Колко ви излиза поддръжката на e39?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Колко ви излиза поддръжката на e39?
Привет,
Събирам парички, и до няколко месеца мисля да си купя или е34 или е39... е39 ми е мечта от доста време, само се опасявам колко ще ми гълта от към ремонти и прочие...
Я собствениците да споделят, колко горе-долу дават по тази кола, като изключим гориво, застраховки и данъци...
Предварително благодаря!
Поздрави,
Илия
Събирам парички, и до няколко месеца мисля да си купя или е34 или е39... е39 ми е мечта от доста време, само се опасявам колко ще ми гълта от към ремонти и прочие...
Я собствениците да споделят, колко горе-долу дават по тази кола, като изключим гориво, застраховки и данъци...
Предварително благодаря!

Поздрави,
Илия
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
на година около 1500 ЕУР ако не се счупи нищо скъпо. В това влизат 3 пъти смяна на масло 5W-40 6.5 литра, филтри и други консумативи. Останалите пари са среден разход при малки проблеми и посещения в сервиза като диагностики и настройки на упр. устройства.
НО в тази сума не влизат покупка на гуми, които за мене са скъп консуматив и се очертава да купувам по един комплект на всеки 2 год ~ 800 ЕУР!
НО в тази сума не влизат покупка на гуми, които за мене са скъп консуматив и се очертава да купувам по един комплект на всеки 2 год ~ 800 ЕУР!
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
На мен ми излиза около 400-500лв , щото е бензин и не се нуждае от настроики и диагностики често. Това е можеби защото карам по 10-12к на година( отсъствам от страната често).Досега съм ходил в сервиза за диагностика само веднъж,още като я купих преди 3 години, иначе маслото е само Кастрол и го сменят само в сервиза.За тези 3 години съм сменил водна помпа , термостат,виско,преден лагер и един шарнир.Помпата ,термостата и виското съм си ги сменял сам,щтото е фасулска работа.Един съвет от мен, ако искаш естествено,ако щте караш много може да си вземеш дизел , ако щте караш по малко си вземи бензин.Но нека и тези,които са имали и дизел и бензин да си кажат мнението.
Имам автомобила от около година, сменил съм тампони на стабилизиращата щанга, виско съединител, термостат, предна дясна главина, предните дискове на спирачките, тампон на двигателя и тампон на скоростната кутия. Всичко около 800 лева. Пробега ми е около 24000 до момента. В цената невключвам маслото / castrol/ и филтрите / горивен,маслен, както и тези на климатика/.
Е39 520i е автомобилчето.
Е39 520i е автомобилчето.
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
То много си зависи, колега.
Зависи колко караш, как караш, в какво състояние обичаш да ти е колата, в какво сстояние ще намериш, с какви консумативи щя я обслужваш....
Според мен поддръжката варира от 500лв на година за консумативи до ... знам ли...колкото една кола нисък клас
ако попаднеш на някой кошник и се започне с турбини, дюзи, окачване, амортесьори...
иначе аз освен масла, филтри, накладки, гуми и 2 тампона не съм сменл нищо за 60 000км.
Зависи колко караш, как караш, в какво състояние обичаш да ти е колата, в какво сстояние ще намериш, с какви консумативи щя я обслужваш....
Според мен поддръжката варира от 500лв на година за консумативи до ... знам ли...колкото една кола нисък клас

ако попаднеш на някой кошник и се започне с турбини, дюзи, окачване, амортесьори...
иначе аз освен масла, филтри, накладки, гуми и 2 тампона не съм сменл нищо за 60 000км.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
И към всички тези неща като прибавиш разходи по каско, гражданска(ако може да се брои) и данък на МПС като при мен тези неща за миналата година бяха около 3300 лева като това за всеки е различно. И общо взето се надяваш де не се развали нещо по-сероизно, защото частите са доста скъпи. Не вярвам как на тази кола годишно може да се дават 500 лева, на мен лично ми излиза около 5-6000 лева(при положение, че аз карам фейслифта) и това ми е без нафтата.
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
автора на темата е изключил гориво, застраховки и данъци, за това говорим само за консумативи.
мисля и,че така е по-правилно, понеже по-лесно може да се сравни с поддръжката на друг автомобил в този клас.
пак казвам, според мен ако намериш читава машина поддръжкаат е лесна.
но пък примерно ако вземеш 525tds и имаш каско (а ти си е направо задължително) поддръжката няма много да се различава от тази на Е36 325tds. мотора ти е същия, ламарините са ти застраховани...все едно поддържаш друго окачване само. грубо казано, но си е почти така
мисля и,че така е по-правилно, понеже по-лесно може да се сравни с поддръжката на друг автомобил в този клас.
пак казвам, според мен ако намериш читава машина поддръжкаат е лесна.
но пък примерно ако вземеш 525tds и имаш каско (а ти си е направо задължително) поддръжката няма много да се различава от тази на Е36 325tds. мотора ти е същия, ламарините са ти застраховани...все едно поддържаш друго окачване само. грубо казано, но си е почти така

- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Che, това със смяната на филтрите и маслото 3 пъти годишно предполагам че зависи от пробега главно. Аз като знам какъв шофьор съм и за последните 2 години съм навъртял огромните 15 000 км...
а и както съм се насочил към бензинов мотор, мисля, че подръжката няма да ми е много по-скъпа от колкото в момента с тдс-а.
Разбира се като изключим непредвидените ситуации. Залагам твърдо на Е39 !!!!!

Разбира се като изключим непредвидените ситуации. Залагам твърдо на Е39 !!!!!

stay tuned


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Veson написа:Che, това със смяната на филтрите и маслото 3 пъти годишно предполагам че зависи от пробега главно. Аз като знам какъв шофьор съм и за последните 2 години съм навъртял огромните 15 000 км...
за 8000 км на год. не бих карал Е39 още повече дизел

аз правя по 25 000 км годишно и ако някой си мисли, че дизеловите Е39 се карат по малко в чужбина се лъже ама жестоко

сменям си маслото на около 8000 км като една такава операция заедно с маслото струва около 100 ЕУР. Един път минимум в годината се проверява климатика - 100 ЕУР, филтри на климатроника - 60 ЕУР, смяна спирачки само отпред или отзад (дискове и накладки) ~ 200 ЕУР, има и други консумативи като сензорчета или чистачки и т.н., просто влизане за диагностика в БМВ - 40 ЕУР ...
Не може никой да ме убеди, че с 500 лв. на година ще си поддържа кошницата в сигурен и стабилен вид!

допълнение: при повредена скоростна кутия - мин. 1500 ЕУР

- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
ако нищо не му става и се кара малко защо да не се оправи с 500(грубо) на година? едно масло на година и на две години накладки и гуми...
моето Е39 на година върти 30 000 и си е в перфектно състояние с почти никаква поддръжка. Е сега му трябват дискове, но до тук съм сменял тампони само.
Маслото според типа каране може да се сменя от 10К до 40К.
Моето в Германия е сменяно на 40 000км! BMW сервиз естествено иначе няма да има гаранция
Климатика ми хвърля лед. колата е черна и въпреки това за минутки вътре става 22градуса. защо да го проверявам при това положение?
чистачки бош-50лв.
датчик съм сменял само първия път на накладките.
на 4 години мисля, че се сменяше антифриз и спирачна течност...нищо работа.
все пак тази кола е мислена за доста каране и като такава не и трябва ежедневна поддръжка. не е Фиеста.
за трепи път казвам, че това е при положение,че нямаш никакви проблеми с колата! ако се започне с проблеми в скорости, турбини, двигател, някой електронен блок, помпа... става страшно! тогава и 7-8 000 лв няма да стигат!
моята поддръжка минава 500лв на година, но карам 30 000км. ако карам 10 наистина не бих си взел тази кола. за това имам и 2 Е36ци
моето Е39 на година върти 30 000 и си е в перфектно състояние с почти никаква поддръжка. Е сега му трябват дискове, но до тук съм сменял тампони само.
Маслото според типа каране може да се сменя от 10К до 40К.
Моето в Германия е сменяно на 40 000км! BMW сервиз естествено иначе няма да има гаранция

Климатика ми хвърля лед. колата е черна и въпреки това за минутки вътре става 22градуса. защо да го проверявам при това положение?
чистачки бош-50лв.
датчик съм сменял само първия път на накладките.
на 4 години мисля, че се сменяше антифриз и спирачна течност...нищо работа.
все пак тази кола е мислена за доста каране и като такава не и трябва ежедневна поддръжка. не е Фиеста.
за трепи път казвам, че това е при положение,че нямаш никакви проблеми с колата! ако се започне с проблеми в скорости, турбини, двигател, някой електронен блок, помпа... става страшно! тогава и 7-8 000 лв няма да стигат!
моята поддръжка минава 500лв на година, но карам 30 000км. ако карам 10 наистина не бих си взел тази кола. за това имам и 2 Е36ци

Chegevara най-вероятно има в предвит ако колата се сервизира в оторизиран сервиз на БМВ и се подържа в такова техническо състояние, каквото е необходимо по спесификация. Ако е така да цените са напълно реални. Но в случай че колата се сервизира в неоторизирани сервизи и с части заместители напълно е възможно да се мине с 500 до 1000 лева годишно при пробек ~20к. Иначе не съм съгласен с това че за какъфто и да е пробег Е39 не е подходяща. Всеки си кара това което му харесва независимо от пробега. За дизела да съгласен съм че дизелите се закупуват зада се карат активно. Аз също правя около 25к/годишно но въпреки това предпочетох бензиновия двигател.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Е не вярвам да сменяш на 30 000км дискове.Веднъж като ги смениш би трябвало да изкарат 100 000км,а за накладки 30 000км ми се виждат също малко, защото моята като я докарах от Германия не беше с нови накладки ,а съм минал 30 000км и с тоя темп на износване ще изкарат още 10 000км по мое усмотрение. Карам 70-80% градско и то във Варна.Не искам да засягам собствениците на дизели ,но каточели те не искат да си признаят,че поддръжката на стар дизел е 2-3 пъти по скъпа от стар бензин.
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
RuM6n написа:..Не искам да засягам собствениците на дизели ,но каточели те не искат да си признаят,че поддръжката на стар дизел е 2-3 пъти по скъпа от стар бензин.
Така е, прав си! Дизела и нов да е започне ли да се чупи става адско!
Иначе ако не се чупи си е 90% същото.
btw и останалата част от поста ти подкрепям.
RuM6n написа:Е не вярвам да сменяш на 30 000км дискове.Веднъж като ги смениш би трябвало да изкарат 100 000км,а за накладки 30 000км ми се виждат също малко, защото моята като я докарах от Германия не беше с нови накладки ,а съм минал 30 000км и с тоя темп на износване ще изкарат още 10 000км по мое усмотрение. Карам 70-80% градско и то във Варна.Не искам да засягам собствениците на дизели ,но каточели те не искат да си признаят,че поддръжката на стар дизел е 2-3 пъти по скъпа от стар бензин.
Toва за мен ли се отнасяше?

46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани