Как се натяга ръчната освен от купето

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Как се натяга ръчната освен от купето

Мнение от DJ DEMY BOY » 08 Ное 2007, 17:00

Как се натяга ръчната, освен от купето и дали има датчик за износени накладки на ръчната? Между другото ми свети и лампата на спирачната течност. Може ли да има връзка с ръчната. Спирачната течност я проверявах и си е ок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Ное 2007, 17:26

Мисля, че ръчната се натяга само от двете шпилки на ръчката в купето. А причината, ако не си карал нарична ( :mhihi: ), обикновенно е само в задните дискове. В гнездото на накладките влиза вода, желязото ръждясва, ръждата се рони и така диаметъра се разширява. Резултат - няма ръчна! Сменят се задните дискове. Налкадките може и да са добре, минималната им дебелина е 3 мм.
А светенето на лампата за сп. течност не би трябвало да има връзка с ръчната спирачка.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 08 Ное 2007, 17:59

Спирачките на ръчната не хващат ли на барабана дисковите са си отделни. Някой ми подсказа, че могат да се натягат през дупките на болтовете за джантата.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 08 Ное 2007, 18:01

верно задните дискове са малко поизносени че и малко ръбче имат иначе накладките са добре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 08 Ное 2007, 23:51

pazokolarov написа:Мисля, че ръчната се натяга само от двете шпилки на ръчката в купето. А причината, ако не си карал нарична ( :mhihi: ), обикновенно е само в задните дискове. В гнездото на накладките влиза вода, желязото ръждясва, ръждата се рони и така диаметъра се разширява. Резултат - няма ръчна! Сменят се задните дискове. Налкадките може и да са добре, минималната им дебелина е 3 мм.
А светенето на лампата за сп. течност не би трябвало да има връзка с ръчната спирачка.

Кое е лампата за спирачна течност?
Жълтата лампа "АБС" или червената лампа с удивителен знак?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 09 Ное 2007, 0:18

Червената лампа с удивителен знак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 09 Ное 2007, 0:25

DJ DEMY BOY написа:Червената лампа с удивителен знак

И на мен ми свети тази лампа, но не би ли трябвало да има нещо общо с електрониката по колата,
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= тук съм написал при мен какви аномалии стават и затова питам.
Добре де спирачната течност за спирачките отделна ли е от спирачната течност на ръчната? Не се учудвам ако ми е ръчната защото хваща чак на последния зъб.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

Мнение от DJ DEMY BOY » 09 Ное 2007, 1:34

Ръчната няма нищо общо със спирачната течност! Тя е с жила. Можеш да я натегнеш малко, като махнеш кожата на ръчната в купето. Има две жила с гайки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 09 Ное 2007, 1:49

DJ DEMY BOY написа:Ръчната няма нищо общо със спирачната течност! Тя е с жила. Можеш да я натегнеш малко, като махнеш кожата на ръчната в купето. Има две жила с гайки.

Оф, да бе, много глупав въпрос. Мерси иначе.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 09 Ное 2007, 2:04

Натяга се само от задните дискове през отвора на болтовете - това е супер шибано, щото трябва да сваляш гумите.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Ное 2007, 3:34

Не е толкова шибано, ако знаеш какво, къде и как! :winky:

__________________________________________________________________________________
ПП. Ръчната се коригира от задните колела, както вярно написаха CheGevara и още няколко човека...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 09 Ное 2007, 9:32

Ама както и да го гласиш, трябва да свалиш гумите. :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 12.12.2003
Местоположение: гр Свети Влас

ре

Мнение от DJ DEMY BOY » 09 Ное 2007, 15:40

Най-добре и лесно става като свалиш гумата след това челюстите на спираските главината с диска и си виждат накладките има 1 болт който се развива и раздува накладките, сглобяваш наново и си ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 10 Ное 2007, 1:12

Офф тая ръчна - ходих при майстори , сменях накладките на ръчната и пак все едно нямам ръчна. Когато е по наклон с предницата надолу почти не хваща , а когато е със задницата хваща добре. Не съм сменял дисковете но едва ли чак токлова са износени леглата че дори когато са чисто нови накладките пак да нямам ръчна. Дано се окаже че майстора не е могъл да я натегне добре.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 10 Ное 2007, 1:55

Аз си купих Е39 преди 2 седмици и моята ръчна не ми държи добре.
Разяснете моля, къде са тия болтове вътре в купето до ръчната, че нещо не мога да ги намеря. Трябва ли да се махне кожата на ръчната, за да се видят тези болтове за натягане, и ако е да, как се маха кожата? Има ли нещо по-специално или само хващаш и дърпаш?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook