E39 - помощ ASC
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
E39 - помощ ASC
Може ли някой да ми ПОМОГНЕ?
При пребоксуване на задните гуми на колата ми на таблото не ми се включва лампичката за ASC. Как да разбера дали ми се включва ASC то на деференциала, дали се включва анти преплъзващата система? Качих колата на Елкомп и ми казаха че ASC си работи. Да ама майче не работи, защото сега в тези уславия някой път не мога да отлепя от място. Гумите си въртят е не се включва нищо.
При пребоксуване на задните гуми на колата ми на таблото не ми се включва лампичката за ASC. Как да разбера дали ми се включва ASC то на деференциала, дали се включва анти преплъзващата система? Качих колата на Елкомп и ми казаха че ASC си работи. Да ама майче не работи, защото сега в тези уславия някой път не мога да отлепя от място. Гумите си въртят е не се включва нищо.
Последна промяна gvt_bg на 21 Дек 2007, 15:15, променена общо 1 път
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
като дадеш на контакт свети ли?
мн странно
и на мен ми е интересно някой ако е запознат да сподели
мн странно

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Опитай да я врътнеш на завой.Ако ти работи АСЦто сама ще спре да се суче.Поне при мен е така.Въпреки, че педала на гаста е до ламарината.Възможно ли е да ти е изгоряла лампичката?И умната при пробата! 

Всеки има значение,иначе никой няма значение.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=72057
Виж тази тема може да има някъде тест на лампата или да ти покаже записана грешка, която да ти помoгне в диагнозата.
Виж тази тема може да има някъде тест на лампата или да ти покаже записана грешка, която да ти помoгне в диагнозата.
Последна промяна emok на 22 Дек 2007, 2:26, променена общо 1 път
Доста кончета в един обор.


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
hellbull написа:да ти кажа на лед и сняг няма как да разбереш дали работи или не.
при мен като е включено ASC и като съм на сняг и като дам рязко газ лампичката ми свети че се включва но гумите пак си превъртат.
пробваи го на съх асвалт.
Колега, бъркаш системите. АСЦ блокира диференциала за да въртят и двете колела едновременно и равно. При по-новите ДСЦ се прилага спирачно усилие към боксуващото колело. При по-ранните Е39 с вкл. АСЦ не се избягва боксуването, а само занасянето при боксуване.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
hellbull написа:да ти кажа на лед и сняг няма как да разбереш дали работи или не.
при мен като е включено ASC и като съм на сняг и като дам рязко газ лампичката ми свети че се включва но гумите пак си превъртат.
пробваи го на съх асвалт.
Ти недей така. Разликата е брутална като пробваш да я хлъзнеш с пуснато и с изключено ASC.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- RAZVRATNIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.11.2007
- Пол: Мъж
Пробвай на некой плац или площад да я завъртиш със вклю4ено АСЦ тоест на таблото не трябва да ти свети постоянно лампата и после цъкни коп4ето и пак пробвай ако е изклю4ено лампата свети постоянно.Мойто съм пробвал да влизам във завой със вклю4ено ама нищо не става ако ако го изклю4иш става cool 

Re: E39 - помощ ASC
Да не отварям повтаряща се тема, четох доста във форума за проблем с ASC-то какъвто имам и аз от закупуването на колата. Моя проблем е че лампата свети постоянно и съответно ASC не работи а идва зима.... ABS и километража не са отказвали никога от как е в мен колата. Започвам с това което пробвах по четеното във форума:
- Опънах жилото ( така че клапата да е макс отворена все пак и то да не е хлабаво ) и го огледах обстойно за протрито или разплетено - перфектно е
- Свалих моторчето което опъва жилото и го пробвах на 12V дали работи - ОК е и то
- Свалих капака на компа и релетата и изкарах релето с надпис ABS ( при мен е едно само ), почистих клемите макар че бяха перфектни
- Прегледах бушони 8 17 и 31 ( при мен 17 няма, не е предвидено да има )
- Свалих кутията на въздушния филтър и всички маркучи до дросела, почистих прилежно и самия дросел
- Свалих TPS сензора за клапата на ASC и го замерих, работи добре според мултиметъра
До тук с опитите ми, преди няколко месеца бях я закачал на диагностика и изкара грешка на някакъв мотор в ABS блока ( до колкото виждам моя ABS блок е различен от масовите поне на вид но пък и ABS ми работи отлично? ), на друга диагностика преди тази пък ми излезе някакъв соленоид ( което мисля пак е тоя мотор? ). Един приятел който се занимава с БМВ-та пък посочи този TPS на дросела на ASC-то и каза че често давали проблем? Прилагам и снимки на ABS блока и на релетата. Някакви идеи с какво да продължа?



пп. Сега установих че гумите ми са с нефабричен размер - 205/60/15 т.е. с около 2см по-малък диаметър от фабрично предписаните 205/65/15. Дали за това свети ASC-то?
- Опънах жилото ( така че клапата да е макс отворена все пак и то да не е хлабаво ) и го огледах обстойно за протрито или разплетено - перфектно е
- Свалих моторчето което опъва жилото и го пробвах на 12V дали работи - ОК е и то
- Свалих капака на компа и релетата и изкарах релето с надпис ABS ( при мен е едно само ), почистих клемите макар че бяха перфектни
- Прегледах бушони 8 17 и 31 ( при мен 17 няма, не е предвидено да има )
- Свалих кутията на въздушния филтър и всички маркучи до дросела, почистих прилежно и самия дросел
- Свалих TPS сензора за клапата на ASC и го замерих, работи добре според мултиметъра
До тук с опитите ми, преди няколко месеца бях я закачал на диагностика и изкара грешка на някакъв мотор в ABS блока ( до колкото виждам моя ABS блок е различен от масовите поне на вид но пък и ABS ми работи отлично? ), на друга диагностика преди тази пък ми излезе някакъв соленоид ( което мисля пак е тоя мотор? ). Един приятел който се занимава с БМВ-та пък посочи този TPS на дросела на ASC-то и каза че често давали проблем? Прилагам и снимки на ABS блока и на релетата. Някакви идеи с какво да продължа?



пп. Сега установих че гумите ми са с нефабричен размер - 205/60/15 т.е. с около 2см по-малък диаметър от фабрично предписаните 205/65/15. Дали за това свети ASC-то?
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани