Скоростната кутия запецва (ръчна)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Скоростната кутия запецва (ръчна)
Преди време четох за подобен проблем, но не мога да открия темата.
Имам следния проблем: когато е студена колата (а сега през зимата
непрекъснато), първа скорост се вкарва много трудно, с повече усилие
и иамм чувството, че "прохода" който прави лоста (или каквото е там) е
през много по тясно място. Не само, че трябва да се цели точно, но и
с повече сила. Понякога даже се налага на сфетофари да тръгна на втора
щото с два- три опита не става и се притеснявам да я ръгна силно.
Иначе не бих казал, че има луфтове или друго.
бтв, някой да е купувал кутия на старо (от автоморга)? Щото чувам, че
били доста по-евтини от някои ремонтни работи.. Ако купувача е късметлия, разбира се...
Имам следния проблем: когато е студена колата (а сега през зимата
непрекъснато), първа скорост се вкарва много трудно, с повече усилие
и иамм чувството, че "прохода" който прави лоста (или каквото е там) е
през много по тясно място. Не само, че трябва да се цели точно, но и
с повече сила. Понякога даже се налага на сфетофари да тръгна на втора

Иначе не бих казал, че има луфтове или друго.
бтв, някой да е купувал кутия на старо (от автоморга)? Щото чувам, че
били доста по-евтини от някои ремонтни работи.. Ако купувача е късметлия, разбира се...

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: Скоростната кутия запецва (ръчна)
Karlo написа:Преди време четох за подобен проблем, но не мога да открия темата.
Имам следния проблем: когато е студена колата (а сега през зимата
непрекъснато), първа скорост се вкарва много трудно, с повече усилие
и иамм чувството, че "прохода" който прави лоста (или каквото е там) е
през много по тясно място. Не само, че трябва да се цели точно, но и
с повече сила. Понякога даже се налага на сфетофари да тръгна на втора
щото с два- три опита не става и се притеснявам да я ръгна силно.
Иначе не бих казал, че има луфтове или друго.
бтв, някой да е купувал кутия на старо (от автоморга)? Щото чувам, че
били доста по-евтини от някои ремонтни работи.. Ако купувача е късметлия, разбира се...
имам абсолютно същия проблем - ако откриеш темата постни тука моля
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и аз така колеги , ако откриете лек споделете
Ма то и моята е 520 97. Това да не е неква болест на тоя набор?

Ма то и моята е 520 97. Това да не е неква болест на тоя набор?
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги ,разбрах причината ,през далечната 1997 имало един пиян баварски майстор,обичал да пие мнго баварско пиво
за съжаление работил в Баварска област и по точно в заводите на БМВ,и за още по голямо съжаление в отдел скоростни кутии и трансмисии
През 1998 година е бил уволнен поради тази причина ,за съжаление ние с моделите 1997 и аз включително научих за тази история чак сега 



Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Сменяш маслото в скоростите и съединителя/притискател, феродов диск и лагер в комплект/ ако това не помогне моите съболезнования.
При мене помогна, но не съм бил чак на твоето положение.
Има и някъв шарнир на скоростния лост бил пластмасов може и с него да пробваш и това е.
При мене помогна, но не съм бил чак на твоето положение.
Има и някъв шарнир на скоростния лост бил пластмасов може и с него да пробваш и това е.
Последна промяна Lucky на 30 Ное 2007, 12:15, променена общо 1 път
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ако става дума за тази >> ТЕМА << то на мен ми се реши частично проблема със смяна на съединителя - това с невлизането на първа го няма вече, но пък остана това по-трудно влизане, особено към 2-ра и 4-та. Затова пък си сложих лост от Z4 3.0, което скъси значително хода на лоста и освен това скоростите влизат с "клик" (ако ме разбирате
), което придава някак спортен характер. Иначе мнението на Lucky както винаги е супер компетентно. Още не съм сменял маслото в ск. к-я, шото ме е страх от резултата. Днес съм я оставил и за други неща и казах да проверят нивото и да долеят евентуално.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
При мен беше също леко заяждане при включване на 1-ва. Смяна на маслото в СК реши проблема, но бях сменил и съединителя предния месец.Lucky написа:Сменяш маслото в скоростите и съединителя/притискател, феродов диск и лагер в комплект/ ако това не помогне моите съболезнования.
Тази пластмасова джаджа (по-скоро е втулка) мисля, че беше за фиксиране на скоростния лост, да не се мандахерца наляво-надясно.Lucky написа:Има и някъв шарнир на скоростния лост бил пластмасов може и с него да пробваш и това е.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Сега ми се обадиха от сервиза, че било много мръсно и ше го сменят. После ше пиша отзиви след тест драйва
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Скоростната кутия запецва (ръчна)
Karlo написа:Преди време четох за подобен проблем, но не мога да открия темата.
Имам следния проблем: когато е студена колата (а сега през зимата
непрекъснато), първа скорост се вкарва много трудно, с повече усилие
и иамм чувството, че "прохода" който прави лоста (или каквото е там) е
през много по тясно място. Не само, че трябва да се цели точно, но и
с повече сила. Понякога даже се налага на сфетофари да тръгна на втора
щото с два- три опита не става и се притеснявам да я ръгна силно.
Иначе не бих казал, че има луфтове или друго.
бтв, някой да е купувал кутия на старо (от автоморга)? Щото чувам, че
били доста по-евтини от някои ремонтни работи.. Ако купувача е късметлия, разбира се...
Маслото като е студено е плътно и затова влизат по твърдо скоростите , смяна на трансмисионно масло това е
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
а съединителя смени ли? Казваш луфтове няма, а? Ами мога да те посъветвам да махнеш, топката на лоста, кожения калъф, изолиращата пяна, гумения ботуш и да огледаш по-подробно за луфтове на алуминиевия "мост", в който лягат ябълката и ставата на лоста (баси медицинските термини
) Този алуминиев "мост" е закрепен на една смешна пластмасова джаджа, та чак ми е трудно да повярвам, че си остава на мястото.... Аз дори си я поръчах, но при мен нямаше луфт и реших да не си правя насила живота по-сложен само щото съм дал 5 лв. А може и отдолу да се помъчиш - това всичко се намира над средното гърне на ауспуха.

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани