Прекьсва ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Прекьсва ТДС
Здравейте момчета,
колата ми е Е38 и знам че не е точно за този форум, но има по-голяма вероятност от тук да получа отговор, отколкото от "други модели".
Та колата ми е 2.5тдс и сьм супер доволен от нея, с чип е и 170-те чифта копита ми стигат - засега! Но както всяка една кола 2-ра ръка и тя си има проблеми.
Първия и най-неприятен е прекъсване по време на движение, и след дълго лутане по "сервизи" и различни диагнози, мисля че разгадах проблема(сам)! Един ден прекъсването стана непоносимо, спрях вдигнах капака (голям срам) за една Е38 и най-вече за собственика и почнах да палкам по двг. Стигнах до тази дебелата жица, която влиза в ГНП-то, а от другата страна е букса закачена някъде за двигателя и като почнах да мърдам нея се оправи и играенето на оборотите и прекьсването. Но това не вярвам че е решило окончателно проблема, винаги има шанс да се размести и пак да почне с номерата, мисля че този кабел влиза в ел. плочката на ГНП-то, но не сьм сигурен. Та, някой ако знае някакъв лек, да помага!какво да правя?
Втория проблем е климатроника. Не духа на нито една степен, и веднага ще почнете, таралеж кондензатор и др., но ще допълня че при ляв остьр завой кото вляза сьс голяма скорост започва да си духа силно докато не изправя пак, та ме сьмняват да не са заминали четките на вентилатора, ако някой знае как да стигна до него сьс снимков материал или по друг начин да помага, моля ви! А ако знаете и този таралеж кьде се намира, нека обясни та да проверя и него!
колата ми е Е38 и знам че не е точно за този форум, но има по-голяма вероятност от тук да получа отговор, отколкото от "други модели".
Та колата ми е 2.5тдс и сьм супер доволен от нея, с чип е и 170-те чифта копита ми стигат - засега! Но както всяка една кола 2-ра ръка и тя си има проблеми.
Първия и най-неприятен е прекъсване по време на движение, и след дълго лутане по "сервизи" и различни диагнози, мисля че разгадах проблема(сам)! Един ден прекъсването стана непоносимо, спрях вдигнах капака (голям срам) за една Е38 и най-вече за собственика и почнах да палкам по двг. Стигнах до тази дебелата жица, която влиза в ГНП-то, а от другата страна е букса закачена някъде за двигателя и като почнах да мърдам нея се оправи и играенето на оборотите и прекьсването. Но това не вярвам че е решило окончателно проблема, винаги има шанс да се размести и пак да почне с номерата, мисля че този кабел влиза в ел. плочката на ГНП-то, но не сьм сигурен. Та, някой ако знае някакъв лек, да помага!какво да правя?
Втория проблем е климатроника. Не духа на нито една степен, и веднага ще почнете, таралеж кондензатор и др., но ще допълня че при ляв остьр завой кото вляза сьс голяма скорост започва да си духа силно докато не изправя пак, та ме сьмняват да не са заминали четките на вентилатора, ако някой знае как да стигна до него сьс снимков материал или по друг начин да помага, моля ви! А ако знаете и този таралеж кьде се намира, нека обясни та да проверя и него!
Газ,смyкач и ляв мигач
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Не знам как е при седмицата, но при 5-та е така:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
При 5-та се отваря под жабката, при тройката се отваря май от към волана.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
А е възможно (и дано е така) просто някоя букса да не е вкарана достатъчно в гнездото си.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
При 5-та се отваря под жабката, при тройката се отваря май от към волана.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=40
А е възможно (и дано е така) просто някоя букса да не е вкарана достатъчно в гнездото си.

- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
И на мен ми се иска да е нещо елементарно, някоя букса или кабелче ,както и с прекьсването да са така нещата но, като си знам какъв карък сьм, едва ли ше се размина така лесно!
Газ,смyкач и ляв мигач
Според мен проблема с прекъсването доста добре сам си го решил - няма нищо чудно прекъсването да се дължи на лош контакт на кабела просто ако е кабелна обувка я постегни малко с клещи почисти всичко и надявам се проблема е решен. Ако е някаква букса - почисти я пръсни малко контакт спрей или WD-40 и надявам се да го забравиш тоя проблем. За вентилатора незнам какво да ти кажа.
Доста кончета в един обор.


- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колегата добре те е насочил за таралежа... За кабела също ти дадоха добър съвет... Аз друго не мога да допълня.
Успех!
Успех!

- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Лошото е, че кабела който влиза в ГНП-то не е на букса, а си влиза директно, и ще трябва да разглобя тази част на ГНП-то. Не съм сигурен, но мисля че се казва ел. плочка!
Газ,смyкач и ляв мигач
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: StefanG