Пак за музиката на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Пак за музиката на Е39
Понеже отскоро започнах да се боря със стандартните "екстри" на Е39,
при повече своб.време ще ви разказвам за отстраняването им.
Не занам как е при вас, но за мен кефа е да си ги оправяме сами - най-лесно е в Камор или там някъде. Не е за парите, а за удоволствието от победата
Засега са победени : вечния проблем с радиото, заключването на багажника, трепкането на задните светлини, износването на бутона на ключа за Ц.З.
По много форуми проблема с паметта на радиото е поставян и всички казват: "смяна на радиото". Ако на някой все още му е останало ориг. радио и то му къса нервите при всяко включване-да пише.
И ако това ви интересува - стойността за ремонтите на тези повреди са съответно : 80стотинки, 1,20лв. 1,80лв. 2,00лв.
при повече своб.време ще ви разказвам за отстраняването им.
Не занам как е при вас, но за мен кефа е да си ги оправяме сами - най-лесно е в Камор или там някъде. Не е за парите, а за удоволствието от победата

Засега са победени : вечния проблем с радиото, заключването на багажника, трепкането на задните светлини, износването на бутона на ключа за Ц.З.
По много форуми проблема с паметта на радиото е поставян и всички казват: "смяна на радиото". Ако на някой все още му е останало ориг. радио и то му къса нервите при всяко включване-да пише.
И ако това ви интересува - стойността за ремонтите на тези повреди са съответно : 80стотинки, 1,20лв. 1,80лв. 2,00лв.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Със сигурност много хора ги интересува, така че можеш да кажеш как става. Аз също обичам тия неща сам да си ги правя - единственото нещо с което избягвам да се бъзикам е мотора, въпреки че сам си сменях радиатора, фаровете, темпомата, свещи и разни други дреболийки.
ПС. Моето радио има феноменална памет.
Щерката ми отскубна една пищялка и окъси кабела и, в следствие на което ми подпуши радиото - резултат 1 седмица без музика, 12.50 за краино стъпало ТДА7375 и накря като го сложих си помнеше и час и станций
и аз така : 
ПС. Моето радио има феноменална памет.



- iii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.09.2007
- Местоположение: петри4
- Детайли за колата: www.transmaks.com
Не всички Е39ки имат тия фабрични слабости поне моита никога не ме е изненадвала от към памет на радио или трудност при затваряне и отваряне на багажника. Виж сега, ако кажеш как оправи изтърканите бутони на ключа ще помогнеш. 

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Аз след 2 седмици в сервиз (без акумулатор) също не загубих станциите.
То май километража се губи по-лесно
По принцип дистансметъра и часовника падат първи.
То май километража се губи по-лесно

По принцип дистансметъра и часовника падат първи.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Opsa
Става въпрос за случаите, в които радиото (касета, чейнджър) си променят настройките на сила, баланс и фейдър. Другото си е добре, но при всяко включване баланса е наляво и макс. на фронт, а усилването почти на макс. Прегледах по форумите, вкл. чуждите и се оказа, че това е много често срещан проблем при Е39, но никъде не се съобщаваше за решение на проблема, освен смяна с нов. Повечето от вас съм сигурен, че никога не биха предпочели и най-великия плейър с бленда, наполовина под капачето, пред оригиналното изпълнение, колкото и старомодно да е то. Аз си мисля, че оригиналната озв. система при Е39 е доста под класа на самия автомобил, и че подобряването на звука трябва да става без никакви външно видими промени.
Понеже Л.С. станаха твърде много, явно ще трябва тук да разказвам за отстраняването на повредите.
Като най-дразнещо започвам с музиката. Мисля, че снимки не са нужни, защото който би се заел с такива ремонти е достатъчно компетентен за да разбере от писм. обяснения.
За свалянето на радиото е писано достатъчно, само ще добавя,че има и друг модел, който не се откопчава с вълшебното болтче под копчето за усилването. При тях вдясно от оста ще забележите един верт. процеп, в който се вкарва широка отвертка и се завърта. Изтегля се първо отляво. Разкопчаването на конекторите е стандартното за марката - всички го знаят. След като свалите МИД-а (ИРИС-а), свалете радиото - две шестограмни болтчета отдолу. Радиото е свалено. Снемете горния и долен капак с помощта на отвертка - има специални отвори за целта - няма болтчета. От долната страна на платката има екран - свалете и него. Демонтирайте механиката на касетофона - 4 торкс болтчета, извадете куплунга на лентовия кабел към главата и платката вляво, тя е на куплунг. Сега вече ще видите гадината виновна за толкова ядове. Това е EEPROM от серията 2416. DIL корпус 8 крака. Купете си такава или аналог(60ст.). Тук вече ви трябва приятел, който е наясно с поялника и програмирането на ЕПРОМ-и. Просто се копва стария ЕПРОМ и се пейства на новия. Монтирате новия, затваряте по обратния начин, слагате всичко на мястото му и -пей сърце !!!
Следващата стъпка е създаването на убийствен звук в колата при вида на оригиналното оборудване.
Понеже Л.С. станаха твърде много, явно ще трябва тук да разказвам за отстраняването на повредите.
Като най-дразнещо започвам с музиката. Мисля, че снимки не са нужни, защото който би се заел с такива ремонти е достатъчно компетентен за да разбере от писм. обяснения.
За свалянето на радиото е писано достатъчно, само ще добавя,че има и друг модел, който не се откопчава с вълшебното болтче под копчето за усилването. При тях вдясно от оста ще забележите един верт. процеп, в който се вкарва широка отвертка и се завърта. Изтегля се първо отляво. Разкопчаването на конекторите е стандартното за марката - всички го знаят. След като свалите МИД-а (ИРИС-а), свалете радиото - две шестограмни болтчета отдолу. Радиото е свалено. Снемете горния и долен капак с помощта на отвертка - има специални отвори за целта - няма болтчета. От долната страна на платката има екран - свалете и него. Демонтирайте механиката на касетофона - 4 торкс болтчета, извадете куплунга на лентовия кабел към главата и платката вляво, тя е на куплунг. Сега вече ще видите гадината виновна за толкова ядове. Това е EEPROM от серията 2416. DIL корпус 8 крака. Купете си такава или аналог(60ст.). Тук вече ви трябва приятел, който е наясно с поялника и програмирането на ЕПРОМ-и. Просто се копва стария ЕПРОМ и се пейства на новия. Монтирате новия, затваряте по обратния начин, слагате всичко на мястото му и -пей сърце !!!
Следващата стъпка е създаването на убийствен звук в колата при вида на оригиналното оборудване.
Re: Пак за музиката на Е39
Hammerfall написа:Понеже отскоро започнах да се боря със стандартните "екстри" на Е39,
при повече своб.време ще ви разказвам за отстраняването им.
Не занам как е при вас, но за мен кефа е да си ги оправяме сами - най-лесно е в Камор или там някъде. Не е за парите, а за удоволствието от победата![]()
Засега са победени : вечния проблем с радиото, заключването на багажника, трепкането на задните светлини, износването на бутона на ключа за Ц.З.
По много форуми проблема с паметта на радиото е поставян и всички казват: "смяна на радиото". Ако на някой все още му е останало ориг. радио и то му къса нервите при всяко включване-да пише.
И ако това ви интересува - стойността за ремонтите на тези повреди са съответно : 80стотинки, 1,20лв. 1,80лв. 2,00лв.
усетил съм че музиката като тръгна да увеличавам съвсем малко изведнъж сама се увеличи доста повече от очакваното, това не ми е чак такъв проблем. Главният проблем при мен е че понякога при излкючени фарове и предните и задните трептят и мигат ! Вътре таблото трепти, ако се загледам, мигачите светат но много бавно и вътре нищо не се чува. Някой имал ли е такъв проблем ?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани