Претрисва на окол 850 оборота (tds)?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Претрисва на окол 850 оборота (tds)?
Колеги, като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти, от нормалното, тогава тресе леко, след това като падат оборотите не тресе, като загрее и като я застопоря пак на тия обороти, пак тресе. Прави го и топла и студена, само на тия обороти, нито на повече, нито на по-малко, стандартно нали работи на 750 оборота, загряла,з начи много леко подавам газ и задаржам, според мен е към 850 оборота, по нагоре или понадолу няма проблеми. що е то?
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: Претрисва на окол 850 оборота?
гнп-пло4ката или авансатораKARAIVANOV написа:Колеги като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти,от нормалното, тогава тресе леко,след това като падат оборотите не тресе,като загрее и като я застопоря пак на тия обороти,пак тресе.Прави го и топла и студена,само на тия обороти,нито на повече,нито на по-малко,стандартно нали работи на 750 оборота,загряла,значи много леко подавам газ и задаржам,според мен е към 850 оборота,по нагоре или понадолу няма проблеми.що е то?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Най-вероятната причина е "плочката" да е заминала и да не определя правилно количеството гориво. Следва - профилактика на ГНП и дюзи. И на края - маховик за смяна. Последното се установявя и при тестване за потегляне (за предпочитане по нагорнище) на полусъединител (но трябва да си сигурен, че съединителя е О'к).
Мховика, ако е за смяна, по-скоро усилва ефекта от неправилната работа на горивната система, но също е фактор.
Надявам се, че си проверил горивния филтър, за да го изключим като "виновник"?
Мховика, ако е за смяна, по-скоро усилва ефекта от неправилната работа на горивната система, но също е фактор.
Надявам се, че си проверил горивния филтър, за да го изключим като "виновник"?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Че те друго не казватKARAIVANOV написа:Ходих на диагностика и излезе от плочката.Колко пари варви тая плочка?


Моята пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Много е евтина тая плочка, за сега ще я карам така, като почне да прави други проблеми ще му мисля тогава.
Мерси колеги.
Мерси колеги.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Аз съм колега, засега съм в застой. На първо четене не стана нищо, утре пак в бокса, не съм ви забравил. Закачвах я на стенд и оборотите постоянно танцуват от 5 до7,5.pazokolarov написа:Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
dango написа:Моята пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?
От плочката е колега,при мене симптомите бяха същите.смених я преди 5 дни(не с нова)-сега поема плавно не забива и е като нова,пък ще видим докога.сега е ок обаче от днеска ми излезна един шум и леко тракане-казаха че е от конзолата и амортисьорчето.ще я карам така за момента,даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
hobotqnin написа:.....даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д
Аз я направих тази процедура, по-скоро грешка, защото ходих до Германия, но не можах да си намеря 525д и си взех 320да 2002. Не е лоша машинката, обаче след 525 .... все едно от кон - на магаре

И от една друга тема, че да се върнем на тази. Рециклирах главата на ГНП. 360 лв в БОШ. Става въпрос за Варна. Сервиза се намира до затвора. Който е от Варна знае къде се намира.
Но проблемите не свършиха! И така няколко пъти влизах в този сервиз. То си има гаранция като я правят колата. Смениха всичко там с други части които имат. Последно смениха управлението на главата и проблемите свършиха. Цената си остана същата. Много съм доволен. И с това моите проблеми приключиха. Успех на всички. За повече информация и ако някой иска да ме пита нещо може да ми звънне 0898569817!
Но проблемите не свършиха! И така няколко пъти влизах в този сервиз. То си има гаранция като я правят колата. Смениха всичко там с други части които имат. Последно смениха управлението на главата и проблемите свършиха. Цената си остана същата. Много съм доволен. И с това моите проблеми приключиха. Успех на всички. За повече информация и ако някой иска да ме пита нещо може да ми звънне 0898569817!
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани