Малко въпроси от бъдещ BMW фен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Малко въпроси от бъдещ BMW фен

Мнение от motor » 07 Сеп 2007, 0:16

Здравейте BMW фенове,
съжалявам, че с първия си пост ще питам толкова много ама какво да се прави любопитството ме гложди. След дълга борба в мен реших следващата ми кола да е BMW и по специално Е39 с 2-литров бензинов мотор около 98 година. Та да започвам с питанията:
1. Фаровете от фейслифта стават ли без проблемно?
2. На всички е39 ли ключовете им са с вградени дистанционни за отключване /заклюяване?
3. В ключовете им има ли транспондер?(не се еб@вам)
4. След като се изкуруби оригиналното радио(ако не ми хареса), трябва ли някакъв преходник за да се монтира новото радио(имам предвид дали стандартно ЦД пасва на дупката на оригиналното)?
5. При удар и задействани въздушни възглавници остава ли траен запис в електронния им блок и дали оставя траен запис в друг скъп електронен блок – примерно моторната електроника. Манипулира ли се блока за еърбега след crash data stored?
6. Колко литра масло сабита мотора да знам колко RS да каширам?
7. При кодиране на електронни блокове от къде се вземат новите кодове или дали софтуера за тва генерира нови?
8. Имат ли контролна сонда за каталитика?
9. Базата данни за обслужванита в официалните сервизи обща ли е или е локална за всеки отделен сервиз? Не, че ще стъпи някога в официалния сервиз на BMW(освен за нещата, които се изисква онлайн връзка, ако изобщо тва е застъпене в BMW понятие си нямам за точно тези малки нещица и тази марка). Една справка не е излишна.
10. Как се казва сервизната програма за поправка на BMW или за този модел да я търся на книга и да си я снимам?
Тва измислих, а си мислех, че ще питам около 1000 неща, сигурно ще изникнат като си я взема колата. Надявам се в най- скоро време да стана активен писач в форума. Все пак трябва да я купя и да и науча всяко едно нещо по нея как му се еб@ава майката. И в кръга на шегата дано шефа не ми наложи забрана да я вкарвам в сервиза, че ще се наложи да си сменям работата с Камор или Дару.
Поздрави на всички.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 07 Сеп 2007, 11:03

Добре дошъл във форума.

Нямам отговори на всичките ти въпроси защото не съм чак толкова запознат, но :

1. Стават без проблем...
2. Не на всички има дистанционно, на моята например е с лампичка...
4. Не виждам смисъл да изкурубваш оригиналното при положение, че според модела му, може да командва всичко... Нищо не пасва на дупката след като си го махнал и трябва да се слага преходник и става неописуемо грозно...
5. Мисля, че може да се изчисти...
6. Масло събира около 6,5 литра, но това можеш да си го провериш сам в нета ;)

За останалото нямам идея :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook