Бензин в двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Същия проблем имах и аз. Доста ядове, доста майстори, къде ли не правих диагностика. Чистих дюзи, смених свещи, казаха че може да е от термостата - ако отваря по рано големия кръг да не можел да загрее двигателя за по кратко каране. И него смених. Доста пари хвърлих на вятъра ама сега имам резервен комплект свещи, още един термостат....
Накрая се оказа следното - при мен проблема идваше от това, че работата ми е близо до къщи и двигателя наистина работи постоянно студен. Докато стигна на работа и после се прибера не загрява хубаво. Маслото се смесва с бензинови пари, които се отлагат по стените на цилиндъра при режим на каране на къси отсечки и често затопляне и изстиване на двигателя, което води до повишаване нивото на маслото точно с такъв бензин. Отделно ако я караш на сравнително ниски обороти в града още повече помагаш на това явление. При продължителна работа на двигателя, добро загряване - препоръчвам ти дълъг път, двигателя загрява и бензина от маслото се изпарява заради високата температура. Пробвах го - ходих до морето, поддържах около и над 4000 оборота и познай какво стана - оставих колата и след 3-4 часа като проверих - нито маслото беше над максимума, нито миришеше на бензин. При основно градски режим на каране се препоръчва смяна на маслото на 70-80% от предвидения пробег.
Накрая се оказа следното - при мен проблема идваше от това, че работата ми е близо до къщи и двигателя наистина работи постоянно студен. Докато стигна на работа и после се прибера не загрява хубаво. Маслото се смесва с бензинови пари, които се отлагат по стените на цилиндъра при режим на каране на къси отсечки и често затопляне и изстиване на двигателя, което води до повишаване нивото на маслото точно с такъв бензин. Отделно ако я караш на сравнително ниски обороти в града още повече помагаш на това явление. При продължителна работа на двигателя, добро загряване - препоръчвам ти дълъг път, двигателя загрява и бензина от маслото се изпарява заради високата температура. Пробвах го - ходих до морето, поддържах около и над 4000 оборота и познай какво стана - оставих колата и след 3-4 часа като проверих - нито маслото беше над максимума, нито миришеше на бензин. При основно градски режим на каране се препоръчва смяна на маслото на 70-80% от предвидения пробег.
Проблема не е от колите а от хубавото ни гориво
Това не е хроничен проблем при БМВ-тата а и при много други коли го има с тази разлика че при ниските кубици не се появява странно защо ли
Най-често това става заради дюзите. Чистенето не помага. Нови дюзи закърпват положението докато не се запушат пак


Това не е хроничен проблем при БМВ-тата а и при много други коли го има с тази разлика че при ниските кубици не се появява странно защо ли

Най-често това става заради дюзите. Чистенето не помага. Нови дюзи закърпват положението докато не се запушат пак

betona написа:Същия проблем имах и аз. Доста ядове, доста майстори, къде ли не правих диагностика. Чистих дюзи, смених свещи, казаха че може да е от термостата - ако отваря по рано големия кръг да не можел да загрее двигателя за по кратко каране. И него смених. Доста пари хвърлих на вятъра ама сега имам резервен комплект свещи, още един термостат....
Накрая се оказа следното - при мен проблема идваше от това, че работата ми е близо до къщи и двигателя наистина работи постоянно студен. Докато стигна на работа и после се прибера не загрява хубаво. Маслото се смесва с бензинови пари, които се отлагат по стените на цилиндъра при режим на каране на къси отсечки и често затопляне и изстиване на двигателя, което води до повишаване нивото на маслото точно с такъв бензин. Отделно ако я караш на сравнително ниски обороти в града още повече помагаш на това явление. При продължителна работа на двигателя, добро загряване - препоръчвам ти дълъг път, двигателя загрява и бензина от маслото се изпарява заради високата температура. Пробвах го - ходих до морето, поддържах около и над 4000 оборота и познай какво стана - оставих колата и след 3-4 часа като проверих - нито маслото беше над максимума, нито миришеше на бензин. При основно градски режим на каране се препоръчва смяна на маслото на 70-80% от предвидения пробег.

Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Не казвам че бензина ни е добър, но не е от дюзите ... като се кара в обороти и загрява мотора, дюзите са същите, но бензина се изпарява.
Добре де, може ли да си караме колите като идиоти само и само да го няма този проблем? Или пък да минаваме по 200 -300 км през ден ей така пак по същата причина. Истината /поне според мен/ е някъде по средата, но къде точно.........
Ето има колеги, които дори не са чували за това и едва ли карат по 100-150 км дневно. Но при тях всичко е ОК. Значи пак сме там от където тръгнахме, а именно в -повреда в момента на впръскването или нещо такова. А колкото до изпарението на бензина - ДА при 90-95 градуса и 3-4 часа каране няма начин да не се изпари. Но въпроса е друг. Защо примерно другите ми коли /10 на брой / при същите условия на експлоатация не съм забелязал подобно явление?

Последна промяна ivoo на 20 Юни 2007, 22:17, променена общо 1 път

- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
имам една статия за този проблем, ама няма как да я сканирам и да я кача - точно това обясняваха - че М50 и М52 започват да работят оптимално като достигнат 80 градуса....а ако откриеш друга причина ще е добре да споделиш че и мен това много ме мъчеше и продължава да ме мъчи
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
В интерес на истината, в друга кола такова регулиране на температурата на двигателя не съм виждал. Вероятно не е без причина. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
betona написа:имам една статия за този проблем, ама няма как да я сканирам и да я кача - точно това обясняваха - че М50 и М52 започват да работят оптимално като достигнат 80 градуса....а ако откриеш друга причина ще е добре да споделиш че и мен това много ме мъчеше и продължава да ме мъчи
Не съм чел въпросната статия, но предполагам, че е написана въз основа на предписанията в ръководствата на потребителя за експлатация на БМВ-тата и опита на шофьорите. Във въпрсното ръководство изрично е упоменато, че до достигане на оптимална работна температура оборотите не двигателя не трябва да надминават 2500 (е, ако случайностигнат до 3000 за секунда-две едва ли е фатално

От друга страна, голяма част от горивата в България не са в никакъв случай не са постандартните изисквания.

И на края, от голямо значение е стила на каране. Швабите в последно време си организират масово курсове за икономично каране. И ми направи впечатление, че препоръчват автомобила да се "изрява" леко на 1-ва и 2-ра, за да се намалява консумацията на гориво при по-високите прдавки, особенно в градски условия.
( btw, Винаги ми е било интересно да гледам бакшишите как ръгат на 5-та още при 60 км/ч



А що се отнася до дова, че по-малките кубатури не правят този проблем, е логично: по-малък обем - по малко "дупки", по-малка площ, по-малко смесване на неизгорелия бензин с маслото и т.н.

Но все си мисля, че друга (и то май основна!) причина е и калпави свещи

Последна промяна pazokolarov на 21 Юни 2007, 19:10, променена общо 1 път
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
А що се отнася до дова, че по-малките кубатури не правят този проблем, е логично: по-малък обем - по малко дупки, по-малка площ, по-малко смесване на неизгорелия бензин с маслото и т.н.
Но все си мисля, че друга (и то май основна!) причина е и калпави свещи
(ако не става дума за предстоящ основен ремонт).[/quote]
Баси изказването брато....какви дупки, какъв неизгорял бензин, каква площ...немам думи

Но все си мисля, че друга (и то май основна!) причина е и калпави свещи

Баси изказването брато....какви дупки, какъв неизгорял бензин, каква площ...немам думи

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
betona написа:Баси изказването брато....какви дупки, какъв неизгорял бензин, каква площ...немам думи
Става дума за влиянието на топлинните разширения върху цилиндровата глава.
Само едно лично мнение!

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
а разхода как е? сажди по ауспуха има ли ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани