Датчик колянов вал
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Датчик колянов вал
днес бях на диагностика и ми казаха че дава грешка датчика за оборотите на коляновия вал
Наистина много рядко колата имаше прекьсвания но два три пьти в месеца и не му обрьщах внимание
провериха в дарукар и от там казаха 283 лв а по другите магазини го няма и то след коледа ще го има в дару а трябва да пьтувам тия дни до морето
някои да има инфо за тоя датчик и да рискувам ли да пьтувам така
някои да е чул тоя датчик на някоя кола да е издавал багажа
Наистина много рядко колата имаше прекьсвания но два три пьти в месеца и не му обрьщах внимание
провериха в дарукар и от там казаха 283 лв а по другите магазини го няма и то след коледа ще го има в дару а трябва да пьтувам тия дни до морето
някои да има инфо за тоя датчик и да рискувам ли да пьтувам така
някои да е чул тоя датчик на някоя кола да е издавал багажа

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
познат проблем. при мене здаде датчика на разпределителния и немаше никви коне но вървеше. Не знам ако датчика от коляновия здаде съвсем дали не спира моторо. Чегевара май имаше проблем с коляновия
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
дат4ика на коляновия вал(crankshaft sensor) ако прекъсне гасне колата,от него компютъра взима информация 4е мотора се върти подава сигнал на дюзите,помпата и на съотвения цилиндър искра
дат4ика на разпределителния вал(camshaft sensor) служи за синхронизация,няма общо с ваноса,ако тои прекъсне колата влиза в авариен ражим и затова не върви
попринцип от топло студено мойе да се повреди с времето,също така се случва да се разпои от топлото намотката от кабела което е в корпуца на самия датчик,но при опит за отваряне за съжеление се чупи не може да се въстанови(опитвано е)
дат4ика на разпределителния вал(camshaft sensor) служи за синхронизация,няма общо с ваноса,ако тои прекъсне колата влиза в авариен ражим и затова не върви
попринцип от топло студено мойе да се повреди с времето,също така се случва да се разпои от топлото намотката от кабела което е в корпуца на самия датчик,но при опит за отваряне за съжеление се чупи не може да се въстанови(опитвано е)
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Това е един познат проблем при Е39. От този датчик страдат, както бензиновите, така и дизеловите автомобили!
Няма нищо страшно (освен цената на частта), но не трябва да предприемаш пътувания на големи достании, защото може да те изостави изненадващо!
Няма нищо страшно (освен цената на частта), но не трябва да предприемаш пътувания на големи достании, защото може да те изостави изненадващо!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани