бях в БГ и след като се върнах оп още един проблем.На компа ми показа да си погледна нивото на маслото.Когато извадих щеката няма никой,нивото на минимума.Кво става нямам представа.Ходих тука в един сервиз казаха че било нормално да се губи масло,но как така ще загубя почти всичкото масло при положенеи че до новата смяна имам да мина още 7000км.Честно казано от коли нямам ама никаква представа за това ви моля ако има някой да ми помогне с нещо,някаква информация или съвет какво да правя ще сам много благодарен.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Виж разпъсквачите, ако някой "пикае", докато е студен мотора този цилиндър няма да работи и ще пуши отзад (защото изхвърля неизгоряла нафта). За маслото... има вариант и да го гори, но не ти го пожелавам
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
За маслото:
Нормално е 525тдс да гори до 1,5 литра масло на 1000 (хиляда) километра. Разстоянието между двете резки на мерителната щека съответства на 1 литър масло.
За разстоянието, което си изминал, а то предполагам не е по-малко от 3000 км от смяната на маслото, и ако си долял под 2 литра масло, в съчетание с описания проблем с паленето, все още няма сериозна причина да се тревожиш за двигателя.
Провери си акумулатора. При недостатъчен ампераж, при палене в студено време, двигателя стартира, но работи в някакъв странен режим, горе-долу като описания от теб, и не реагира педала на газта, таблото може и то да не показва признаци на живот.
Засечи и колко масло ще ти гори след смяна на подгряващите свещи. И проверявай нивото на маслото поне веднъж в месеца.
Нормално е 525тдс да гори до 1,5 литра масло на 1000 (хиляда) километра. Разстоянието между двете резки на мерителната щека съответства на 1 литър масло.
За разстоянието, което си изминал, а то предполагам не е по-малко от 3000 км от смяната на маслото, и ако си долял под 2 литра масло, в съчетание с описания проблем с паленето, все още няма сериозна причина да се тревожиш за двигателя.
Провери си акумулатора. При недостатъчен ампераж, при палене в студено време, двигателя стартира, но работи в някакъв странен режим, горе-долу като описания от теб, и не реагира педала на газта, таблото може и то да не показва признаци на живот.
Засечи и колко масло ще ти гори след смяна на подгряващите свещи. И проверявай нивото на маслото поне веднъж в месеца.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
pazokolarov написа:За маслото:
Нормално е 525тдс да гори до 1,5 литра масло на 1000 (хиляда) километра. Разстоянието между двете резки на мерителната щека съответства на 1 литър масло.
За разстоянието, което си изминал, а то предполагам не е по-малко от 3000 км от смяната на маслото, и ако си долял под 2 литра масло, в съчетание с описания проблем с паленето, все още няма сериозна причина да се тревожиш за двигателя.
Провери си акумулатора. При недостатъчен ампераж, при палене в студено време, двигателя стартира, но работи в някакъв странен режим, горе-долу като описания от теб, и не реагира педала на газта, таблото може и то да не показва признаци на живот.
Засечи и колко масло ще ти гори след смяна на подгряващите свещи. И проверявай нивото на маслото поне веднъж в месеца.


Нищо лично ,Просто бизнес !
Наистина ли гори толкова масло,не знаех.След като смених маслото съм изминал почти 8000км,значи може и за това да е.Днес ходих на сервиз и я вдигнаха и тук там има6е олято ама не знам дали тва не е било от преди защото като я взех така си бе6е.Сега измиха всичко отпред,двигател ала бала и ми казаха след 150км да ида да я видят отново,ако имало някъде теч щяло да се види от къде е точно.А за това с паленето можело да е някви дюзи ли как му се вика да не впръскват както трябва.И така де все още не мога да разбера кво и има на колата и кво да и поправям,а тия тук уж германци ама хич ги няма.Май в БГ разбират хората повече от коли.
Наистина ли гори толкова масло,не знаех.След като смених маслото съм изминал почти 8000км,значи може и за това да е.Днес ходих на сервиз и я вдигнаха и тук там има6е олято ама не знам дали тва не е било от преди защото като я взех така си бе6е.Сега измиха всичко отпред,двигател ала бала и ми казаха след 150км да ида да я видят отново,ако имало някъде теч щяло да се види от къде е точно.А за това с паленето можело да е някви дюзи ли как му се вика да не впръскват както трябва.И така де все още не мога да разбера кво и има на колата и кво да и поправям,а тия тук уж германци ама хич ги няма.Май в БГ разбират хората повече от коли.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Не знам кой колко разбира, ама ти какво каза преди малко ... Защо казваш, че ти остават още 7000км като вече си минал 8000 ? При положение, че маслото се сменя на 7500 или на МАХ 10 000км... Мнения има всякакви но и другото, което се сещам е, че започва да гори масло повечко чак след като мине 7500 - 8000км и то по около 0,5 до 1 литър на 1000км... Това се дължи на износването на маслото... И тогава за да не ти гори масло го сменяш на около 8000 и си пееш...
Ами остават ми още около 8000км защото така пи6е на книжката.След като го смениха ми казаха че следващата смяна е след като измина 15000км.По проста сметка сам изминал 7000 значи остават 8000 нали.Маслото е 5W40.Явно наистина тия 6ваби и те толкова разбират.Дайте съвет да го сменям ли сега така или иначе трябва да доливам доста.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Щом са ти казали 15000 - значи толкова. Предполагам ходиш в оторизиран от БМВ сервиз.
Зависи какво масло са ти сложили. Има нормални, в БГ са на кастрол в БМВ, има и други - по-скъпички за по-дълъг прбег между смените.
Възможно е при смяната да са ти сипали масло по норма 6.75 л. Без да вземат предвид запълването на масления филтър, където отива около 0.5л. И ако не тече отдолу от някое уплътнение или маркуч по двигателя, и за 7000 км си изгорил около 1,5 л масло, със споменатия проблем при паленето, не мисля че имаш проблем с разхода на масло.
Зависи какво масло са ти сложили. Има нормални, в БГ са на кастрол в БМВ, има и други - по-скъпички за по-дълъг прбег между смените.
Възможно е при смяната да са ти сипали масло по норма 6.75 л. Без да вземат предвид запълването на масления филтър, където отива около 0.5л. И ако не тече отдолу от някое уплътнение или маркуч по двигателя, и за 7000 км си изгорил около 1,5 л масло, със споменатия проблем при паленето, не мисля че имаш проблем с разхода на масло.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Е-ееее! Ти се бъзикаш с нас!
Значи изобщо нямаш проблем с маслото!
Вземи си 1л от същото масло и го сипи (може и само 0.8л, но го докарай до макс.- не повече! ). Ще застане на максимума.

Значи изобщо нямаш проблем с маслото!
Вземи си 1л от същото масло и го сипи (може и само 0.8л, но го докарай до макс.- не повече! ). Ще застане на максимума.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Еее така вече може... Да приемем, че там маслото е по качествено и наистина може да кара 15000 без особени загуби, но това защо са ти спестили 1л. при смяната не ми е много ясно... Може да идеш и да им се накараш, така сигурно ще ти кажат причината 

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега, защо се учудваш ,нищо чудно в този сервиз да работи някой българин,сърбин ,или румънец ,да са решили да спестят 1 л масло ,после ходи доказвай че е така -ми тя колата го е изгорила е отговора имKartoff написа:Еее така вече може... Да приемем, че там маслото е по качествено и наистина може да кара 15000 без особени загуби, но това защо са ти спестили 1л. при смяната не ми е много ясно... Може да идеш и да им се накараш, така сигурно ще ти кажат причината

Нищо лично ,Просто бизнес !
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани