Какво може да се барне по едно 523i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 27.04.2007

Какво може да се барне по едно 523i

Мнение от GrImEcA » 05 Сеп 2007, 2:00

Значи, интересува ме какво мога да барна по вигателя за да впрегна още някое конче, разбира се в рамкита на разумното за двигателя и джоба ми :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 05 Сеп 2007, 2:35

Няма смисъл, може да сменяш филтри, аспуси, чипове и най-много да извадиш 10-15 коня. Без турбо или суперчарджър просто ще си фържяш парите на вятъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от GrImEcA » 05 Сеп 2007, 3:11

А едно избарано турбо/чарджер колко пари ми тарси. ПП от тоя чип няма смисал ми се струва или поне тези които аз съм гледал, ако някой може да покаже нещо заслужаващо си... с удоволствие :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 05 Сеп 2007, 5:17

мнооого!!! кажи си вин номера и ще ти кажа цена за турбо :) без труд и части само компресора
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 05 Сеп 2007, 18:16

Обикновен кит на VF е около $4500. Смятай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 05 Сеп 2007, 20:57

специално на Б23 ( който си е 2,5) вдигат някой кон със колектори и тиква от Б25/28 ,вал от Б25 който е много по остър и някои други дреболии ,става около 210-220 коня .Излиза по тънко от турбо и е по надеждно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 06 Сеп 2007, 1:30

Alexi написа:специално на Б23 ( който си е 2,5) вдигат някой кон със колектори и тиква от Б25/28 ,вал от Б25 който е много по остър и някои други дреболии ,става около 210-220 коня .Излиза по тънко от турбо и е по надеждно


Как ще стане 523 с валове и колектори от 25/28 210 коня като мойто 528 е под 200??? Ако стават валове от S52, като на моя М52, тогава можем ама иначе много съмнително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от GrImEcA » 06 Сеп 2007, 18:26

Alexi интересни неща говориш, ама каде и как мога да направя това, и какви пари долу горе?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от GrImEcA » 06 Сеп 2007, 18:29

Всъщност каква е разликата между 523 и 525?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook