маслото намирисва на бензин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
маслото намирисва на бензин
здравейте БМВ фенове, новак съм и не разбирам много от автомобили но ето че преди 3 седмици съдбага ме срещна с този страхотен автомобил - БМВ 520и 98година. за съжаление прочетух тук нещо и доста ме притесни, а то е че смениха ми всички консумативи и са ми сипали повече масло както на друг колега от форума, над щеката на максимума беше маслото, и видях че след малко повече газз от моя страна то е избило над пласмасата дето пише БМВ на двигателя (не е кои знае колко много, дълго около един пръст) и това доста ме притесни. отворих капачката за маслото да видя дали намирисва на бензин, и се оказа (а може и да си вталпявам) че намирисва на бензин маслото
ще се радвам някой от вас където сте доста по-разбиращи да ми помогнете и да ми дадете нужния савет защото нещо съм се изплашил
и дали има драстични последствия от това, че маслото е избило отгоре на двигатела (не сам махал пласмасовата кора но мисля че под нея е избило)
бадете здрави колеги и разчитам на вас ентусиасти

ще се радвам някой от вас където сте доста по-разбиращи да ми помогнете и да ми дадете нужния савет защото нещо съм се изплашил

бадете здрави колеги и разчитам на вас ентусиасти

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Честито, колега за новата придобивка и добре дошъл във форума!
За последствия е рано да се говори, но не я карай преди напълно да си се убедил, че няма проблем!
Предполагам, че са ти оставили в резерва малко масло. Помириши го и го сравни с това на измервателната щека. Трябва да са с еднакъв мирис и еднаква гъстота.
В противен случай си за сервиз

За последствия е рано да се говори, но не я карай преди напълно да си се убедил, че няма проблем!
Предполагам, че са ти оставили в резерва малко масло. Помириши го и го сравни с това на измервателната щека. Трябва да са с еднакъв мирис и еднаква гъстота.
В противен случай си за сервиз

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега благодаря за приветстването и за съвета, но се консултирах с едно момче дето доста разбира , и каза че мирише на БЕНЗИН
също така ми каза че при тези БМВ-та 320 и 520 с ванус било често срещано ЯВЛЕНИЕ
т.е. бензина стигал от вануса към мотора и затова влизало бензин, и че някакви гумички на ваноса трябвало да се сменят... някои запознат би ли подкрепил това становище ?


Сега , първо отиди и кажи на това момче ,че разбира от двигатели ,колкото :свиня от кладенчова вода:После му дай пари, да ти купи въпросните гумички за Ваноса.И така като зная от къде духа вътъра/ знаеш за какво говоря/ ще ти кажа : Проблемите може да са: Пикаещи дюзи /решение- ултразвук/ Свещи / това че пише БОШ/ не гарантира качество. NJK или BERU. Клапан за налягането на горивото ( провери дали работи) ламбда сонда ( сондите са 2 бр. при цена 220 лв на бр.) Съвет: Не взимай универсални: Дали не работи някоя от тях ,може да се провери само на диагностика. Провери маркучето ,което влиза в клапана за налягането , ако е скъсано смени го и проблема може да изчезне. Не ми се обяснява приципа на работа . Някой много учен може да ти каже , и че при чести студени стартове и каране градско е нормално---- ама не му вярвай: Теоретично е възможно но през зимата. Аз съм минал по този път. Провери и ако е необходимо смени тези неща и пиши .BMW-E39 написа:колега благодаря за приветстването и за съвета, но се консултирах с едно момче дето доста разбира , и каза че мирише на БЕНЗИНсъщо така ми каза че при тези БМВ-та 320 и 520 с ванус било често срещано ЯВЛЕНИЕ
т.е. бензина стигал от вануса към мотора и затова влизало бензин, и че някакви гумички на ваноса трябвало да се сменят... някои запознат би ли подкрепил това становище ?

ivoo написа:Сега , първо отиди и кажи на това момче ,че разбира от двигатели ,колкото :свиня от кладенчова вода:После му дай пари, да ти купи въпросните гумички за Ваноса.И така като зная от къде духа вътъра/ знаеш за какво говоря/ ще ти кажа : Проблемите може да са: Пикаещи дюзи /решение- ултразвук/ Свещи / това че пише БОШ/ не гарантира качество. NJK или BERU. Клапан за налягането на горивото ( провери дали работи) ламбда сонда ( сондите са 2 бр. при цена 220 лв на бр.) Съвет: Не взимай универсални: Дали не работи някоя от тях ,може да се провери само на диагностика. Провери маркучето ,което влиза в клапана за налягането , ако е скъсано смени го и проблема може да изчезне. Не ми се обяснява приципа на работа . Някой много учен може да ти каже , и че при чести студени стартове и каране градско е нормално---- ама не му вярвай: Теоретично е възможно но през зимата. Аз съм минал по този път. Провери и ако е необходимо смени тези неща и пиши .BMW-E39 написа:колега благодаря за приветстването и за съвета, но се консултирах с едно момче дето доста разбира , и каза че мирише на БЕНЗИНсъщо така ми каза че при тези БМВ-та 320 и 520 с ванус било често срещано ЯВЛЕНИЕ
т.е. бензина стигал от вануса към мотора и затова влизало бензин, и че някакви гумички на ваноса трябвало да се сменят... някои запознат би ли подкрепил това становище ?




същата тема я има и при е36-ците голем смех начи...голем
а по въпроса на момчето-бате носиш дюзите да почегъртат един ден в ултразвукова вана и ти приключват проблемите
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани