Тресе ми при спиране
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
При положение,че тия неща дето казваш са ти ОК аз си мисля,че са тампоните на носачите -
Отиди да ти ги погледнат 5-10лв. няма да те съборят

Отиди да ти ги погледнат 5-10лв. няма да те съборят
pana написа:не е проблема нито в тампоните нито носачите всичко си е ОК
Ами щом всичко ти е ОК- значи `РЕЙКА`- а там боли много.
Айде чети : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25522

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колега BIKA_73,
не си прав с тези си крайни изказвания.
Когато износването е минимално и изкривяването е малко, е възможно да се прибегне към тази процедура. Друг е въпроса дали всеки ще го направи.
_________________________________________________________
ПП. Ако са оригинални дискове, ще видиш зор докато ги изкривиш.
ПП2. И да не забравяме, че мин. допустина дебелина на дисковете при износване е 20мм (!!!),
имайки предвид, че като нови дисковете (предните) излизат на 22мм, или по-точно казано са с р-ри 296х22мм...
не си прав с тези си крайни изказвания.
Когато износването е минимално и изкривяването е малко, е възможно да се прибегне към тази процедура. Друг е въпроса дали всеки ще го направи.
_________________________________________________________
ПП. Ако са оригинални дискове, ще видиш зор докато ги изкривиш.
ПП2. И да не забравяме, че мин. допустина дебелина на дисковете при износване е 20мм (!!!),
имайки предвид, че като нови дисковете (предните) излизат на 22мм, или по-точно казано са с р-ри 296х22мм...
Последна промяна ICE на 05 Дек 2007, 2:09, променена общо 1 път
re
Здравей колега, Виж рейката. Ако ти чука по паветата и ти тресе над 80 км. е това - поне при мене беше това.....
колега миналата седмица го борих този проблем и аз при мен се яви след влизане в една софийска локва изапочна да претриса при спиране от кьм 110 км на доло смених прословутите тампони единият спирачен диск се окоза крив дадох ги на стругар вмомента са 2 мм и колицата в момента пак си спира перфектно при мен така се оправи
Сега да споделя при мен какво стана! Аз съм с Е38 но това мисля няма голямо значение! За пръв път като ми разтресе предницата при спиране веднага помислих дискове в сервиза ми смениха втулките на носачите и наистина се оправи само да отбележа че когато са втулките претриса малко и без да натискаш спирачки!Няколко месеца по-късно вече наистина ми се изкривиха дисковете! Гледам ги нямаха голям ръб има хляб в тях и викам ще се стърже свалих ги дадох ги на стругар качих ги пак и просто стана перфектно! Уви за съжаление след не повече от 2 месеца се разтресоха още повече от колкото първия! Пак ги исмъкнах и пак на стругар качвам ги пак перфектно но този път за по-малко от месец! Писна ми и си взех 126лв. за брой със ДДС дискове на БОШ с 1 година гаранция,щях да взема брембо за 135лв. но те пък нямаха гаранция! Сега вече 3 месеца след като сложих новите май всичко все още е наред ама понякога малко да претресе и изтръпвам ама поне до 1 година взех ги от един приятел каза даваш фактурата и ми дава нови ако се изкривят! Не знам старите защо омекват ли но два пъти ги стъргах и не стана!
Успех дано при теб да стане!
Успех дано при теб да стане!
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
нови дискове, това че са ги пристъргали не значи че са изправени, не са скъпи има и алтернативни варианти, Текстар дискове с накладки към 200 лева, не търси други проблеми по колата, може да ти излезе по скъпо.... 

кривят се и то много лесно,особено при мокро времеICE написа:Колега BIKA_73,
не си прав с тези си крайни изказвания.
Когато износването е минимално и изкривяването е малко, е възможно да се прибегне към тази процедура. Друг е въпроса дали всеки ще го направи.
_________________________________________________________
ПП. Ако са оригинални дискове, ще видиш зор докато ги изкривиш.
ПП2. И да не забравяме, че мин. допустина дебелина на дисковете при износване е 20мм (!!!),
имайки предвид, че като нови дисковете (предните) излизат на 22мм, или по-точно казано са с р-ри 296х22мм...
Re: Тресе ми при спиране
никаква реика не е колега,от нея ще се полу4ава нещо като сеене,но по-на4есто и дори тя да има луфт,за да премине в тресене до нея това тресене трябва да тръгне от някъде,има ли дисбаланс преди реиката при нея ще се увели4и,ако вси4ко друго е ок от реика не тресеpana написа:Здравейте имам следният проблем при спиране ми тресе волана дисковете са пристъргани и са като нови,гумите и джантите са балансирани и са ОК. възможно ли е да е от реглажа на предницата или да купувам НОВИ дискове!!!

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
pana написа:Значи към момента отсъства въпросното тресене при спиране ,НО имам леко въвриране на волана при каране
Още един аргумент в полза на "криви дискове"! А тресенето не може да изчезне както при сработване на нови дискове и накладки, при спиране от към 100-120 ще го усещаш.
Не се занимавай със струговане, така само отлагаш момента за купуване на нови дискове и рискуваш да направиш някоя беля. За нашите коли спирачната система е от жизнено важно значение

За колегата Иван67 - "отбий се спешно в бокса" и сменяй. 300 лева максимум ще ти излезе смяната с добри дискове и накладки - срамота,

Елементарната сигурност на първо място - твоята и тази на другите на пътя!
Малко назидателно звучи сигурно, но ако е така моля за извинение!

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани