Генератора НЕзарежда или го прави частично ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Генератора НЕзарежда или го прави частично ?

Мнение от redex » 24 Яну 2007, 10:56

Съжалявам но нещо се скапа работата и изтрих темата БЕЗ ДА ИСКАМ!
Пускам я отново.

проблема е че неми се зарежда акумулатора на ниски обороти а при загрял двигател въобще несе зарежда. Имам опасения че ми е хлабав ремъка на генератора, тъй като оптегача скърца при рязко подаване на газ. Ремъка съм го сменил преди месец. Когато двгателя е студен няма проблем. В момента в който загрее започват аномалиите.
:help:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Яну 2007, 13:43

Има едни спрейове за ремъци - пробвай ! ако не стане с тех-вече ше трябва да я караш да го затегнат.. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 24 Яну 2007, 14:47

К'ви спрейове, бе хора... Или си обтегни шайбата или си за четки на алтернатора.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 24 Яну 2007, 17:47

Ремъка ще го опъна. При мен е с хидравличен оптегач / амортисьорче/ да за четките се съмнявам и аз исъщо така видях в другите подфороми подобни проблеми но на Е30 или сходни,. Довечера ще разглобя да видя на какво дередже са. Мога ли да извадя само четките и регулатора на напрежението, те май са комплект, без да свалям генератора. На много шибано място е а няма да имам толкова време?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 25 Яну 2007, 11:57

Колеги, снощи разглобих генератора и открих проблема. Четките бяха тотално заминали. Тъй, като самите четки са комплект с регулатора за нарежението се закупува целият комплект. Аз успях да отделя блока с четките от регулатора / счупих няколко спойки) и подмених само четките. Проблема е че нямам схема на регулатора и неможах да замеря напрежението след него. Неми остана време снощи да го закача за колата. Довечера ще го монтирам и ако тръгне целият мастраф ще струва 5 лева. Ще постна резултата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Яну 2007, 23:01

само информативно ще спомена че оригиналните четки изкарват около 220к и е хубаво да ги смениш комплект с колектора който със сигурност е поизносен .. да не ги сменяш пак след 20к

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 26 Яну 2007, 8:52

Проблема е решен поне за сега. Генератора "тръгна" проблема е бил само в четките. В интерес на истината колектора има леко износване но не е надран или изкопан. След, като измина поне 20к, както казва Алекси ще постна резултат ако нещо откаже.


Благодаря на всичи за мненията.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook