Кофти тракане от мотора, някаде отпред
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Кофти тракане от мотора, някаде отпред
Здравейте пичове! До скоро на е39-ката 525 тдс се чуваше съвсем леко жужене да го наречем, като съмннията ми бяха за ролки. Днес да ги сменя утре да ги сменя ... и сега този шум прерасна в кофти тракане или стъргане по скоро. Сега не смятам че е от ролките а си мисля че е нещо по лошо може би верига или ... знам ли и аз. По интересното е че сутрин като я запаля няма тракане. Появява се след 2 - 3 мин. Като дам леко газ даречем до 1000 оборота и шума изчезва и всичко е гладко. Като я покарам малко шума пак изчезва и понякое време пак се появява. Аве с други думи когато си иска тогава пристъргва. Ако някой може да даде съвет ще го изслушам на драго сарце! Тенку!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Кофти тракане от мотора, някаде отпред
DrMasster написа:Здравейте пичове! До скоро на е39-ката 525 тдс се чуваше съвсем леко жужене да го наречем, като съмннията ми бяха за ролки. Днес да ги сменя утре да ги сменя ... и сега този шум прерасна в кофти тракане или стъргане по скоро. Сега не смятам че е от ролките а си мисля че е нещо по лошо може би верига или ... знам ли и аз. По интересното е че сутрин като я запаля няма тракане. Появява се след 2 - 3 мин. Като дам леко газ даречем до 1000 оборота и шума изчезва и всичко е гладко. Като я покарам малко шума пак изчезва и понякое време пак се появява. Аве с други думи когато си иска тогава пристъргва. Ако някой може да даде съвет ще го изслушам на драго сарце! Тенку!
Вместо да се чудиш, отиди на едно прегледче.... с тва тракане или жужене и аз имах подобно, тук пичовете ме заляха с яко инфо, но в крайна сметка отидох на преглед и ми го оправиха.
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Ами има съвсем леко ритане на педала на съединителя но според мен е нормално да е така. То даже ако не се замислиш, ваобще нема да го разбереш.
Всички знаете, че тдс-те имат проблем с главите. В 90% от случаите главата се пука на 6-ти цилиндър между водна риза и цилиндър, оттам прави воден воден удър и криви вала на 6-ти цилиндър и се получава отначалото слабо и лека полека става все по силно чукане в мотора и леко ритане на педала на съединителя (заради кривия вал).
До сега в сервиза сам имал поне 7-8 такива случаи.
До сега в сервиза сам имал поне 7-8 такива случаи.
sachs написа:всички знаете че тдс-те имат проблем с главите.в 90% от случаите главата се пука на 6-ти цилиндър между водна риза и цилиндър,оттам прави воден воден удър и криви вала на 6-ти ци цилиндър и се получава отначалото слабо и лека полека става все по силно чукане в мотора и леко ритане на педала на съединителя(заради кривия вал).до сега в сервиза сам имал поне 7-8 такива случаи
А четирицилиндровите

- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Ssachs доколкото разбирам искш да кажеж че ако е спукана главата в цилиндъра влиза вода и тогава се получава този воден удар както ти го наричаш? Но като се замислиш за да се получи този ефект трябва не само да е спукана главата но и да има дупка инак налягането което се създава в цилиндъра нема да позволи постъпване на вода в него а поскоро ще избива компресиата към водната система и ше се пукат разни други работи. А колкото до ритането дори и да има спукана глава невиждам връзката. Според мен е нормално на всяка кола да се усеща съмсем леко подритване напедала.
DrMasster написа:Ssachs доколкото разбирам искш да кажеж че ако е спукана главата в цилиндъра влиза вода и тогава се получава този воден удар както ти го наричаш? Но като се замислиш за да се получи този ефект трябва не само да е спукана главата но и да има дупка инак налягането което се създава в цилиндъра нема да позволи постъпване на вода в него а поскоро ще избива компресиата към водната система и ше се пукат разни други работи. А колкото до ритането дори и да има спукана глава невиждам връзката. Според мен е нормално на всяка кола да се усеща съмсем леко подритване напедала.
начи на тдс ич не му требва дупка бате,на тоя дизел му требва само 1 капка за да стане беля.а за ква компресия говориме когато буталото е примерно на ДМТ или отива на там а?
а за ритането на педала идея си нямаш за кво става въпрос...абе пич като не си на ясно с нещата недеи да пишеш по-добре...
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Според мен когато буталото е в дмт в цилиндъра действа налягане породено от турбо компресора, верно не е голямо но е достатъчно за да не постъпва вода в него. Другото което е проверих за това ритане за което гошориш - няма ни най-малко. А и невиждам връзка в случая за шума за който говоря, така че ако някой иска да помогне въпроса ми е свързан с шум породен в предната част на двигателя в областта на веригите. И все пак това е форум на който всеки може да си каже мнението и аиде без коментари от рода "...абе пич като не си на ясно с нещата недеи да пишеш по-добре..."
колега 1 съвет от мен.аз вече си изпатих...................не карай колата преди да си сменил предна външна шайба на коляновия вал-таз дето движи ремъците на климатика и перката.таз гадост има неприятния навик да къса гумената втулка при което външния метален корпус буквално излита.последствията са потресаващи....................





19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани