Проблеми при палене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Проблеми при палене

Мнение от sixtrans » 09 Окт 2007, 11:03

Привет на всички! Къде може да се крие проблема, когато колата пали трудно ? Въпросната кола е 525 TDS, а годината е 97 ? Ако трябва да дам още някаква информация - питайте! Благодаря предварително и успех на всички ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: VRATSA
Пол: Мъж

Re: Проблеми при палене

Мнение от Toni 74 » 09 Окт 2007, 11:13

НН БОШ СЕРВИЗ до летището ще ти решат проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Re: Проблеми при палене

Мнение от sixtrans » 09 Окт 2007, 11:15

Toni 74 написа:НН БОШ СЕРВИЗ до летището ще ти решат проблема.

От Бургас съм приятел!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: VRATSA
Пол: Мъж

Re: Проблеми при палене

Мнение от Toni 74 » 09 Окт 2007, 11:26

Добър сервиз да ти оправят центровката.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Мнение от sixtrans » 09 Окт 2007, 11:36

ICE написа:ЗАТРУДНЕН ТОПЪЛ СТАРТ – може би най-големият проблем на всички tds-и!!! Признаци: на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа. И въпреки, че "майсторчетата" ти обясняват, че ти е "избегала" центровката на ГНП-то, то истината е че проблема е в ангренажната верига. Във Германия на 200’000 км се правят някои процедури, за които сега няма да говорим, но едната от тях е смяна на анренажната верига!.... и проблема изчезва!

Колеги, просто искам да ми дадете вероятните причини за това, а не да ме пращате в сервизи. С удоволствие бих изслушал всички, дори и да са с протеворечиви мнения... А относно ангренажната верига, какво и се случва ? Възможно ли е причината да е в електрониката ? Някой датчик или нещо друго ? Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 09 Окт 2007, 13:41

Верига, дузи, ГНП са някои от вероятните причини.
А колегите не са гадатели, за да познаят какво й е! Поне опиши проблема - кога не пали, винаги ли не пали, правил ли си нещо, за да се изключи от възможните проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Мнение от sixtrans » 09 Окт 2007, 14:47

Нищо не съм и правил, пали както е описано по-горе:
ICE написа:на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа.

И като гледам "нападката" се извинявам ако съм обидил някого, но все пак пуснах тази тема с цел да разбера колкото се може повече вероятни причини, за да се обогатя, а не да попитам къде мога да я закарам на ремонт, сервизи има на всяка втора крачка ;) Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 09 Окт 2007, 15:12

Верига, колега, вериги - по-точно. Дали ще сдадат багажа на 180 или на 250 х.км зависи от това как е карана колата, с какво масло и т.н. Виж реалните километри на колата и сам прецени. Ако я караш по-отдавна, вероятно ще усетиш и лека загуба на мощност. Електрониката е много малковероятно да е причината, защото тогава няма и да върви.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от burkov » 09 Окт 2007, 15:34

Колега ето и това което го има във ВАЖНИТЕ ТЕМИ:

ЗАТРУДНЕН ТОПЪЛ СТАРТ – може би най-големият проблем на всички tds-и!!! Признаци: на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа. И въпреки, че "майсторчетата" ти обясняват, че ти е "избегала" центровката на ГНП-то, то истината е че проблема е в ангренажната верига. Във Германия на 200’000 км се правят накои процедури, за които сега няма да говорим, но едната от тях е смяна на анренажната верига!.... и проблема изчезва!


По твоето описание проблема е ясен, виж първо веригата и тогава търси други ядове.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Мнение от sixtrans » 09 Окт 2007, 16:08

Благодаря за помощта колеги! След няколко дни ще ви кажа какво е станало!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблеми при палене

Мнение от ivan. » 09 Окт 2007, 18:08

sixtrans написа:Привет на всички! Къде може да се крие проблема, когато колата пали трудно ? Въпросната кола е 525 TDS, а годината е 97 ? Ако трябва да дам още някаква информация - питайте! Благодаря предварително и успех на всички ;)
Виж си стартера и батерията (колко и е стартовия ток), ако не е много разтегната веригата (макар че тя е основната причина), може да се регулира с предварение от ГНП. Почни от по-достъпното и аз се бях засилил да я сменям, но веднъж не можах да запаля, въртях доста на стартер и падна акумулатора, като и подадох ток с кабели-запали от раз. Смених батерията и нямам проблеми от тогава, старата си вартеше доста време, но бе с слаб стартов ток.
УСПЕХ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 09 Окт 2007, 18:18

sixtrans написа:Нищо не съм и правил, пали както е описано по-горе:
ICE написа:на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа.

И като гледам "нападката" се извинявам ако съм обидил някого, но все пак пуснах тази тема с цел да разбера колкото се може повече вероятни причини, за да се обогатя, а не да попитам къде мога да я закарам на ремонт, сервизи има на всяка втора крачка ;) Поздрави!


Не бе пич, няма нападка. В детските болести са описани подобни проблеми, но няма как да си сигурен какво е докато не я преслушат хора, които разбират - това имах впредвид.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Окт 2007, 1:23

Точно така, другата причина е в стартера!
Акумулатора трябва да е минимум 90Ah, а пусковия ток възможно най-голям (900А, или 960А беше, е идеален). В тоаи ред на мисли словенския акумулатор TOPLA е много добър за 160-те си левчечта и служи безотказно на старата ми кола (525тдс) вече 4-та година.

:idea: Винаги сменяйте ангренажните вериги (двете) в комплект със зъбните колела и бананите!

Успех!
Последна промяна ICE на 10 Окт 2007, 23:39, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.10.2007

Мнение от sixtrans » 10 Окт 2007, 23:24

Благодаря много на всички за помоща! Колега Apunch, благодаря ти за разяснението, точен си :D
Ако отстраня проблема ще ви пиша какво точно е било и ще ви опиша по-подробните "симптоми", за да послужи на някой за в бъдеще! Всичко най-добро!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook