Проблеми при палене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблеми при палене
Привет на всички! Къде може да се крие проблема, когато колата пали трудно ? Въпросната кола е 525 TDS, а годината е 97 ? Ако трябва да дам още някаква информация - питайте! Благодаря предварително и успех на всички 

- Toni 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: VRATSA
- Пол: Мъж
Re: Проблеми при палене
НН БОШ СЕРВИЗ до летището ще ти решат проблема.
Re: Проблеми при палене
Toni 74 написа:НН БОШ СЕРВИЗ до летището ще ти решат проблема.
От Бургас съм приятел!
- Toni 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: VRATSA
- Пол: Мъж
Re: Проблеми при палене
Добър сервиз да ти оправят центровката.
ICE написа:ЗАТРУДНЕН ТОПЪЛ СТАРТ – може би най-големият проблем на всички tds-и!!! Признаци: на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа. И въпреки, че "майсторчетата" ти обясняват, че ти е "избегала" центровката на ГНП-то, то истината е че проблема е в ангренажната верига. Във Германия на 200’000 км се правят някои процедури, за които сега няма да говорим, но едната от тях е смяна на анренажната верига!.... и проблема изчезва!
Колеги, просто искам да ми дадете вероятните причини за това, а не да ме пращате в сервизи. С удоволствие бих изслушал всички, дори и да са с протеворечиви мнения... А относно ангренажната верига, какво и се случва ? Възможно ли е причината да е в електрониката ? Някой датчик или нещо друго ? Благодаря предварително!
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Верига, дузи, ГНП са някои от вероятните причини.
А колегите не са гадатели, за да познаят какво й е! Поне опиши проблема - кога не пали, винаги ли не пали, правил ли си нещо, за да се изключи от възможните проблеми.
А колегите не са гадатели, за да познаят какво й е! Поне опиши проблема - кога не пали, винаги ли не пали, правил ли си нещо, за да се изключи от възможните проблеми.
Нищо не съм и правил, пали както е описано по-горе:
И като гледам "нападката" се извинявам ако съм обидил някого, но все пак пуснах тази тема с цел да разбера колкото се може повече вероятни причини, за да се обогатя, а не да попитам къде мога да я закарам на ремонт, сервизи има на всяка втора крачка
Поздрави!
ICE написа:на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа.
И като гледам "нападката" се извинявам ако съм обидил някого, но все пак пуснах тази тема с цел да разбера колкото се може повече вероятни причини, за да се обогатя, а не да попитам къде мога да я закарам на ремонт, сервизи има на всяка втора крачка

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Верига, колега, вериги - по-точно. Дали ще сдадат багажа на 180 или на 250 х.км зависи от това как е карана колата, с какво масло и т.н. Виж реалните километри на колата и сам прецени. Ако я караш по-отдавна, вероятно ще усетиш и лека загуба на мощност. Електрониката е много малковероятно да е причината, защото тогава няма и да върви.
Колега ето и това което го има във ВАЖНИТЕ ТЕМИ:
По твоето описание проблема е ясен, виж първо веригата и тогава търси други ядове.
ЗАТРУДНЕН ТОПЪЛ СТАРТ – може би най-големият проблем на всички tds-и!!! Признаци: на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа. И въпреки, че "майсторчетата" ти обясняват, че ти е "избегала" центровката на ГНП-то, то истината е че проблема е в ангренажната верига. Във Германия на 200’000 км се правят накои процедури, за които сега няма да говорим, но едната от тях е смяна на анренажната верига!.... и проблема изчезва!
По твоето описание проблема е ясен, виж първо веригата и тогава търси други ядове.
Re: Проблеми при палене
Виж си стартера и батерията (колко и е стартовия ток), ако не е много разтегната веригата (макар че тя е основната причина), може да се регулира с предварение от ГНП. Почни от по-достъпното и аз се бях засилил да я сменям, но веднъж не можах да запаля, въртях доста на стартер и падна акумулатора, като и подадох ток с кабели-запали от раз. Смених батерията и нямам проблеми от тогава, старата си вартеше доста време, но бе с слаб стартов ток.sixtrans написа:Привет на всички! Къде може да се крие проблема, когато колата пали трудно ? Въпросната кола е 525 TDS, а годината е 97 ? Ако трябва да дам още някаква информация - питайте! Благодаря предварително и успех на всички
УСПЕХ!
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
sixtrans написа:Нищо не съм и правил, пали както е описано по-горе:ICE написа:на студено пали от ¼ оборот, но когато я загасиш топла и изчакаш 5-10 мин., тогава започва една мъкаааа.
И като гледам "нападката" се извинявам ако съм обидил някого, но все пак пуснах тази тема с цел да разбера колкото се може повече вероятни причини, за да се обогатя, а не да попитам къде мога да я закарам на ремонт, сервизи има на всяка втора крачкаПоздрави!
Не бе пич, няма нападка. В детските болести са описани подобни проблеми, но няма как да си сигурен какво е докато не я преслушат хора, които разбират - това имах впредвид.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Точно така, другата причина е в стартера!
Акумулатора трябва да е минимум 90Ah, а пусковия ток възможно най-голям (900А, или 960А беше, е идеален). В тоаи ред на мисли словенския акумулатор TOPLA е много добър за 160-те си левчечта и служи безотказно на старата ми кола (525тдс) вече 4-та година.
Винаги сменяйте ангренажните вериги (двете) в комплект със зъбните колела и бананите!
Успех!
Акумулатора трябва да е минимум 90Ah, а пусковия ток възможно най-голям (900А, или 960А беше, е идеален). В тоаи ред на мисли словенския акумулатор TOPLA е много добър за 160-те си левчечта и служи безотказно на старата ми кола (525тдс) вече 4-та година.

Успех!
Последна промяна ICE на 10 Окт 2007, 23:39, променена общо 1 път
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани